Vakantiehuis
9,2

1 review over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Perfect huis op een schitterende locatie

Roel
28-2-2019

Je komt helemaal tot rust op de grote veranda. De wilde dieren komen regelmatig kijken en er zijn altijd vogels te spotten. Ideaal voor de natuurliefhebber of voor mensen die hun hoofd eens helemaal leeg willen maken. Wandelend langs de crocodile river kan je zomaar de big 5 tegenkomen en 's avonds zijn de leeuwen, hyena's, nijlpaard en nachtvogels regelmatig te horen. En natuurlijk is daar Cor die je op een onvergetelijke safari kan meenemen, voorzien van allerlei informatie over de fauna, flora en het Krugerpark.

Gereisd Alleenreizend in februari 2019

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.