Lodge Elephant Plains

We hebben een aantal aanbieders voor Elephant Plains voor je op een rij gezet:

3 reviews over Lodge Elephant Plains in het Nederlands

zeer mooie lodge

E. Beekman, 8-6-2010

Wij hadden een suite: volop privacy, zeer ruime, luxe (bad)kamer met ook een buitendouche.

Ontbijt en lunch uitstekend, diner wat minder (goed, maar eenvoudig).

Goede, mooie safaritochten gehad.

Echte safari ervaring

dekeyser mario, 25-4-2010

Kleinschalige lodge . Mooi gelegen . Prachtige rondavels met alle faciliteiten. Twee georganiseerde game drives per dag waarbij je heel dicht bij de dieren komt. Quasi garantie op de big five. Ontbijt en lunch uitstekend. Diner gewoon goed.

Fantastische plek

Monique R., 24-11-2009

Tijdens onze rondreis van Kaapstad naar Johannesburg hier enkele dagen en nachten verbleven in a luxury room. Wat een schitterende lodge! De huisjes zijn groot en prachtig (Afrikaans ingericht). De badkamer is groot met het bad voor het raam (dat open kan). Heerlijk om 's avonds badderend naar de geluiden van de Afrikaanse jungle te luisteren (wild). Er is ook een douche buiten, waar je geheel privé gebruik van kunt maken. De bomen belemmeren je het uitzicht op wild, maar de vuurvliegjes die 's avonds buiten zijn maken een heleboel goed. De lodge biedt gedurende de dag game drives aan, inclusief een wandeling. Het eten is waanzinnig. Het personeel schuift gezellig aan. De lodge is kleinschalig (max. 24 mensen) en dat maakt het extra leuk. 's Avonds werd nog een heel gezellige braai georganiseerd. We zaten met z'n allen om een kampvuur en er was muziek.

We hebben een aantal aanbieders voor Elephant Plains voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Elephant Plains in Sabi Sand Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Elephant Plains zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Elephant Plains scoort een 9.33 uit 10 op basis van 3 reviews.