Lodge Tau Game Lodge

6 reviews over Lodge Tau Game Lodge in het Nederlands

een fantastische ervaring

roland
27-10-2016

Wij zaten in een familiehuisje met 2 smaakvol ingerichte slaapkamers met aparte badkamers, en een zitkamer. Direct voor je huisje kun je de hele dag dieren zien die aan de poel naast de lodge komen drinken, super bijzonder.

De aan jou toegedeelde ranger doet er alles aan om je het naar je zin te maken. Apart is de hoeveelheid eetmomenten. Naast de gebruikelijke 3 maaltijden krijg je een nog 4x een kleine snack bij de diverse koffie/thee en borrelmomenten rond de safaries. Ik vond het prijsniveau modest: de duurste wijn van de kaart kost misschien 40€. Het eten is niet super verfijnd maar wel zeer verzorgd.

Aan alles is gedacht. Dekens en kruiken voor de ochtendsafaries (een muts is in de vroegte geen overbodig item) en 's avonds wordt je huisje lekker warm gemaakt (voor ons wat te warm...).

Het zwembad is niet verwarmd - in augustus wordt er geen gebruik van gemaakt.

Paradijs

Jos en Marianne
15-7-2010

Tau game lodge bestaat uit een hoofdgebouw met daarom heen losse huisjes. Deze huisjes hebben allemaal een balkon grenzend aan een grote drinkwaterplas voor het wild. De huisjes zijn smaakvol ingericht en schoon. De gastvrijheid en service van het personeel is geweldig.

Super verblijf

Jim Rausch
30-1-2009

Prachtige locatie in een erg mooi reservaat.

Zeer vriendelijk personeel die je echt in de watten leggen, de gamedrives zijn een geweldige ervaring. Er zijn afspraken in het park dat er max. drie voertuigen bij een dier mogen staan, dit om de dieren zo weinig mogelijk te storen. Maar meestal sta je er met 1 voertuig bij, je kunt dus in alle rust genieten van die prachtige natuur.

Toen wij er waren zagen we olifanten, leeuwen, een luipaard en giraffes e.d. Madikwe is een echte aanrader!!

We hebben een aantal aanbieders voor Tau Game Lodge voor je op een rij gezet:

Wat een luxe! Bij aankomst welkomstbrief met gouden glitter namen erop, voor kinderen kadootjes. Jacuzzi buiten! Iedere avond elek.deken aan en choco op bed. Het eten is heerlijk en super vriendelijk personeel. Na de onvergetelijke safari met lekkere hapjes, staan ze je op te wachten met warme doekjes en een drankje. Buiten staan de tafels gedekt, fakkels, stoelen met plaid en kruik en kampvuur... De olifanten en overige dieren drinken aan de nabijgelegen plas. Dit was echt de kroon op onze vakantie!

Mooi gelegen hotel, mer erg vreindelijk staf

A. Kruijsdijk
17-1-2008

Mooi gelegen hotel, mer erg vreindelijk staf. Mooie gamedrives door kundige rangers.

Gelegen in het malariavrije Madikwe Game Reserve op zo’n vier uur rijden van Pretoria of Johannesburg, er is ook ‘airstrip’.

Mooie gemeenschappelijke ruimtes: open haarden, zithoeken, bar en een terras (hier deck genoemd) om in alle rust de dieren te observeren die aan de waterplas komen drinken).

De kamers liggen verspreid langs deze drenkplaats met privé-deck voor een geanimeerde siësta.

De kamers zijn niet groot maar wel heel functioneel ingericht met badkamer en buitendouche, minibar en verwarmde dekens/matras.’s Morgens om 6 uur krijg je koffie of thee en dan start je voor een game drive van drie uur met een ervaren ranger. Onze eerste morgendrive was een onvergetelijke ervaring: neushoorns, zebra’s, kudu’s, leeuwen die net een prooi aan het verslinden waren …. Terug in de Lodge wacht je een overheerlijk lunchbuffet. Om vier uur weer een gamedrive afgesloten met een ‘skemerkelkie’. ’s Avonds een bushdiner, een diner in de boma, langs het zwembad of binnen als het te koud is

We hebben een aantal aanbieders voor Tau Game Lodge voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Tau Game Lodge in Madikwe Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Tau Game Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Tau Game Lodge scoort een 9.1 uit 10 op basis van 6 reviews.