We hebben een aantal aanbieders voor Lady Grey voor je op een rij gezet:

Reviews over Lady Grey

Aangename verrassing

Marleen,
    15-2-2011

Helaas verbleven we hier maar 1 nacht. De accomodatie ligt wat buitenaf, er is een leuke tuin met dieren. Onze kamer was prettig, hoewel niet al te groot, maar voor 1 nacht is dat geen probleem. Er is een gezellige ruimte om iets te drinken. Het ontbijt was subliem. De eigenaren heel erg vriendelijk. Ik zou er nog weleens terug willen komen, maar dan wat langer.

Gereisd met vrienden in november 2010

subliem

Rinus,
    15-1-2011

Een pesion o.b.v. halfpension maar dat is beslist geen straf, het eten is er werkelijk subliem, je word er echt in de watten gelegd en na het tafelen kan men er in de gezeligge gastenruimte bij het openhaardvuur nog wat nablijven.

Het pension is gelegen aan de rand van het dorp aan de voet van een bergrug, de zeer gefieflijke en ruime kamers zijn ondegebracht in huisjes die op kleine afstand van het hoofdgebouw liggen, het is er erg rustig.

Het pesion organiseert zelf tours per jeep in de omgeving o.a. naar de nabij gelegen Joubertpas, de op twee na hoogste pas in Z. Afrika.

Gereisd met vrienden in september 2010