Bed and Breakfast Klein Bosveld

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag22°7°
Bed and Breakfast Klein Bosveld

2 reviews over Bed and Breakfast Klein Bosveld in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Mooi onderhouden super b en b

Hans, 23-4-2015

Redelijk grote b en b op 1 uur vanaf Johannesburg. Mooi onderhouden en super ontbijt. Vriendelijke mensen, mooie kamers. Een aanrader voor wie vanaf het krugerpark komt en niet al te ver van het vliegveld wil overnachten.

Prima

J.M., 6-6-2009

Prima B&B. 2004 zijn we in februari hier geweest en het was toen net een paar weken geopend. de kamers zijn erg ruim en alles is netjes aangelegd. bij de B&B zit een cafe waar je 's avonds gezellig aan de bar kan zitten. eigenaar is erg gastvrij en gaf ons veel tips voor onze verdere reis door Zuid Afrika. een goede b&b om vanuit hier verder te trekken door ZA.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Klein Bosveld in Witbank, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Klein Bosveld zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Klein Bosveld scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.