Lodge Umkumbe Safari Lodge

LodgeKinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°18°
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Umkumbe Safari Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Lodge Umkumbe Safari Lodge in het Nederlands

Met oudere kinderen

fantastisch, genoten, wil weer terug

Elly
29-10-2017

alles super geregeld, avondsafari was minder en te lang, ochtend safari zo mooi en zo veel dieren gezien!

Klantgerichtheid is hier het motto

Yomina
19-10-2014

In september hebben wij twee nachten doorgebracht in Umkumbe. Het is vanaf de hoofdweg nog wel 10 km rijden, maar het is het waard. Mooie huisjes, prachtig uitzichten en wat zijn ze klantgericht. Ze doen er werkelijk alles aan om het naar je zin te maken. Je hebt die dagen je eigen ranger, die er alles voor doet je zo veel mogelijk wild te laten zien. Wij hadden ranger Cameron, wat een kennis had die jongen zeg. Wel zijn ze erg gericht op het vinden van de luipaard, terwijl er nog zo veel meer moois is.

Het eten is heerlijk, zowel het ontbijt, als lunch als diner.

Als je terug komt van de avond safari is je bed (weer) opgemaakt en hangt je klamboe netjes gereed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Umkumbe Safari Lodge in Sabi Sand Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Umkumbe Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.