Lodge Arathusa Safari

4 reviews over Lodge Arathusa Safari in het Nederlands

Wauw!!!

Laura
7-8-2012

Wat een luxe! Prachtige rondavel, recht aan de drinkplaats voor de dieren. Heerlijk eten, leek wel een sterrestaurant! Game drive was enige minpuntje. We moesten een andere wagen slepen, zodat we een uur minder hadden om op zoek te gaan naar de dieren. Als je op safari gaat, zou ik zeker naar een locatie in Sabi Sand gaan, want daar zitten veel mooie dieren! We hebben 3 van de big 5 gezien. Verder is het echt heel luxe op safari gaan hier! Met een kruik en dekentje lekker op game drive, heel gaaf! Als het te betalen is, zou ik 2 nachten gaan!

Een prima lodge

Chrisje
20-5-2010

Met de kamers en de lodge en de omgeving is niks mis. we hebben nog nooit zoveel luipaarden gezien, idere gamedrive minimaal 21, maar meestal meer, zelfs met jonkies.

We vonden alle de staf onpersoonlijk, te zakelijk voor zo's lodge.

de gids was op zich wel goed om beesten te zoeken, maar ook zeer onpersoonlijk. Hij kwam zelfs zijn fooi niet persoonlijk ophalen....!

Paradijs op aarde!

Sander en Karin Poel
21-4-2010

Een geweldig mooie lodge midden in de natuur. Het huisje is prachtig en je voelt je hier 'rijk'! De mensen zijn vriendelijk, het uitzicht is adembenemend, het eten is overvloedig en heerlijk. De safari's in het park zijn heel goed, de big 5 binnen 24 uur. Door midden in de natuur te zijn raak je alle banden met het normale leven even kwijt en kom je door een paar dagen helemaal tot rust. De huisjes zijn écht super, heerlijk groot en romantisch bed, fantastische badkamer met mooi bad en grote douche.

Relaxen tussen het wild!

Maureen Baas
16-6-2009

Voor de ultieme safaribeleving moet je in de Arathusa lodge zijn. Het kleinschalige kamp (8 'rondavels') is prachtig gelegen aan een waterplaats waar je in het juiste seizoen nijlpaarden ziet ronddobberen, olifanten een dip ziet nemen en divers ander wild aan- en af ziet lopen. De safari's zijn erg goed in dit private reserve; de kans op de Big Five is erg groot. Het eten en de service zijn prima. Een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Arathusa Safari in Sabi Sand Game Reserve, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Arathusa Safari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.