Hotel Cape St. Francis Resort

Hotel aan zeeWeer vandaag24°10°
Hotel Cape St. Francis Resort
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Cape St. Francis Resort voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Cape St. Francis Resort in het Nederlands

Met vrienden

Grote kamers, prachtige ligging

Ton
9-3-2017

Mooi complex met leuke grote kamers. Restaurant verzorgde smakelijke maaltijden. Fijne zwembaden.

mooi gelegen

piet
22-11-2016

kort bij het strand schone kamer met bad en douche goed restaurant

Prachtig hier!

Karen Schoen
26-10-2016

Prachtige accommodatie op een mooi vakantiepark aan het strand. Heel verzorgde en verschillende appartementen op een mooi park. In Joe Fish kan je lekker eten en heeft een gezellige bar. Aanrader dus!

NRV Holiday

We kregen een dubbel appartement of familie appartement , hoe je het ook wilt noemen, rustig gelegen en slechts een paar honderd meter van het strand

Kamers waren ruim eveneens de badkamer, een keuken met grote eettafel en zithoek

Flatscreen TV met BVN.

Ontbijt was prima alleen wachttijden voor een gebakken ei.

Diner was ook prima alleen hier ook hele lange wachttijden . Bij sommige mensen kwam men na een uur nog eens vragen wat er besteld was??

Heel mooi!

Inge
19-5-2010

Wij zijn hier twee nachten geweest. Hadden een mega vierpersoons appartement tot onze beschikking, zat zelfs een keukentje in. Prachtige ligging, in de duinen je staat zo op het strand. Je kunt er mooi wandelen, in het plaatsje zelf is niets te doen, er was nergens een leuk eettentje te vinden.

Gelukkig is er op het park een restaurantje waar je prima kunt eten.

2007

Wanneer je rust zoekt is dit een perfecte locatie. Het resort ligt als het ware in de duinen tussen de vakantiewoningen. Er is een prachtig strand op kleine wandelafstand. De kamers lijken heel nieuw en zijn mooi, schoon, licht en ruim ingericht met eigen keukentje. Er is een restaurantje op het complex waar we lekker gegeten hebben. Tegenover de ingang is nog een eettentje, maar dan is de keuze op. Zeker een aanrader om een paar dagen uit te waaien en uit te rusten, veel wandelroutes zijn voorhanden, maar verder weinig te doen.

NRV Holiday

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cape St. Francis Resort in Cape Saint Francis, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cape St. Francis Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.