Reviews over Witbank

Hans,
    15-6-2016

Yalla Yalla is echt een Design Hotel. Super aardige mensen, prachtige kamers, alles is echt Top. Heerlijk ontbijt. Ligt in een rustige omgeving en heeft een prachtig binnenzwembad. Ook uitstekend voor een tussenstop op weg naar Kruger of op de terugweg.

Superfijnhotel, top personeel

Patricia,
    21-12-2015

Een prima hotel, grote suites en kamers, royaal van opzet en top geprijsd. Extra speciaal was de inzet van het personeel, die echt hun best deden 't ons naar de zin te maken. Net dat stapje extra.

Goed om op adem te komen na een rondrit

jan,
    24-10-2015

Goed om op adem te komen na een rondrit

Mooi onderhouden super b en b

Hans,
    23-4-2015

Redelijk grote b en b op 1 uur vanaf Johannesburg. Mooi onderhouden en super ontbijt. Vriendelijke mensen, mooie kamers. Een aanrader voor wie vanaf het krugerpark komt en niet al te ver van het vliegveld wil overnachten.

goed hotel als tussenstop

anneke,
    7-5-2011

Goed hotel als tussenstop na aankomst of op weg naar Johannesburg. Ruime , schone kamers. Grote, eenvoudige badkamer. Vriendelijk personeel. parkeerterrein is beveiligd en afgesloten. Diner en ontbijt in buffetvorm. Diner redelijk. Ontbijt is goed. Er is een klein zwembad met ligstoelen in de tuin en een pub waar je ook snacks kunt bestellen.

Witbank scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews