Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

voor de echte natuurliefhebber

M.Graber
6-2-2016

Voor de 3e keer dit huis gehuurd. fijn degelijk huis, met airco. goede keukenruimte, barbeque,perfecte bedden, 2 badkamers, zelf een poeltje om je onder te dompelen als het heet is. De wilde dieren lopen dag en nacht om je heen. van impala's tot gnoe's, zebra/s, wrattenzwijntjes, giraffen en zelfs nu struisvogels.

Gereisd Met vrienden in december 2015

Prima plek.

Piet Peereboom
24-2-2015

Geweldige ervaring om dagelijks dieren op bezoek te krijgen. Apen, zwijnen, koedoes, struisvogels. zebra's, giraffes. Vlakbij een uitzichtpunt aan de crocodile river met aan de overkant het Kruger. Heerlijk rustig.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.