Reviews over Sun City

Droomvakantie

Frank Groeneweg
    11-4-2018

Als je het hebt over een top vakantie waar je €5.000 kapot kan slaan dan is het geweldig om een aantal nachten in dit Hotel te verblijven, ooit is Sun City gebouwd als de enige plek in ZA waar men legaal kon gokken. Er is voor ieder wat wils, prachtige game drives, ballonvaart,golfen,eten,gokken,kunstmatig strand, prachtige natuur. Als je hier uitgerust bent neem je de taxi naar Pretoria en stap je op de Rovos Rail richting Kaapstad. Alles behalve luxe, geweldige service en het is een ontspannen intieme manier van reizen. Een ervaring die ik iedereen mag aanraden. Aangekomen in Kaapstad zou ik heerlijk naar Camps Bay gaan! Vanuit daar kan je een geweldige wijnroute maken door Stellenbosch en Franschhoek. Dit was een van mijn betere vakanties

Francois du Toit, Guest Relation Manager, 24-4-2018

Dear Frank

thank you so much for your review

It is appreciated

Kind regards

Luxe in Sun City

Claude
    21-4-2013

Volledig 'over-the-top' en kitsch. Na deze eerste kennismaking begint het hotel te bevallen. Aangename kamers, leuk zwembad. Schitterend groen rondom het hotel. Het ontbijt is fantastisch. Service op niveau. Dranken en eten zeer betaalbaar voor een hotel van deze catergorie. Maakt deel uit van Leading Hotels of the World

Netjes, schoon budget hotel

Ina van Splunter
    22-8-2012

Is het voordeligste hotel in Sun City resort, is netjes, schoon, vriendelijk personeel, ontbijt is heerlijk en zeer uitgebreid, is wel meer op de zomer gericht, we konden geen diner gebruiken, maar het Sun City hotel is op loopafstand en bovendien is er een goede busverbinding, ook dicht bij de Pilanesberg safari.

De kamers worden elke dag schoongemaakt, er is ook veel entertainment voor kinderen

Na Hotel Cascades eerder is dit een tegenvaller

Mary
    16-6-2012

Kamers erg klein. Familie kamer is gewone hotelkamer met bedbank. De 2 oudsten sliepen op de bedbank en de jongste krap tussen ons in. Geen plek om de spullen neer te zetten. Na 2 douchebeurten stond de kamer vol stoom .... alle deuren open voordat de volgende kon douchen. Het was één waterballet met hoofdzakelijk dweilen en hozen. Een aantal jaren terug in hotel Cascades gezeten. Slechts 1 ster meer maar zoveel meer hotel! De kamers van Hotel Cabanas waren wel net gerestaureerd en zagen er prima uit. Voor 2 personen is het een heerlijke kamer om te vertoeven. Ontbijt is prima. Zwembad en uitzicht is ook geweldig!

Tropische verrassing in Zuid-Afrikaanse krater

Mary
    16-6-2012

Mooi hotel, geweldige badkamer, met super ontbijtbuffet voor kleine kinderen. Heerlijke zwembaden en een schitterend aangelegd regenwoud in de tuin van het hotel.

Je loopt via een (gok) hal in een kleine 10 minuten naar Valley of The Waves. Een golfslagbad met echt zandstrand.

Wij zijn geen echte gokkers, maar liefhebbers kunnen hier helemaal los qua gokken.

Goede mogelijkheden om safaries te ondernemen naar het Pilanesberg National Park.

Sun City scoort een 9 uit 10, op basis van 10 reviews