Sorteren

vakanties Noordelijke Kaap

Reviews over accommodaties in Noordelijke Kaap

Topbelevenis om nooit te vergeten!

Hector
    19-4-2017

Donder-natuurwonder! Een "niet" vind je hier niet!

Mooi kamer

Bassie
    8-1-2017

We hebben hier onderweg naar Namibie 1 nacht geslapen. We hebben een mooie, modern ingerichte kamer gehad (soort geschakelde huisjes in een mooie tuin). De kamer is compleet met keuken, badkamer en terras met stoelen en BBQ. Niet te ver van winkels. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima.

Heerlijk hotel

marijke
    3-1-2015

Dit is een heerlijk hotel. Eten is prima. Ook met mijn dieet werd goed rekening gehouden. Lief personeel. Doen alles voor je. Voor een uitstapje is het een beetje lastig. We zijn nog een dag naar Het National park geweest, wij houden erg van planten, en dat was de moeite waard.

Great Place

Dave
    23-1-2014

Knus B & B met knusse maar ruime kamers.

Gezellig zwembad met wijn en koud bier in de buurt.

Dit is een aanrader voor tussenstop.

Geweldige ervaring

Sandra
    3-11-2013

Richard en zijn staf van San en Mier doen er alles aan om je een prima tijd te geven. Ze maken zelfs een aangepast programma als je beperkingen hebt.

Denk erom dat je midden in de "wildernis" zit. Geen tv, internet, mobiele telefoon en geen beschermende hekken.

Alle huisjes en het restaurant en kantoor zijn door middel van decks met elkaar verbonden. Langs de decks zitten hekjes. Eronder en ernaast begint het rijk der dieren. Gisteravond rond elf uur begon voor ons het feest toen de leeuwen op 4 meter van de voordeur een feestje gingen bouwen. Welkom in het dierenrijk!