Lodge Woodbury Lodge

Lodge Woodbury Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Woodbury Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Lodge Woodbury Lodge in het Nederlands

Geweldige ervaring

Tim, 18-10-2010

Wij hebben tijdens onze rondreis door Zuid Afrika 1 nacht in deze lodge doorgebracht. Woodbury Lodge is onderdeel van een 4 andere accommodaties die onderdeel uitmaken van Amakhala Game reserve. de ligging is prachting, middenin de natuur. Onder begeleiding van rangers maak je dagelijks twee gamedrives, in een klein groepje. Er hangt een relaxte en persoonlijke sfeer, er wordt perfect voor je gezorgd. Het diner wordt gezamelijk aan 1 tafel verzorgd, zodat je ook in contact komt met de andere gasten. Eten / drinken perfect, kamer is ook erg mooi. Kortom; een echte aanrader voor iedereen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Woodbury Lodge in Amakhala Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Woodbury Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Woodbury Lodge scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.