Noordwestprovincie

We hebben een aantal aanbieders voor Noordwestprovincie voor je op een rij gezet:

vakanties Noordwestprovincie

Reviews over accommodaties in Noordwestprovincie

Geweldige ervaring!

Ida van der Lende,
    22-11-2018

Prachtige lodge, geweldige ligging aan het water; altijd wild te zien! Ook onze accomodatie was keurig, bedden prima. De buitendouche was heerlijk. Dit verblijf was het hoogtepunt van onze reis! De sfeer was geweldig; zeer gastvrij, niets was teveel moeite en alles vanzelfsprekend. De gamedrives waren overweldigend net als het uitzicht en de ligging van het terras van de lodge als ook van de accommodaties zelf. Een topper in onze 3e rondreis door Zuid-Afrika. Hier zouden we zó weer naartoe gaan!!

Elke ochtend na de game-drive een heerlijk en uitgebreid ontbijt op een super locatie op het terras boven het water. Erg lekker gegeten op meerdere locaties. De 1e avond in de "bush" was het complete restaurant ingericht op locatie, compleet met bar, toilet-tenten, sfeervolle lichtjes en heerlijk ter plekke gebraden eten. Als afsluiter nog een geweldig zangoptreden van het personeel waarbij mijn man werd toegezonden en hij een taart kreeg.

Gereisd met partner in september 2018

Droomvakantie

Frank Groeneweg,
    11-4-2018

Als je het hebt over een top vakantie waar je €5.000 kapot kan slaan dan is het geweldig om een aantal nachten in dit Hotel te verblijven, ooit is Sun City gebouwd als de enige plek in ZA waar men legaal kon gokken. Er is voor ieder wat wils, prachtige game drives, ballonvaart,golfen,eten,gokken,kunstmatig strand, prachtige natuur. Als je hier uitgerust bent neem je de taxi naar Pretoria en stap je op de Rovos Rail richting Kaapstad. Alles behalve luxe, geweldige service en het is een ontspannen intieme manier van reizen. Een ervaring die ik iedereen mag aanraden. Aangekomen in Kaapstad zou ik heerlijk naar Camps Bay gaan! Vanuit daar kan je een geweldige wijnroute maken door Stellenbosch en Franschhoek. Dit was een van mijn betere vakanties

Gereisd met vrienden in januari 2016
    Francois du Toit, Guest Relation Manager, 24-4-2018

Dear Frank

thank you so much for your review

It is appreciated

Kind regards

Geweldige plek

Wino en Esther,
    14-8-2017

Wat een gastvrije ontvangst hebben wij van Remon en Yvette gekregen. Geweldige lodge in een mooie omgeving met al het loslopende wild om je heen. Heerlijk gegeten. Een mooie start van onze rondreis door Zuid-Afrika!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Fantastische plek!

Tina,
    11-5-2017

Wij hebben genoten in de Bakubung Bush Lodge. Als gezin met 2 pubers op één kamer was prima te doen, er staan 2 goede tweepersoonsbedden op de kamer.

Het eten en drinken was dik in orde en de Bush Braai op woensdag is subliem! Met zang en dans, vuren (lekker warm), mooi aangelegd en heerlijk vlees.

De gamedrive in Pilanesberg is ook top, er zijn superveel dieren. Het was ook leuk om met de eigen auto door Pilanesberg te rijden.

Kortom: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Echt heel bijzonder

Jaap van Brummen,
    13-3-2017

Bij de ontvangst voel je het. Hier ben ik welkom!!

Service op en top. Gamedrives fantastisch. Verblijf en eten/drinken helemaal goed. We waren er drie dagen met ons 5en, inclusief kleinzoon Joep van 1,5 jaar. Niets was te veel om het hem en zijn ouders ook naar het zin te maken. Om de beurt bleven we "thuis" met Joep tijdens de gamedrives. Wat een feest was dat ook. Wat een lieve aandacht. Een vaste gids voor de gamedrives. Helemaal oké. Op je gemak, spannend toch ook. Maar de kennis van en respect voor de dieren en planten was groot. Bewonderenswaardig groot!

Dank voor deze heerlijke dagen. Ooit komen we terug!

Gereisd met partner in februari 2017