Vakantiehuis

26 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Een thuis in de bush.

leo en janet
24-3-2019

Voor de derde maal logeerden we in het Ubuntuhuis. Opnieuw een heerlijke ervaring. We genoten van de dieren om het huis, het zwembadje, de braai en de nabijheid van het Krugerpark.

Gereisd Met partner in maart 2019

Fantastisch en onvergetelijk.

Vernooij
21-11-2018

Ubuntu Bush House is werkelijk een prachtige plek in het Marloth Kruger Park. De eerste avond al gelijk veel "wilde" dieren op bezoek. Zebra's, giraffes, een prachtige Nihalay, wildebeest, vlakvarkens en voor hele mooie kudu's. Op de derde dag werd mijn hand gelikt door een supermooie mannetjes KUDU. Ja met hoofdletters want wat zijn dat een mooie dieren. Kortom een geweldige plaats midden in de natuur. En het Ubuntu Bush House zelf is voorzien van alle mogelijke comfort. Veel luxe midden in de Afrikaanse wildernis. Kortom, Genieten met een grote G. Jammer dat het zo ver weg is want anders zouden we er zeker elk jaar weer naar toe gaan. Beste Roel en Lilian bedankt weer voor de gastvrijheid in jullie fantastische Bush House.

Gereisd Met partner in november 2018

Fantastische plek voor natuurliefhebbers!

Karin en Dick Boetekees
2-6-2018

Ubuntu Bush House 11 t/m 26 mei 2018 Wat een fantastische plek om een vakantie door te brengen. Heerlijk rustig met dagelijks bezoek van allerlei dieren, hierbij een opsomming van dieren die wij in meer of mindere aantallen bij het huis hebben gezien: Kudu, Blue Wilde Beest, Warthogs, Zebra’s, Impala’s, Bats, Frog, Giraffe, Baboons, Monkey’s en onze lieveling de Bushbaby. Ook veel vogels gespot, waaronder de Grey Go Away Bird, wat een bijzonder geluid maakt die!

In de eerste week de Panoramaroute gereden, erg mooi. En ook een ultralight flight gemaakt vanuit Hoedspruit over de Blyde Canyon & Bourkes Luck Potholes, inclusief een flying safari over een besloten natuurgebied in deze omgeving. Wat een belevenis. We hebben uiteraard op allerlei manieren het Krugerpark bezocht, Sunset safari, Sunrise safari (03.30 uur opgestaan), zelfstandig maar ook twee hele dagen met Cor Lourens op safari in het Krugerpark. Marlothpark is prachtig!

Gereisd Met partner in mei 2018

Ongelofelijk mooie ervaring

Pieter en Andrea
21-10-2017

De ligging van het huis in de bush met alle niet vleesetende dieren om je heen,op de stoep,maakt het verblijf hier fantastisch.We hebben er 3 weken volop van genoten.Je kan volop en vrij wandelen in het Marloth park,Crocodile River,Kruger Park (achter hek) ligt op 300 meter afstand met prachtig uitzicht en alle wilde dieren in het vizier.Valt altijd wat te zien,maar wij hadden meestal al genoeg aan al wat aan de deur kwam.Aan vogels,zoogdieren en reptielen.Er leven varanen onder het dak.Voor ons was het Daktari(maar dan zonder Clarence)revisited.Je moet wel van dieren houden.Restaurants en winkels vlakbij.Grote veranda met geweldige tafel.Heerlijke poel om in af te koelen.Geheel privee gelegen.Pas wel op met de apen,voer ze niet.De blauwbalapen zijn brutaal(maar leuk)en grijpen alles wat ze kunnen.De bavianen ruineren alles wat buiten ligt als je er niet bent,dus ALLES binnen halen.Zijn wel prachtige beesten.De muggen zijn minder fijn maar er zijn goede horren voor de ramen en klamboe om de bedden.Kortom,we kunnen een verblijf in Ubuntu alleen maar aanraden voor wie van rust,natuur,dieren en privacy houdt.

Gereisd Met partner in oktober 2017

Wat een geweldige plek

Erik en Hannie
4-5-2016

4 weken genieten was nog te kort. Voor elke natuurliefhebber een fantastische plek. Elke dag komen er veel dieren het huis een bezoekje brengen en vanuit het park kijk je zo het Kruger park in over de crocodile river. Alles wat nodig is is aanwezig inclusief airco en je wordt verwelkomt en begeleid door geweldige caretakers.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor ons voelt het als 'thuis'

hans koning
27-4-2016

Een heerlijk huis op een prachtige plek. Het is dan ook niet voor niets dat we hier drie opeenvolgende jaren een fantastische vakantie hebben gevierd. Dat is in ons leven nog nooit eerder vertoond!

Gereisd Met partner in oktober 2015

Prima onderkomen op prachtige ligging

Aalt van Huissteden
12-3-2016

Het huis staat op enkele minuten lopen van de Crocodile River. Van omliggende woningen merk je weinig in de zomer, maar hoe dat in de Afrikaanse winter weet ik niet, want dan ben ik er nooit. De wegen in Marloth Park zijn niet best en daarom is evt. huren van een auto die "hoog op de wielen staat" (high clearance).

Gereisd Met partner in januari 2016

Fantastische plek!

Sidney en Jacqueline van der Stoep
8-6-2015

Van 11 tot 26 mei 2015 zijn wij voor de tweede keer in Ubuntu Bush House geweest, nu voor 15 nachten. We hebben weer genoten van de rust, de dieren, de prachtige omgeving en de zon! In Marloth Park zijn alle voorzieningen aanwezig: twee supermarktjes, diverse gezellige restaurantjes, een groentewinkel, een wasserette, etc. Het huis ligt dichtbij het Kruger Park, hier zijn we dan ook vaak geweest. Dagelijkse gasten bij het huis waren wrattenzwijntjes, zebra's, impala's, struisvogels, kudu's en de bushbaby. Kortom: een super vakantie!

Gereisd Met partner in mei 2015

Geweldige plek

Hans en Elly Betting
3-12-2014

Ubuntu Bush House is een super plek om te verblijven.Ook kun je van daaruit vele uitstapjes maken naar oa Krugerpark en Swaziland en vele andere.

Gereisd Met partner in Thu Nov 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een goed verblijf vlakbij het Krugerpark

mderonde
18-11-2014

We hebben dit voorjaar twee weken in Ubuntu Busch House verbleven. Enerzijds om even bij te tanken en anderzijds om volop van het wild in het Krugerpark te genieten. Je zit vlakbij twee gates en toen er één vanwege de hevige regenval een paar dagen dicht was (overstroming) konden we uitwijken naar de andere. Zowel 's morgens als midden op de dag allerlei 'vrienden' van de Big 5 gezien. Het luipaard liet lang op zich wachten. Bij het huisje komen ook allerlei dieren een kijkje nemen. Geen leeuwen, nijpaarden of olifanten hoor!

Het huis is geschikt voor vier personen en nu er twee badkamers zijn is het helemaal uitstekend voor twee stellen.

Het loopje naar het uitkijkpunt waar je over de rivier nar de beesten in het Krugerpark kijkt en de splashpool naast het huis zorgen voor een iets extra's tijdens je verblijf. Het Watergate restaurant in de buurt serveert een heerlijke maaltijd.

Gereisd Met partner in maart 2014

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.