Bungalow

15 reviews over Bungalow Iketla Lodge in het Nederlands

Schitterende locatie!

Yvonne,
24-10-2017

Bellen voor toegang bij het hek aan de weg en dan benieuwd waar de zandweg stopt na 10 minuten rijden. De lodges zijn echt schitterend en het toilet en buitendouche doet je denken aan een Fred flintstone huisje met keien als muren! Je kunt heerlijk relaxen aan het zwembad of heerlijk wandelen door het ruige gebied en genieten van de zonsondergang en de dieren. Zeer vriendelijke eigenaren en personeel. Echt een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

Fantastisch!

Ben,
11-6-2017

Dit was onze tweede stop tijdens onze reis door Zuid-Afrika. De kleinschalige accomodatie ligt ca. 4 kilometer van de doorgaande weg af en wordt bereikt via een zandpad. De ligging aan de rand van de vallei is prachtig. De lodges uitgevoerd met kingsize bed, badkamer met douche en buitendouche zijn van alle luxe voorzien en hebben uitzicht op de vallei. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Vanwege de ligging was het diner (van streekgerechten) inbegrepen, iets wat veel sfeer geeft. Uitgebreid ontbijt. Vanaf Iketla zijn meerdere wandelingen door de omgeving uitgezet. Er is een zwembad. Wij vonden het jammer er slechts één nacht te verblijven. Hadden er graag langer gezeten, Kortweg: aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

De Iketla Lodge is echt een heeerlijke lodge om de panorama route te gaan doen, te ontspannen en te genieten van het uitzicht. Het personeel is echt super! Erg aardige meiden waarmee je leuk mee kan kletsen. De lodges zien er echt super leuk uit met alles erop en eraan. Ook weet het personeel je goed te informeren over wat er te doen is in de omgeving. Verder is het eten ook nog eens super lekker. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in juli 2016

Midden in een prachtig stukje natuur

Renaers claire
7-4-2012

een plekje waar je je als mens stil voelt worden. Mooie kamers in losstaande hutjes. Mooie inrichting met binnen en buiten douche. Lekkere Afrikaanse steak en heel verzorgde keuken.

Gereisd met partner in maart 2012

Geweldig!!!!

Jacqueline Pepels
24-1-2011

De Iketla lodge is echt een aanrader.

Niks is die mensen te veel, service is zeer goed.

Goede uitvalsbasis om de panoramaroute te rijden

Gezellig met z'n allen eten 's avonds

Echt een aanrader

Gereisd met partner in september 2010

Aanrader!

Doll
17-8-2010

Wij hebben hier in oktober 2008 2 nachten geslapen. Prima uitvalsbasis voor de Panoramaroute. Een prachtig en rustig gelegen lodge (met buitendouche!) en schitterend uitzicht. Service is erg goed met zeer goede kwaliteit eten.

Gereisd met partner in oktober 2008

Een aanrader

Jeanette Serry
27-12-2009

We hebben in oktober 2009 de eerste twee dagen van onze vakantie in Iketla doorgebracht. Hennie-Lene en Albert zijn zeer gastvrij, ze omringen hun gasten met veel zorg en warmte. Een prachtig ingerichte lodge (met buitendouche!) in een mooi gebied. Een goede uitvalsbasis voor de Panoramaroute.

's Avonds met alle gasten bij elkaar aan één tafel genieten van het heerlijke eten. Een aanrader!

Gereisd met partner in december 2009
2008

ideale tussenstop tussen jhb en krugerpark. tip: boek hier 2 nachten en doe van hier uit de panoramorooute. bungalows en lodge zijn prachtig en heerlijk rustig gelegen, met geweldig mooi uitzicht. "s avonds prima diner samen met andere gasten en eigenaars, wat ontzetten leuk en gezellig was.

aanrader!!

Gereisd anders in februari 2008
2007

Mooie Lodge met een prachtig uitzicht

Simon Vermeulen
8-12-2007

Mooie Lodge met een prachtig uitzicht.

er is een leuke bar je eet met het gezelschap. De gast heer en vrouw zijn buitengewoon vriendelijk.

Het kan er echt heet zijn

Gereisd met partner in november 2007

Heerlijke lodge! Schitterend gelegen en echt rustig. Fantastisch voor uitstapjes naar 3 rondavels, God's window enz.

Gereisd met vrienden in september 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Iketla Lodge in Ohrigstad, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Iketla Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.