vakanties East London

Reviews over East London

goed hotel voor doorreis

gaea,
    10-4-2017

We waren er voor 1 nacht (groepsrondreis). Alle kamers hebben zeezicht receptie ziet er modern uit. Kamer prachtig (bigsmile) grote kamer en echt ouderwets, ruikt naar mottenballen en is schoon. Er werd alleen ontbijt gegeven, dus naast het hotel maar eten. Gids adviseert om na het donker niet alleen buiten te lopen. Toen we het restaurant uit wilde was het al een tijd donker en de deur was op slot. Mensen die nog naar binnen wilde moesten aanbellen.

Gedateerd maar schoon met een geweldig uitzicht!

KittyPL,
    28-3-2016

Gedateerd maar alles wordt gedaan om de boel schoon en netjes te houden. Vorige reviews geven horrorbeeld, maar onnodig.

Fantastische plek!

Annemiek,
    6-8-2014

De lodge ligt midden in het een private game reserve. Hier kun je veel wild zien, zoals olifanten, giraffen en zebra's. De kamer was heel mooi, ruim en schoon. Je kunt met je eigen auto rondrijden over het park om wild te spotten. Voor het diner werden we opgehaald met een safaritruck. Het personeel (vooral Thomas) was erg vriendelijk en behulpzaam. In het donker wil en mag je niet zelf rijden. Wij waren met nog een ander gezin de enige op het park, dus het was er heerlijk rustig. De accomodatie heeft een mooi zwembad en een gezellige lounge.

Dit is echt een fantastische plek en wij vonden het jammer dat we maar 1 nacht konden blijven.

Een geweldige plek

wardekker,
    1-12-2013

Prachtig hotel midden in de wildernis. Slapen met een grote luxe en geweldige maaltijden. In een woord een prachtige belevenis.

Schoon en luxe en dat op en prachtig park waar je met jeeps naar toe gereden moet worden. Enige nadeel is dat je er zelf niet zonder auto wegkomt en wandelen niet is toegestaan op Eigen houtje, je zit tenslotte midden in een wildpark.

's Nachts ongewenst bezoek

Laura,
    31-8-2013

Het Kennaway Hotel ziet er van de buitenkant best aardig uit. Het ligt aan de boulevard dichtbij allerlei restaurantjes en met uitzicht op zee. De lobby en het restaurant zien er ook uit alsof het net gerenoveerd is.

De koffers waren snel op de kamer. Ik had een kamer aan de voorkant, dus met uitzicht op zee en je hoort de zee gewoon ruisen (op zo'n 50 meter van je kamer). Heerlijk! Kamer en badkamer zijn verder netjes en schoon. De inrichting is wel wat donker en oubollig. Goed bed. Leuk zitje voorin de kamer, alleen moet je als je daar wilt komen, uitkijken dat je je hoofd niet stoot aan de tv. Het is namelijk een beetje krap. Ramen gingen alleen niet/zeer moeizaam open.

Ontbijt was goed. Redelijk veel keus.

Het enige wat ik erg naar vond aan dit hotel was het feit dat er bij meerdere van mijn reisgenoten, waaronder bij de reisleider, 's nachts vreemden in de kamer hebben gestaan.. Ik was daarom ook blij dat we hier maar een nacht sliepen, ondanks de mooie locatie.

East London scoort een 7 uit 10, op basis van 4 reviews