Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag25°10°
Bed and Breakfast Supertubes Guest House

We hebben een aantal aanbieders voor Supertubes Guest House voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Supertubes Guest House in het Nederlands

Prachtige plek.

jokevandalen
31-12-2013

Tijdens ons verblijf van een maand in deze streek was het hier voor ons het toppunt van genot.Zowel de kamers, de service, de ligging en het zeer komplete ontbijt waren het helemaal voor ons.Voor inkopen is de Spar op loopafstand. Ook een prima restaurant vind je daar. Het plaatsje is leuk en er zit een pasgeopende Mall met diverse winkels. Wi fi prima op de kamer en gratis!

Gereisd Met partner in november 2013

Vlakbij zee

Mat en Ank
19-8-2009

Goede b&b. Een grasveldje over, een trapje af en je staat op het strand waar je kunt kijken naar de vele surfers. Grote schone kamer met schuifpui en royaal balkon. Goed ontbijt. Aardig personeel. Voor de liefhebbers: Vlakbij de Billabong outletfactory. Niet te verwarren met de Billabong shop die in dezelfde straat ligt.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Vissen
  • BuitensportenGolfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Supertubes Guest House in Jeffreys Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Supertubes Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.