Vakantiehuis Ubuntu Bush House

Meer vakantiehuis info

40 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House

• 9Micky van Gerven05-08-2013

Geweldige plek

Een leuk huisje in een geweldig wildparkje, met giraffen, zebra's en apen voor je veranda. Een uitkijkpunt op 200 meter afstand, van waar je bijna iedere dag olifanten, buffels en verschillende antilopen kunt zien. Soms zelfs leeuwen. Marloth Park ligt vlak bij de ingang van het Krugerpark, dat weer een belevenis op zichzelf is. De beheerder is hartelijk en behulpzaam. Het huisje is eenvoudig, maar het is absoluut waar voor zijn geld. De ligging weegt op tegen ieder nadeel dat je zou kunnen opnoemen. In de Zuid-Afrikaanse winter (onze zomer) zijn de dagen kort en je brengt veel tijd binnen door. Dan is het huisje, ondanks de twee slaapkamers, voor meer dan twee personen aan de kleine kant. Vooral als je, zoals wij, voor langere tijd gaat. Ga je echter in de zomer, dan leeft je bijna volledig buiten en is het groot genoeg. Het splashbad en de braai komen dan goed van pas. Al met al: een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2013

• 10Joop en Jeannette camminga-van der vliet11-01-2013

Fantastische plek!

'S avonds in alle stilte onder de sterrenhemel luisteren naar dierengeluiden, vervolgens heerlijk slapen in een koele kamer in een hemelbed, dan wakker gemaakt worden door impala's, warthogs of zebra's die hun ontbijt komen halen is het leukste wat er is. Dichter bij de natuur kun je niet komen. Met een zwembadje erbij om af te koelen kan ik me geen mooiere en betere plek bedenken om te genieten van de vogels, de dieren en elkaar. We hebben nu al heimwee en komen graag weer terug!

Gereisd met partner in januari 2013

• 9anita grotewal08-12-2012

onbeschrijfelijk mooi

Ubuntu bush house in Marlothpark is een woning en op een plaats om nooit meer te vergeten.Maar kijk uit wanneer je een keer geweest bent wil je meer. De dieren, de woning, de omgeving allemaal geweldig. Ik heb nog dagelijks heimwee. De rust en het bezoek van de wilde dieren is niet te beschrijven. Prachtig.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9claudiaroland16-10-2012

Tussen de beesten

Zijn hier 4 dagen en nachten geweesten hebben een superleuke tijd gehad. Wij hebben van het mooie huis genoten wat van alle gemakken voorzien was. Daagelijks een voorstelling van de huisdieren , zebras, pumbas, giraffen enz. Van hieruit makkelijk naar het Krugerpark te rijdenen en op loopafstand van de uitkijkpunt naar crocodileriver. Ontspannen in het eigen zwembad en de rust op ons terassje.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9leo en janet11-09-2012

Bush ervaring met comfort

Onze drie dagen in Ubuntu Bush House waren heerlijk. Genoten van de rust , de dagelijkse bezoekers (nyala, zebra en warthogs) en de tripjes naar het Krugerpark. Bij 40 gr ook dankbaar gebruik gemaakt van de pool. Het huisje heeft alle comfort en is heel gunstig gelegen in het Marloth Park. Wij hadden er een kort maar zeer aangenaam verblijf.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Wijnand16-08-2012

Geweldige uitvalsbasis voor Krugerpark

Wij hebben Ubuntu Bush House gekozen als uitvalsbasis voor diverse bezoeken aan het Krugerpark. Het huis ligt in Marloth Park waar je al diverse dieren kunt spotten. Op ongeveer 500 meter ligt het uitkijkpunt waar je uitzicht hebt op het Krugerpark aan de overkant van de Krokodillenrivier. Hier kun je diverse dieren spotten als b.v. olifanten, buffels en nijlpaarden. En als je geluk hebt zie je nog ander groot wild. De gate tot het Krugerpark in Komatipoort is ca. 16 km rijden. Op het park kun je uitstekend eten in het Watergat restaurant. Maar je kunt uiteraard ook lekker braaien bij het huisje zelf. Boodschappen kun je op het park doen, maar je kunt ook naar Malelane of Komatipoort (ca. 30 km) rijden waar een SuperSpar zit. Toegang tot het wildpark Lionspruit (via een hek in Marloth Park) kost ongeveer 7 euro per auto. Uitstapjes kunt je maken naar Nelspruit (100 km, ca. 2 uur rijden) waar je aantal grote malls hebt en de Panoramaroute (260 km, ca. 4 uur rijden).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 9jeroen kok26-07-2012

superhuis en omgeving

Het huis is van alle gemakken voorzien en ligt op een geweldigie locatie. De dieren lopen zo langs je stoep. Geweldige "braai" plaats. Echte bush beleving. Het uitzichtpunt over de crocodile river in Krugerpark op 200 meter lopen is ook fantastisch. echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Joep en Mona10-07-2012

Een unieke ervaring

Prachtig gelegen in Marloth Park met het uitzichtpunt aan de Croccodile River op loopafstand. Voorzien van een alarminstallatie wat aan een wat ouder duo op deze afgelegen plek een veilig gevoel geeft. Airco in de 2 slaapkamers (hadden wij overigens niet nodig). Het bezoek van de verschillende wilde dieren was een unieke ervaring; we hadden er spijt van dat we niet voor een langere periode hadden geboekt. Toen we ontdekte dat we nog 1 dag langer hadden geboekt dan we dachten, voelde die dag als een bonus!! We hebben na een week met weemoed afscheid genomen van deze bijzondere plek. Het is jammer dat het zo ver weg is van NL, maar als we ooit weer naar de RSA gaan staat Ubuntu Bush House zeker op de planning. We hebben op verschillende lokaties in het Kruger Park gelogeerd maar wij geven de voorkeur aan Ubuntu Bush House.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Wim en Onno01-05-2012

Een geweldige lokatie voor een bijzondere vakantie

Samen met mijn zoon twee weken in Ubuntu House geweest. Een geweldige ervaring om midden in de natuur te zijn. Dat dit nog kan in deze wereld. Fantastisch. Huis voldeed volledig aan onze wensen. Voor herhaling zeer zeker vatbaar. Het contact met Allison en haar tour door Kruger park is zeer zeker aan te bevelen de kennis die zij heeft is overweldigend ben er van overtuigd dat je dan meer te horen en te zien krijgt als met de gewone tour van het park zelf.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2012

• 9Fam van Huissteden03-03-2012

Bijzondere lokatie, rust, ruimte, 1 met de natuur

Wij waren 6 weken in Ubuntu Bush House. Zijn zeer enthousiast over de ligging temidden van natuur. Wij zaten uren op de porch te genieten van vogels en langskomende zebra's en kudu's, die wel graag een stuk appel of wortel hebben, warthogs, mongoose, vervet monkeys, impala's en de blauwe duiker. En niet te vergeten de vogels en vlinders. Tegen de baboons moesten we wel eens optreden als ze te brutaal werden. Bijna dagelijks gingen we naar de outlook (5 minuten lopen) bij de Croc. River. We voelden ons helemaal thuis en hebben een heerlijke tijd gehad. Safaritochten in KP en volgen van de Panoramaroute waren geweldig. Kortom het was jammer dat we na 6 weken moesten vertrekken.

Gereisd met partner in januari 2012

Vakantiehuis Ubuntu Bush House info