Reviews over Nieu-Bethesda

Fantische farm, geweldige ontvangst

Ankie,
    22-6-2013

Wij zijn in mei 2013 2 nachten bij Hesther te gast geweest. De plek was niet makkelijk te vinden maar via een kilometerlange grindweg (v.a. Nieu Bethesda) zijn we er eindelijk gekomen. De ontvangst was zeer hartelijk en het appartement absoluut verrassend. Alles zag er zeer verzorgd en bijzonder uit.

's Avonds is er heerlijk voor ons gekookt en hebben we gezellig gesproken met de andere gasten, een zuid Afrikaans echtpaar. De volgende dag hebben we een wandeling gemaakt met de gids Panky die alles wist van medicinale planten en tekeningen van Bosjesmannen. 's Middags hebben we heerlijk geluncht en gewandeld in Nieu Bethesda, een heel bijzonder en artistiek dorp.

De schapenfarm is enorm groot en ligt in een prachtige omgeving. We hebben erg genoten van ons verblijf.

Erg vriendelijke en gastvrije gastheer en -vrouw

dleeuwis53,
    11-4-2013

We hebben hier 2 nachten verbleven. De omgeving is, zoals heel z-afrika, prachtig. Je zit hier echt "op de boer". Mooie plek om tot rust te komen of mooie wandelingen te maken. Nieu Bethesda met het Owls House is en kwartiertje rijden. De kamers zijn eenvoudig maar voldoende. Wel zaten er wat "tokkies" (kevertjes) in de kamer waar de vrouwen niet enthousiast over zullen zijn. Maar ongevaarlijk en de kamers zijn echt wel schoon evenals de bedden etc. Bijzonder gastvrije mensen waar je verblijft en die ook een voortreffelijke maaltijd opdienen.

Fantastische plek en heerlijk eten!

Marlies,
    28-10-2012

Dit is een geweldige bed and breakfast. Wij bleven hier 2 nachten tijdens de rondreis door Zuid Afrika. Er is op en rond de farm ook veel te doen. Helaas was dat ons niet zo duidelijk voor we aankwamen daarom hadden we al andere dingen gepland. Dat was jammer!

Het eten is enorm lekker en heel gezellig. Wij waren er in de winter (juli) en het was behoorlijk koud maar de bedden zijn elektrisch verwarmd en het is heerlijk om na het eten en na het kijken naar de sterren zo je warme bed in te duiken.Ook het ontbijt was prima. Echt een aanrader!

mooie plaats om tot rust te komen

Valgaeren Nicole,
    17-11-2011

we waren bij hun tijdens onze rondreis , hele vriendelijke mensen en ze deden hun uiterste best om het ons zo aangenaam mogelijk te maken zoals s 'morgens met z én ontbijten in hun mooie tuin onder de treurwilg, het diner was voor iedereen hetzelfde en het smaakte heerlijk ,heel bijzonder waren de place mats dit waren l-p 's en zo kwam de nostalgie weer naar boven, ook hadden ze veel fossielen en daar wisten ze veel over te vertellen , het zag er allemaal heel keurig en netjes uit !!! ja je kwam hier echt tot rust

heerlijk plekje

ploni,
    9-1-2011

Wij hebben daar 2 overnachtingen gehad. het was er heerlijk. Mooie omgeving waar je leuke wandelingen kunt maken.Uitleg gehad over de schapenboerderij en met hester naar de rotstekeningen geweest. Het is ook zo geweldig dat ze er dieren opvangen. Wij hebben ook heerlijk kunnenknuffelen met Dude het stokstaartje.En mochten een springbokje de fles geven. Vriendelijkemensen die heel gastvrij zijn.Ook het eten was heel goed. het ontbijt werd in hun mooie tuin gegeven.

Nieu-Bethesda scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews