Hotel Little Bush Camp

1 review over Hotel Little Bush Camp in het Nederlands

Met vrienden

Beste plek om luipaarden te zien

Deke
21-7-2010

Wij waren hier vanwege een bruiloft. Little Bush Camp was het hoogtepunt van onze vakantie. Natuurlijk een prachtige bruiloft meegemaakt, maar de sfeer en uitstraling is one-of-a-kind.

Het is een prijzige accommodatie, maar voor een dag of 2 zeker het geld waard.

Let wel: Kinderen zijn niet toegestaan in de Lodge en het is ook een open Lodge. Er is enkel een "hek" tegen de olifanten, maar de rest kan gewoon door het park lopen.

De kennis en kunde van rangers is ongeëvenaard. Daarbij hebben ze een enorm terrein tot hun beschikking en de grootste populatie luipaarden van heel Afrika.

Echt een toppertje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Little Bush Camp in Sabi Sand Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Little Bush Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.