Sorteren

Reviews over accommodaties in Noordwestprovincie

Droomvakantie

Frank Groeneweg
    11-4-2018

Als je het hebt over een top vakantie waar je €5.000 kapot kan slaan dan is het geweldig om een aantal nachten in dit Hotel te verblijven, ooit is Sun City gebouwd als de enige plek in ZA waar men legaal kon gokken. Er is voor ieder wat wils, prachtige game drives, ballonvaart,golfen,eten,gokken,kunstmatig strand, prachtige natuur. Als je hier uitgerust bent neem je de taxi naar Pretoria en stap je op de Rovos Rail richting Kaapstad. Alles behalve luxe, geweldige service en het is een ontspannen intieme manier van reizen. Een ervaring die ik iedereen mag aanraden. Aangekomen in Kaapstad zou ik heerlijk naar Camps Bay gaan! Vanuit daar kan je een geweldige wijnroute maken door Stellenbosch en Franschhoek. Dit was een van mijn betere vakanties

Francois du Toit, Guest Relation Manager, 24-4-2018

Dear Frank

thank you so much for your review

It is appreciated

Kind regards

Geweldige plek

Wino en Esther
    14-8-2017

Wat een gastvrije ontvangst hebben wij van Remon en Yvette gekregen. Geweldige lodge in een mooie omgeving met al het loslopende wild om je heen. Heerlijk gegeten. Een mooie start van onze rondreis door Zuid-Afrika!

Fantastische plek!

Tina
    11-5-2017

Wij hebben genoten in de Bakubung Bush Lodge. Als gezin met 2 pubers op één kamer was prima te doen, er staan 2 goede tweepersoonsbedden op de kamer.

Het eten en drinken was dik in orde en de Bush Braai op woensdag is subliem! Met zang en dans, vuren (lekker warm), mooi aangelegd en heerlijk vlees.

De gamedrive in Pilanesberg is ook top, er zijn superveel dieren. Het was ook leuk om met de eigen auto door Pilanesberg te rijden.

Kortom: een aanrader!

Echt heel bijzonder

Jaap van Brummen
    13-3-2017

Bij de ontvangst voel je het. Hier ben ik welkom!!

Service op en top. Gamedrives fantastisch. Verblijf en eten/drinken helemaal goed. We waren er drie dagen met ons 5en, inclusief kleinzoon Joep van 1,5 jaar. Niets was te veel om het hem en zijn ouders ook naar het zin te maken. Om de beurt bleven we "thuis" met Joep tijdens de gamedrives. Wat een feest was dat ook. Wat een lieve aandacht. Een vaste gids voor de gamedrives. Helemaal oké. Op je gemak, spannend toch ook. Maar de kennis van en respect voor de dieren en planten was groot. Bewonderenswaardig groot!

Dank voor deze heerlijke dagen. Ooit komen we terug!

Geweldig!

Bassie
    7-1-2017

We hebben hier twee nachten geslapen en dat was veel te kort ....

Vriendelijke ontvangst met een drankje. Mooie tent met grote badkamer en mooi terras.

Lekker eten en goede gids, Lazarus.

Tijdens de eerste game drive al een luipaard gezien. Bij terugkomst in de lodge heerlijk gegeten bij het vuur buiten.

De volgende dag de complete Big 5 gezien inclusief een kill van leeuwen die een buffel grepen ... En kort daarna nog een grote groep wilde honden. Op de laatste ochtend nog cheetah's gezien. Al met al een geweldige ervaring!