Lodge
7,5

2 reviews over Lodge Restcamp Mountain Zebra NP in het Nederlands

Prima, schoon en ruime bungalow.

Rob van den Bosch
2-3-2016

Er zijn 20 bungalows in het Mountain Zebra NP. Hoe hoger het nummer van de bungalow.......hoe mooier het uitzicht.

Zwembad aanwezig, kleine winkel en een goed restaurant.

Met name prooidieren zoals kaapse zebra, koedoe en bokjes aanwezig.

Lange mooie rit door de bergen mogelijk en ook meerdere korte loops. Wegen zijn prima.

Verwacht niet het overvloed aan wild zoals in Kruger of Hluwe!

Gereisd Met partner in maart 2016

verzorgd

Warner
14-5-2011

We waren in de winter in dit park, het was erg rustig, veel wild gezien. De huisjes zijn net als in de andere parken waar wij zijn geweest netjes en verzorgd. We hadden een eigen oprit, grote keuken en living. Slaapkamer met uitzicht op het park.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Lodge info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Lodge Restcamp Mountain Zebra NP

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Restcamp Mountain Zebra NP in Cradock, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Restcamp Mountain Zebra NP zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.