Bed and Breakfast Cleveland

3 reviews over Bed and Breakfast Cleveland in het Nederlands

Erg goed

Tom Kruisdijk
21-1-2011

Geweldige plek om te verblijven(Lekker bly). Eerste avond uitgenodigd voor een braai met nog een paar andere gasten. Erg gezellig. Kamers uitermate verzorgd en een goed zwembad.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer bijzondere plaats

Rinus
11-1-2011

Cleveland Farm is een grote, eenzaam gelegen citrusplantage, onze kamers waren ondergebracht in enkele tuinhuisjes die in de grote, weelderige zijn gelegen. De gastvrouw slooft zich helemaal uit om het de gasten naar de zin te maken en onze gastheer gaf ons nog een rondleiding door de citrusgaarden en zo kregen we ook nog een leuk inzicht in de teelt van van citrusfruit. Het pension is eenzaam gelegen en het is er heerlijk rustig, echt een plaats omtot rust te komen. Het ontbijt was er prima en voor het avondeten kan men naar een uitstekend en betaalbaar restaurant in het op enkele kilometers afstand gelegen dorp Kirkwood

Gereisd Met vrienden in september 2010

Een bijzondere plek

Helen & Henry Zwinkels
7-12-2010

Wij hebben er in juli gelogeerd, het ligt ongeveer een uur van Addo Elephant park af. Kirkwoord is geen een bijzonder dorp maar er is een goed restaurant op ongeveer 7 km afstand van Cleveland. De mensen zijn erg aardig wij vonden het een hele leuke plek zeker voor onze kinderen 9 - en 7 jr oud. Er is een grote schitterende tuin met zwembad. Het ontbijt is erg lekker en goed. Wij vonden dit een leuke bestemming omdat je echt midden tussen de sinaasappelplantages logeert,iets waar je normaal niet zult komen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2010

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cleveland in Kirkwood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cleveland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.