Vakantiehuis

6 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Mooi huis aan de rand van het Kruger Park

Jochem
7-1-2016

Groot huis op Marlot Park omgeven door Zebra's, Zwijnen, Wildebeast etc. Een paar minuten lopen naar Crocodile River en circa 20-25 minuten rijden naar Crocodile Bridge Gate.

Lekker in de zomer dat er een zwembad bij is.

Gereisd Met oudere kinderen in december 2015

unieke locatie

Marco Riesener
25-1-2015

Gewelde locatie om enkele dagen tot weken door te brengen en te gebruiken als uitvalsbasis voor bezoeken aan o.a. het Kruggerpark

Gereisd Met oudere kinderen in december 2014

Fantastische plek in Zuid Afrika!

Sabina
8-8-2014

Wij zijn vanaf 20 juli t/m 2 augustus 2014 met vijf personen in Ubuntu Bush house geweest. Het huis is keurig netjes ingericht en van alle gemakken voorzien. Wij hebben genoten van deze prachtige plek, de geweldige zonsopgang, de schitterende sterrenhemel en de vele dieren die gedurende de dag een "bezoekje" kwamen brengen aan het huis. Op loopafstand zit een prachtig uitzicht over Crocodile river en het Krugerpark. Eén van de gates van het Kruger park zit op nog geen twintig minuten rijden. Naast de vele bezoeken aan het Krugerpark hebben wij de Panorama route gereden. Het land, de steeds veranderende en schitterende natuur en de vriendelijkheid van de lokale bevolking hebben diepe indruk op ons gemaakt. Op het park zitten meerdere lodges waar je heerlijk kunt eten. Overdag was de temperatuur, ondanks dat het winter was in Zuid Afrika, heerlijk. Meerdere dagen steeg de temperatuur uit boven de dertig graden. Kortom wij hebben een geweldige vakantie gehad op deze prachtige plek!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

superhuis en omgeving

jeroen kok
26-7-2012

Het huis is van alle gemakken voorzien en ligt op een geweldigie locatie. De dieren lopen zo langs je stoep. Geweldige "braai" plaats. Echte bush beleving. Het uitzichtpunt over de crocodile river in Krugerpark op 200 meter lopen is ook fantastisch. echt een aanrader

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een geweldige lokatie voor een bijzondere vakantie

Wim en Onno
1-5-2012

Samen met mijn zoon twee weken in Ubuntu House geweest. Een geweldige ervaring om midden in de natuur te zijn. Dat dit nog kan in deze wereld. Fantastisch. Huis voldeed volledig aan onze wensen. Voor herhaling zeer zeker vatbaar. Het contact met Allison en haar tour door Kruger park is zeer zeker aan te bevelen de kennis die zij heeft is overweldigend ben er van overtuigd dat je dan meer te horen en te zien krijgt als met de gewone tour van het park zelf.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Mar 24 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echte aanrader!

Caroline & Marc
14-8-2011

Een plaats om tot rust te komen te midden de natuur. Vanuit je bed kan je 's morgensvroeg al dieren spotten. Een vakantiewoning stijlvol ingericht. Alles wat je op vakanite nodig hebt is aanwezig - niet meer niet minder. Een plaats om niet meer te vergeten. Hier leef je even mee met de natuur.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2011

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.