Hotel Hantam House Guesthouses

Hotel Hantam House Guesthouses

Weer vandaag30°

1 review over Hotel Hantam House Guesthouses in het Nederlands

Een verrassende niet alledaagse accommodatie

jenkatslot
6-4-2010

Hantam House Guesthouses is een niet alledaagse verrassing in het niet toeristische Calvinia. Leuke gerestuareerde plekjes. Wij overnachtten in 'The Lodge'. Twee self-catering 'huisjes' met alles er op en er aan, iets uit het centrum. Maar wel op loopafstand van restaurantjes (er wordt geen diner geserveerd). Er zijn meer types van accommodatie mogelijk. Het ontbijt is prima en wordt geserveerd. Verder waan je je in vroegere tijden bij het ontbijt. Zeker een overnachting waard als je in de buurt bent van Calvinia.

Gereisd Met vrienden in maart 2010

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hantam House Guesthouses

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hantam House Guesthouses in Calvinia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hantam House Guesthouses zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.