Vakantiehuis

39 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Mooi huis aan de rand van het Kruger Park

Jochem
7-1-2016

Groot huis op Marlot Park omgeven door Zebra's, Zwijnen, Wildebeast etc. Een paar minuten lopen naar Crocodile River en circa 20-25 minuten rijden naar Crocodile Bridge Gate.

Lekker in de zomer dat er een zwembad bij is.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

Fantastische plek!

AW
10-8-2015

We hebben een heerlijke tijd in Ubuntu gehad. Huisje is heel goed bevallen, is prima voor 5 personen zoals wij. De kinderen hebben zelfs nog uitgebreid in het zwembad gespeeld (koud in de winter…). Prachtig om te zien dat er zebra’s, giraffes, kudu’s, mangoesten, helmed guineavogels, gnoes en vervetmonkeys zomaar langskomen.

Op maandag hebben we aan de overkant van de rivier een leeuw in het Krugerpark zien lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Fantastische plek!

Sidney en Jacqueline van der Stoep
8-6-2015

Van 11 tot 26 mei 2015 zijn wij voor de tweede keer in Ubuntu Bush House geweest, nu voor 15 nachten. We hebben weer genoten van de rust, de dieren, de prachtige omgeving en de zon! In Marloth Park zijn alle voorzieningen aanwezig: twee supermarktjes, diverse gezellige restaurantjes, een groentewinkel, een wasserette, etc. Het huis ligt dichtbij het Kruger Park, hier zijn we dan ook vaak geweest. Dagelijkse gasten bij het huis waren wrattenzwijntjes, zebra's, impala's, struisvogels, kudu's en de bushbaby. Kortom: een super vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2015

Prima plek.

Piet Peereboom
24-2-2015

Geweldige ervaring om dagelijks dieren op bezoek te krijgen. Apen, zwijnen, koedoes, struisvogels. zebra's, giraffes. Vlakbij een uitzichtpunt aan de crocodile river met aan de overkant het Kruger. Heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

unieke locatie

Marco Riesener
25-1-2015

Gewelde locatie om enkele dagen tot weken door te brengen en te gebruiken als uitvalsbasis voor bezoeken aan o.a. het Kruggerpark

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Geweldige plek

Hans en Elly Betting
3-12-2014

Ubuntu Bush House is een super plek om te verblijven.Ook kun je van daaruit vele uitstapjes maken naar oa Krugerpark en Swaziland en vele andere.

Gereisd Met partner in Thu Nov 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed verblijf vlakbij het Krugerpark

mderonde
18-11-2014

We hebben dit voorjaar twee weken in Ubuntu Busch House verbleven. Enerzijds om even bij te tanken en anderzijds om volop van het wild in het Krugerpark te genieten. Je zit vlakbij twee gates en toen er één vanwege de hevige regenval een paar dagen dicht was (overstroming) konden we uitwijken naar de andere. Zowel 's morgens als midden op de dag allerlei 'vrienden' van de Big 5 gezien. Het luipaard liet lang op zich wachten. Bij het huisje komen ook allerlei dieren een kijkje nemen. Geen leeuwen, nijpaarden of olifanten hoor!

Het huis is geschikt voor vier personen en nu er twee badkamers zijn is het helemaal uitstekend voor twee stellen.

Het loopje naar het uitkijkpunt waar je over de rivier nar de beesten in het Krugerpark kijkt en de splashpool naast het huis zorgen voor een iets extra's tijdens je verblijf. Het Watergate restaurant in de buurt serveert een heerlijke maaltijd.

Gereisd Met partner in maart 2014

We komen terug!

Sidney van der Stoep
15-11-2014

In oktober hebben we 3 nachten mogen verblijven in Ubuntu Bush House. Bij aankomst stond er een welkomstcomité van 6 giraffen in de tuin. Heel bijzonder! We zijn iedere dag naar het Krugerpark geweest. Het was maar zo'n 15 minuten rijden tot de gate.

Verder hebben we in de tuin nog veel klein wild gezien, iedere dag kwamen de wrattenzwijnen even kijken, net als de bushbaby.

Op zo'n 200 meter is er een uitkijkpunt, hier zijn we iedere avond even gaan kijken, we zagen veel olifanten en nijlpaarden.

Het weer was ook top, eigenlijk altijd boven de 35 graden en één keer zelfs 44! De splashpool kwam dan ook goed van pas voor een beetje verkoeling.

Het huis is schoon en van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader!

We komen zeker terug, want 3 dagen was te kort!

Gereisd Met partner in oktober 2014

Fantastische plek in Zuid Afrika!

Sabina
8-8-2014

Wij zijn vanaf 20 juli t/m 2 augustus 2014 met vijf personen in Ubuntu Bush house geweest. Het huis is keurig netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij hebben genoten van deze prachtige plek, de geweldige zonsopgang, de schitterende sterrenhemel en de vele dieren die gedurende de dag een "bezoekje" kwamen brengen aan het huis. Op loopafstand zit een prachtig uitzicht over Crocodile river en het Krugerpark. Eén van de gates van het Kruger park zit op nog geen twintig minuten rijden. Naast de vele bezoeken aan het Krugerpark hebben wij de Panorama route gereden. Het land, de steeds veranderende en schitterende natuur en de vriendelijkheid van de lokale bevolking hebben diepe indruk op ons gemaakt. Op het park zitten meerdere lodges waar je heerlijk kunt eten. Overdag was de temperatuur, ondanks dat het winter was in Zuid Afrika, heerlijk. Meerdere dagen steeg de temperatuur uit boven de dertig graden. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze prachtige plek!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Geweldige plek

Micky van Gerven
5-8-2013

Een leuk huisje in een geweldig wildparkje, met giraffen, zebra's en apen voor je veranda. Een uitkijkpunt op 200 meter afstand, van waar je bijna iedere dag olifanten, buffels en verschillende antilopen kunt zien. Soms zelfs leeuwen. Marloth Park ligt vlak bij de ingang van het Krugerpark, dat weer een belevenis op zichzelf is. De beheerder is hartelijk en behulpzaam. Het huisje is eenvoudig, maar het is absoluut waar voor zijn geld. De ligging weegt op tegen ieder nadeel dat je zou kunnen opnoemen. In de Zuid-Afrikaanse winter (onze zomer) zijn de dagen kort en je brengt veel tijd binnen door. Dan is het huisje, ondanks de twee slaapkamers, voor meer dan twee personen aan de kleine kant. Vooral als je, zoals wij, voor langere tijd gaat. Ga je echter in de zomer, dan leeft je bijna volledig buiten en is het groot genoeg. Het splashbad en de braai komen dan goed van pas. Al met al: een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2013

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.