Vakantiehuis
9,2

39 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

heerlijke plek om nooit te vergeten

Geertje
15-11-2011

Echt een aanrader voor iedereen. Wat een rust, mooie natuur en prachtige dieren! Op een steenworp afstand van de look-out over het krugerpark. Gewoon een super mooie plek en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in Sat Oct 08 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie plek en omgeving voor natuurliefhebbers

R&D
19-9-2011

Twee weken genoten van Afrika in al haar facetten. U leeft tussen de dieren in hun natuurlijke omgeving. Een ervaring die lang zal blijven hangen

Gereisd Met partner in september 2011

Bijzondere plek, geweldig!

frank en wendy, timo en tessa. uit Hilversum
30-8-2011

Deze bungalow is geweldig, dicht bij het Krugerpark, en via de uitkijkplek kun je mooi de drinkplek bewonderen waar dieren "chillen" uit het Krugerpark. Rond de bungalow lopen dagelijks geweldige dieren, en we zijn zelfs blij verrast door 5 zebra's die nieuwsgierig wilden mee-eten tijdens onze braai.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldig leuk

Tim & Charlotte Hulsker
16-8-2011

Dit huisje is echt geweldig, niet groot maar wel lekker knus. Je voelt je één met de natuur en de dieren die dagelijks langs komen. Het is ook een goede uitvalsbasis voor krugerpark of omliggende steden. een echte aanrader dus!

Alleen jammer genoeg niet geschikt voor jonge kinderen, wel een aanrader voor 8 jaar of ouder.

Gereisd Met partner in juli 2011

een echte aanrader!

Caroline & Marc
14-8-2011

Een plaats om tot rust te komen te midden de natuur. Vanuit je bed kan je 's morgensvroeg al dieren spotten. Een vakantiewoning stijlvol ingericht. Alles wat je op vakanite nodig hebt is aanwezig - niet meer niet minder. Een plaats om niet meer te vergeten. Hier leef je even mee met de natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

geweldige ervaring midden in de natuur

marlies langhorst
9-3-2011

we waren de eersten die een vakantie in dit heerlijke huis mochten beleven. de eerste keer dat de wrattenzwijntjes aan de veranda kwamen buurten zal ik nooit vergeten, maar de kudde zebras die briesend voor de stoep stonden vond ik helemaal het einde. echt een aanrader.

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtige omgeving, lekker prive, heerlijk huis

j_m_e_peters
20-2-2011

Vakantiehuis 'Ubuntu Bush House' is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen. Het huis ademt een prettige sfeer uit, is nabij het Kruger Park maar als je niet weg wil kun je veel dieren ook vlakbij het huis zien. De splash pool biedt welkome verkoeling op een warme dag en 's avonds kun je heerlijk bbq'en en een vuurtje aansteken. In de verte hoor je de leeuwen brullen, de olifanten trompetteren en de nijlpaarden elkaar roepen. Vanaf het uitzichtpunt heb je een prachtig vergezicht over de Crocodile River en het tegenovergelegen Krugerpark. 's Morgens vroeg en in de namiddag zie je vaak grote kuddes olifanten badderen in de rivier en komen ook de hippo's gezellig langs. Kortom: doen!

Gereisd Met partner in januari 2011

heerlijk

tim
19-12-2010

rustig gelegen met een behoorlijk goed uitzicht door de bomen heen met vaak bezoek van wild zoals zebra's en wratten zwijnen.

Gereisd Met partner in april 2010

Fantastische plek

L. Duitemeijer
1-12-2010

Wij, een ouder echtpaar van 84 jaar, hebben 3 weken lang in Ubuntu Bush House gebivakkeerd. We hebben met volle teugen genoten van al het wild en de vele vogels die iedere dag langs kwamen. Het was al genoeg om de hele dag op de veranda te zitten en om dagelijkse te wandelen naar de Look Out, een mooi uitzichtpunt over de Crocodileriver met aan de overzijde het Krugerpark. Je loopt er in 8 minuten heen. In het huis was alles aanwezig wat je op een vakantie nodig hebt Op hete dagen was het heerlijk om het zwembad in te gaan en ‘s avonds konden we genieten van alle geluiden en de mooie sterrenhemel in de braai. Al met al een tijd om nooit te vergeten.

Gereisd Met partner in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.