Vakantiehuis

4 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Perfecte lokatie in Marloth park

on5cdg
7-4-2017

Voor de tweede maal hebben we verbleven in Marloth Park. Het was de eerste keer in Ubuntu en dat is ons heel goed bevallen. We zijn hier een week verbleven. De eerste dagen hebben we weinig dieren gespot rond het huis maar dat werd al snel goed gemaakt. Eerst een wrattenzwijn op bezoek gekregen daarna nog zebra's ; kuddu's; struisvogel; duiker; springbokken en een galago. Het huis is perfect gelegen op enkele stappen van het uitkijkpunt over de Crocodile River. De inrichting is ok, op hete dagen bracht de airco verkoeling. De buitentafel vonden we wel wat klein om met 3 aan te eten en de opvouwstoelen wat laag om aan tafel te zitten. Als tip zou ik het oventje (dat we niet gebruikten) vervangen door een combi magnetron oven. Zo zou je eens iets snel kunnen ontdooien uit de diepvries. Ook misschien de spaarlampen vervangen door leds. En op het terras iets meer licht voorzien. Maar dit zijn eigenlijk futiliteiten, want wij vonden ons verblijf hier fantastisch! Wij komen nog wel eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2017

Fantastische plek!

AW
10-8-2015

We hebben een heerlijke tijd in Ubuntu gehad. Huisje is heel goed bevallen, is prima voor 5 personen zoals wij. De kinderen hebben zelfs nog uitgebreid in het zwembad gespeeld (koud in de winter…). Prachtig om te zien dat er zebra’s, giraffes, kudu’s, mangoesten, helmed guineavogels, gnoes en vervetmonkeys zomaar langskomen.

Op maandag hebben we aan de overkant van de rivier een leeuw in het Krugerpark zien lopen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Geweldige uitvalsbasis voor Krugerpark

Wijnand
16-8-2012

Wij hebben Ubuntu Bush House gekozen als uitvalsbasis voor diverse bezoeken aan het Krugerpark. Het huis ligt in Marloth Park waar je al diverse dieren kunt spotten. Op ongeveer 500 meter ligt het uitkijkpunt waar je uitzicht hebt op het Krugerpark aan de overkant van de Krokodillenrivier. Hier kun je diverse dieren spotten als b.v. olifanten, buffels en nijlpaarden. En als je geluk hebt zie je nog ander groot wild. De gate tot het Krugerpark in Komatipoort is ca. 16 km rijden. Op het park kun je uitstekend eten in het Watergat restaurant. Maar je kunt uiteraard ook lekker braaien bij het huisje zelf. Boodschappen kun je op het park doen, maar je kunt ook naar Malelane of Komatipoort (ca. 30 km) rijden waar een SuperSpar zit. Toegang tot het wildpark Lionspruit (via een hek in Marloth Park) kost ongeveer 7 euro per auto. Uitstapjes kunt je maken naar Nelspruit (100 km, ca. 2 uur rijden) waar je aantal grote malls hebt en de Panoramaroute (260 km, ca. 4 uur rijden).

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Bijzondere plek, geweldig!

frank en wendy, timo en tessa. uit Hilversum
30-8-2011

Deze bungalow is geweldig, dicht bij het Krugerpark, en via de uitkijkplek kun je mooi de drinkplek bewonderen waar dieren "chillen" uit het Krugerpark. Rond de bungalow lopen dagelijks geweldige dieren, en we zijn zelfs blij verrast door 5 zebra's die nieuwsgierig wilden mee-eten tijdens onze braai.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.