Hotel Villa Reinet

7.8Goed

Zuid-Afrika, Oostelijke Kaap, Graaff-Reinet

Op vakantie geweest naar Villa Reinet?

7.8Goed

Tonen op kaart

5 reviews over Hotel Villa Reinet

• 8M. Manders05-01-2011

Gezellige plaats

Prima pension gelegen in bloemrijke villawijk op loopafstand van het centrum en de historische gebouwen van Graaff Reinet. Kamers zijn niet erg groot maar wel knus en deels gelegen rond een kleine intieme tuin. Het ontbijt is er super en ook de gastvrijheid is top, de huiskamer is ingericht als gastenkamer waar men tv kan kijken. Enkele prima restaurants zijn vlakbij

Gereisd met vrienden in september 2010

• 10Laura27-12-2010

Superplek met veel gastvrijheid

We werden gastvrij met limonade onthaald door Nick en Ailsa. (Te) veel tips om in de korte tijd te doen. Jammer dat we door tijdgebrek niet meekonden met de sterrentocht. Prachtige kamer in de woning in Victoriaanse stijl met bad in de kamer. Goed bed en prima ontbijt. Je kunt lekker in de tuin zitten en een plons nemen in het kleine ronde bad. Toen wij er waren wel veel muggen. In de tuin lopen ook de katten en honden van de eigenaren.Wij vonden ze lief, maar als je er niet van houdt, kan dit vervelend zijn.

Gereisd met partner in december 2010

• 7riann22-09-2008

persoonlijk

Het is een B&B met een persoonlijk tintje. De gastheer is heel vriendelijk en hulpvaardig. De kamers zijn niet heel groot maar wel heel netjes en knus. Er is een binnenplaats met wat zitjes en een heel klein zwembadje. En mocht er behoefte zijn om tv te kijken dan kan dat in de gezamenlijke zitkamer. Het enige wat wel opgemerkt moet worden is dat de eigenaar een aantal lieve katten en honden heeft die niet in de kamers komen maar wel los lopen over het terrein.

Gereisd met partner in november 2007

• 7ronald en bianca17-08-2008

gastvrijheid op en top!

Mooie ruime schone kamer in het huis zelf. Onbijt prima verzorgd. De gastvrouw en heer doen er alles aan om het je naar de zin te maken.De service is prima.Weten waar je lekker kunt eten en de game drive in Karo park en de vallei van de verlatenheid was toppie!! geregeld.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 7Corry en Gerard24-11-2007

Kleine, maar schone kamer. Mooie tuin met zitjes. Je mag gebruik maken van de zitkamer met tv, radio, films, boeken etc. Het grootste pluspunt is de geweldige kantvriendelijkheid van de eigenaars. Je voelt je gewoon "thuis".

Gereisd met partner in november 2007

0 tips over Hotel Villa Reinet