vakanties Nelspruit

Reviews over Nelspruit

Zeer goed verblijf.

Geelhoedt,
    6-8-2018

Jorn's Gasthaus in Nelspruit , heerlijk verblijf.

Schitterend kamer op prachtige lokatie.

Stadje Nelspruit zelf houd niet veel in , maar de ligging tussen J'Burg en de greater Kruger area maakt 1 of 2 nachten hier wel aangenaam.

goed voor een stopover

ekholland,
    12-9-2013

wij verbleven hier een nacht op weg naar Kruger, de familiekamer is heel ruim met 2 aparte slaapkamers, kitchenette en zitgedeelte. Kamers zijn wel verouderd maar nog wel schoon. Wij hadden een heel goed prijs en konden met 4 personen hier goedkoop overnachten. Vlakbij een grote mall

hele mooie plek

rino,
    24-2-2013

zijn hier 1 dag geweest lekker huiselijke sfeer met een mooie omgeving en verrassend lekker eten en ontbijt

Zeer lekker eten

Tessa,
    15-12-2012

Rustige nonchalante sfeer

Pure klasse

Jeema,
    27-1-2012

Hebben hier twee nachten verbleven tijdens rondreis, goede uitvalbasis voor bezoek aan het Krugerpark, op een uurtje rijden.

Prachtig guesthouse, eigenlijk noem ik dit een luxe hotel !

Zeer mooie, modern ingerichte en ruime kamers met goed bed, kleine kitchenette in de kamer, goede airco en super proper, vriendelijk personeel !!! Zwembad aanwezig.

Na deze wondermooie ervaring kwam de kers op de taart...het diner 's avonds in hun restaurant Orange. Pure klasse !!!

Ontbijt was ook zeer verzorgd.

Nelspruit scoort een 7,2 uit 10, op basis van 6 reviews