Lodge Kirby Country Lodge

8 reviews over Lodge Kirby Country Lodge in het Nederlands

Prima verblijf

annemiekvboxel
13-8-2012

Op het moment dat wij hier zaten, was het erg rustig. De kamers waren erg ruim en een goede, schone badkamer. Op de kamer was tevens koffie, thee, water en drank beschikbaar, hierover was ook goed informatie gegeven op de kamer. De omgeving was erg mooi. Het eten savonds was prima verzorgd en goed te eten.

Viel tegen

Rina van der Meijden
28-12-2011

Jammer, dit had heel mooi kunnen zijn. Een zeer mooi pand in een groot, rustig en mooi aangelegde tuin. Helaas is er sprake van achterstallig onderhoud. Onze kamer was groot, maar oogde smoezelig (wel een klamboe). Het oogt alsof de inrichting bij elkaar geraapt is van wat men overal kon vinden/over had.

De wc bleef lopen waardoor er niet genoeg water was om door te trekken. Ik had koud water om te douchen. Later leek er iets goed 'te vallen' en had mijn man wel warm water.

Ontbijt is beperkt. We hebben hier niet gedineerd. Let op met navigatiesysteem, die wees ons (en we begrepen anderen ook) totaal de verkeerde kant op. Aardige mensen, maar het komt allemaal hobby-achtig over.

OK, maar....

Petra
24-10-2011

Zeer vriendelijke mensen. Was wel moeilijk te vinden; wij kwamen in het donker aan en ofschoon wij gedurende onze gehele reis door Zuid-Afrika ons geen moment onveilig hebben gevoeld, vonden wij White River niet echt een prettige stad. De kamers waren erg groot, maar wel vochtig, muf en stoffig. In de buurt konden we nergens eten dus hebben wij 's avonds gegeten in het restaurant bij de Lodge. Dat was zeer geslaagd, erg lekker, maar jammer van de sterke hondengeur die overal in het restaurant hing en de honden zaten ook naast je tafel te bedelen. Wij zouden deze lodge niet willen aanraden, maar nogmaals, de mensen (Zwitsers) waren ongelooflijk vriendelijk.

2008

Eenvoudige accomodatie

Jeroen en Marieke
24-10-2008

De tuin is mooi, de rest doet rommelig en armoedig aan. Badkamer ok, maar slaapkamer stoffig en smoezelige/muffe lakens met vlekken.

Aardige mensen, maar net als de kamer..niet zo fris!

Ontbijt en diner eenvoudig maar wel lekker.

Goede ligging t.o.v. Krugerpark en snelweg naar Nelspruit en Swaziland.

Eerste stop tijdens rondreis

Johan
16-3-2008

Eerste stop tijdens rondreis. Bestaat uit meerdere huisjes in een grote tuin. Hebben van hieruit een gamedrive (hele dag)in het Krugerpark gemaakt.

2007

Leuke Lodge op ca

Marcel
    24-10-2007

Leuke Lodge op ca. 5km. rijden van Witrivier, waardoor hij wat geïsoleerd ligt. Eigenaars zijn zwiters, hele vriendelijke mensen, maar wel een beetje alternatief (geitenwollensokkenachtig), Doordat er in de buurt geen restaurant is ben je aangewezen op het restaurant van het hotel. Hier word je een 4 gangen diner geserveerd, van te voren weet je niet wat je krijgt. Het is te eten, maar alles is niet even lekker. Dit kan beter. Lodge ligt in een grote ruige tuin, waar je 's ochtens word gewekt door allerlei vogels, kikkers enz. Geeft een heerlijke rustig gevoel. Kamers zijn mooi, maar wel wat vochtig/muf (maar wat wil je in de natuur)

Mooie lodge, goede kamers en een fantastische badkamer. Het ontbijt en diner was niet geweldig. Voor het avondeten had je ook geen andere keus omdat er in de directe omgeving geen eetgelegenheden waren. De ligging daarentegen was erg rustgevend op ongeveer 20 minuten rijden vanaf het waanzinnige Krugerpark!

2006

Een mooie accomodatie vlakbij White River (Witrivier). Het zijn hele leuke kamers/huisjes met een mooie tuin waarin zich ook het zwembad bevindt. Het hotel heeft een restaurant en het eten is prima. Het hotel is te bereiken via een zandpad, maar deze zit vol kuilen en gaten, dus dat is even wat minder. Wat zeker de moeite waard is, is een bezoek te brengen aan het Krugerpark!!! Dit mag je niet missen!!!

Het personeel is supervriendelijk. Een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Kirby Country Lodge in White River, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Kirby Country Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.