Vakantiehuis
9,2

39 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Fantastische plek!

Joop en Jeannette camminga-van der vliet
11-1-2013

'S avonds in alle stilte onder de sterrenhemel luisteren naar dierengeluiden, vervolgens heerlijk slapen in een koele kamer in een hemelbed, dan wakker gemaakt worden door impala's, warthogs of zebra's die hun ontbijt komen halen is het leukste wat er is. Dichter bij de natuur kun je niet komen. Met een zwembadje erbij om af te koelen kan ik me geen mooiere en betere plek bedenken om te genieten van de vogels, de dieren en elkaar. We hebben nu al heimwee en komen graag weer terug!

Gereisd Met partner in januari 2013

onbeschrijfelijk mooi

anita grotewal
8-12-2012

Ubuntu bush house in Marlothpark is een woning en op een plaats om nooit meer te vergeten.Maar kijk uit wanneer je een keer geweest bent wil je meer. De dieren, de woning, de omgeving allemaal geweldig. Ik heb nog dagelijks heimwee. De rust en het bezoek van de wilde dieren is niet te beschrijven. Prachtig.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tussen de beesten

claudiaroland
16-10-2012

Zijn hier 4 dagen en nachten geweesten hebben een superleuke tijd gehad. Wij hebben van het mooie huis genoten wat van alle gemakken voorzien was. Daagelijks een voorstelling van de huisdieren , zebras, pumbas, giraffen enz. Van hieruit makkelijk naar het Krugerpark te rijdenen en op loopafstand van de uitkijkpunt naar crocodileriver. Ontspannen in het eigen zwembad en de rust op ons terassje.

Gereisd Met partner in Wed Oct 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bush ervaring met comfort

leo en janet
11-9-2012

Onze drie dagen in Ubuntu Bush House waren heerlijk. Genoten van de rust , de dagelijkse bezoekers (nyala, zebra en warthogs) en de tripjes naar het Krugerpark. Bij 40 gr ook dankbaar gebruik gemaakt van de pool. Het huisje heeft alle comfort en is heel gunstig gelegen in het Marloth Park. Wij hadden er een kort maar zeer aangenaam verblijf.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige uitvalsbasis voor Krugerpark

Wijnand
16-8-2012

Wij hebben Ubuntu Bush House gekozen als uitvalsbasis voor diverse bezoeken aan het Krugerpark. Het huis ligt in Marloth Park waar je al diverse dieren kunt spotten. Op ongeveer 500 meter ligt het uitkijkpunt waar je uitzicht hebt op het Krugerpark aan de overkant van de Krokodillenrivier. Hier kun je diverse dieren spotten als b.v. olifanten, buffels en nijlpaarden. En als je geluk hebt zie je nog ander groot wild. De gate tot het Krugerpark in Komatipoort is ca. 16 km rijden. Op het park kun je uitstekend eten in het Watergat restaurant. Maar je kunt uiteraard ook lekker braaien bij het huisje zelf. Boodschappen kun je op het park doen, maar je kunt ook naar Malelane of Komatipoort (ca. 30 km) rijden waar een SuperSpar zit. Toegang tot het wildpark Lionspruit (via een hek in Marloth Park) kost ongeveer 7 euro per auto. Uitstapjes kunt je maken naar Nelspruit (100 km, ca. 2 uur rijden) waar je aantal grote malls hebt en de Panoramaroute (260 km, ca. 4 uur rijden).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

superhuis en omgeving

jeroen kok
26-7-2012

Het huis is van alle gemakken voorzien en ligt op een geweldigie locatie. De dieren lopen zo langs je stoep. Geweldige "braai" plaats. Echte bush beleving. Het uitzichtpunt over de crocodile river in Krugerpark op 200 meter lopen is ook fantastisch. echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een unieke ervaring

Joep en Mona
10-7-2012

Prachtig gelegen in Marloth Park met het uitzichtpunt aan de Croccodile River op loopafstand. Voorzien van een alarminstallatie wat aan een wat ouder duo op deze afgelegen plek een veilig gevoel geeft. Airco in de 2 slaapkamers (hadden wij overigens niet nodig). Het bezoek van de verschillende wilde dieren was een unieke ervaring; we hadden er spijt van dat we niet voor een langere periode hadden geboekt. Toen we ontdekte dat we nog 1 dag langer hadden geboekt dan we dachten, voelde die dag als een bonus!! We hebben na een week met weemoed afscheid genomen van deze bijzondere plek. Het is jammer dat het zo ver weg is van NL, maar als we ooit weer naar de RSA gaan staat Ubuntu Bush House zeker op de planning. We hebben op verschillende lokaties in het Kruger Park gelogeerd maar wij geven de voorkeur aan Ubuntu Bush House.

Gereisd Met partner in Sun Jun 10 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige lokatie voor een bijzondere vakantie

Wim en Onno
1-5-2012

Samen met mijn zoon twee weken in Ubuntu House geweest. Een geweldige ervaring om midden in de natuur te zijn. Dat dit nog kan in deze wereld. Fantastisch. Huis voldeed volledig aan onze wensen. Voor herhaling zeer zeker vatbaar. Het contact met Allison en haar tour door Kruger park is zeer zeker aan te bevelen de kennis die zij heeft is overweldigend ben er van overtuigd dat je dan meer te horen en te zien krijgt als met de gewone tour van het park zelf.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzondere lokatie, rust, ruimte, 1 met de natuur

Fam van Huissteden
3-3-2012

Wij waren 6 weken in Ubuntu Bush House. Zijn zeer enthousiast over de ligging temidden van natuur. Wij zaten uren op de porch te genieten van vogels en langskomende zebra's en kudu's, die wel graag een stuk appel of wortel hebben, warthogs, mongoose, vervet monkeys, impala's en de blauwe duiker. En niet te vergeten de vogels en vlinders. Tegen de baboons moesten we wel eens optreden als ze te brutaal werden. Bijna dagelijks gingen we naar de outlook (5 minuten lopen) bij de Croc. River. We voelden ons helemaal thuis en hebben een heerlijke tijd gehad. Safaritochten in KP en volgen van de Panoramaroute waren geweldig. Kortom het was jammer dat we na 6 weken moesten vertrekken.

Gereisd Met partner in januari 2012

een paradijsje op aarde

anita grotewal
1-1-2012

Vakantie huis Ubuntu is een ervaring om nooit te vergeten, de woning is heel mooi. Volledig ingericht en de pool zalig. De ontmoeting met de apen, zwijnen en zebra's niet te omschrijven zo geweldig.

Gereisd Met partner in november 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.