Bed and Breakfast Mountain View

Bed and Breakfast Mountain View

Bed and Breakfast

2 reviews over Bed and Breakfast Mountain View in het Nederlands

Een fijn overnachtingsadres

jenkatslot
30-3-2010

Deze accommodatie is een prima overnachtingsadres tussen Kaapstad en Augrabies. De ontvangst was prima en de kamers prima in orde. Een heerlijk zwembadje met een prachtig uitzicht op de bergen en met heerlijke ligbedden. Het ontbijt is uitstekend verzorgd. Ook werden we goed geinformeerd over dinermogelijkheden in de buurt.

Gereisd Met vrienden in Wed Mar 03 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een goed B&B verblijf

Henk Kleijer
18-10-2007

Een goed B&B verblijf. Kamers prima met zelfs in de koude periode een elektrische deken, aangezet voor jouw aankomst! Sfeer prettig, ontbijt prima. Springbok is een mooi, slaperig stadje, ingesloten door de bergen. In het voorjaar zijn de woestijnen een prachtige bloemenzee.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Mountain View in Springbok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Mountain View zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.