Bed and Breakfast North Hill Country House

Bed and Breakfast North Hill Country House

Bed and Breakfast
Weer vandaag25°

1 review over Bed and Breakfast North Hill Country House in het Nederlands

Heerlijke plek met supervriendelijke eigenaren

I.Koster
7-9-2010

Wij hebben hier één nachtje geslapen (op doorreis). De huisjes zijn eenvoudig en netjes (wij sliepen in een nieuw huisje met modern interieur). Inrichting o.m. keuken vv app, (2p bed)bank, sat tv, kachel, tafel, terras met meubilair,slaapk met 2p bed (met elekt. deken) en badkamer met douche,toilet en wastafel. De mensen fokken paarden en je kunt een wandeling over het terrein maken (tussen de dieren). Servicegerichte eigenaren. Na zonsondergang werd bijvoorbeeld voor de deur, op een vuurplaats(je) een haardvuur gemaakt. TIP: als je 's avonds wil dineren dan moet je dat van te voren doorgeven. Eenvoudig 3-gangen diner maar wel een aanrader (sfeer).

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

Bed and Breakfast info

Nog geen informatie beschikbaar over Bed and Breakfast North Hill Country House

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast North Hill Country House in Klerksdorp, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast North Hill Country House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.