Lodge Umhloti Lodge

2008

Verveling slaat toe.

Familie Trommelen
17-8-2008

Een hele mooie maar dure kamer. Mooie tuin en zwembad. Echter je mag op het park niets, krijgt slechts 1 wandel excursie van ruim 1 uur, het eten is slechts matig. Leuk park voor 1 dag.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Umhloti Lodge in Nelspruit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Umhloti Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.