Reviews over Hartbeespoort

Geweldige plek

Wino en Esther,
    14-8-2017

Wat een gastvrije ontvangst hebben wij van Remon en Yvette gekregen. Geweldige lodge in een mooie omgeving met al het loslopende wild om je heen. Heerlijk gegeten. Een mooie start van onze rondreis door Zuid-Afrika!

Ostrich Manor is super.

Cora,
    17-2-2016

Ostrich Manor ligt heel gunstig maar 1 uur rijden vanaf Joburg .De logde ligt in een prachtige tuin met zwembad waar je ogen te kort komt vanwege alle mooie vogels die er zitten.Geweldige gamedrive,s gehad en een pas geboren kudukalfje gespot in het aan grenzend wildpark.Heerlijk gegeten bij de logde en de gastheren Hessel en Dilo is niets teveel om je het naar de zin te maken ze denken ook echt met je mee om er een fantastische tijd van te maken.Kortom geweldig en ik ga zeker terug.

Bijzondere vakantie

Elmer & Co,
    24-8-2015

Ostrich Manor is een prachtig koloniaal huis met mooie tuin vol met bloemen en vogels. De kamers zijn ruim en stijlvol ingericht; elke kamer heeft een eigen karakter. De managers zijn erg gastvrij en vriendelijk en via hen kun je de meest uiteenlopende excursies regelen.

Indien je meer privacy wilt, kun je de rondavel boeken.

Het zwembad ligt op een mooie plek in de tuin en geeft uitzicht over de omgeving.

Wij hebben er heerlijk geslapen, gerelaxt, gegeten en echt vakantie gevierd.

Geweldig

mandy beuling-willemse,
    6-1-2015

Wij hebben heerlijke dagen gehad in de Ostrich Manor. De lodge is zeer mooi en ligt in een mooie omgeving. De rondavel was leuk. Het wild liep in onze tuin. De gastheren doen echt alles om het verblijf zo heerlijk mogelijk te maken. Goed ontbijt en goede tips over de omgeving. Ze boeken ook de safari's. In de omgeving is veel te doen en is malaria-vrij. Kortom: een geweldige plek, waar de gastvrijheid hoog in vaandel staat!

Vergeet ik niet zomaar !!

Adu Rakel Alhassan,
    11-9-2014

Wie naar Zuid - Afrika trekt en nog niet weet waar te verblijven. Ponciana Superior Guesthouse is een M U S T !

1) Geweldige ontbijt elke morgen!

2) Mooie zonsondergag elke avond!

3) veel activiteit mogelijheden ( met hun eigen Ponga travel operator ! )

4) een ervaren gids die op elke vraag kan beantwoorden.

5) De gastvrijheid en alertheid &...

Al bij al een aanrader voor iedereen !

hierbij wil ik Ronny nog eens bedanken :) See you nexst year !!

Hartbeespoort scoort een 8,1 uit 10, op basis van 10 reviews