Vakantiehuis Ubuntu Bush House

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

40 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House

• 9Louise29-10-2019

Fantastisch huis, geweldige omgeving. Doen!

We hebben een geweldige week hebben gehad in Ubuntu house. Wat een heerlijk huis en wat een fantastische omgeving! We werden direct bij aankomst al verwelkomd door zebra's en dat was de opmaat naar nog veel meer dieren rondom het huis. Echt geweldig! We vonden het Krugerpark ontzettend mooi en hebben daar ook veel dieren gezien. Maar de echte meerwaarde zat toch in dit huis en ook in de ligging van het huis. Zo dicht bij het hek van het Krugerpark en bij het uitkijkpunt. Daar hebben we elke dag ook erg van genoten. De eerste middag zagen we daar al een kudde olifanten voorbij komen. Het huis zelf is heel gerieflijk. Er was voldoende ruimte voor ons alle vijf. Eigenlijk slaap je alleen maar in het huis, voor de rest leef je meer buiten. We hebben af en toe gekookt, ook prima te doen. Echt een enorme aanrader dit huis!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9leo en janet24-03-2019

Een thuis in de bush.

Voor de derde maal logeerden we in het Ubuntuhuis. Opnieuw een heerlijke ervaring. We genoten van de dieren om het huis, het zwembadje, de braai en de nabijheid van het Krugerpark.

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Roel28-02-2019

Perfect huis op een schitterende locatie

Je komt helemaal tot rust op de grote veranda. De wilde dieren komen regelmatig kijken en er zijn altijd vogels te spotten. Ideaal voor de natuurliefhebber of voor mensen die hun hoofd eens helemaal leeg willen maken. Wandelend langs de crocodile river kan je zomaar de big 5 tegenkomen en 's avonds zijn de leeuwen, hyena's, nijlpaard en nachtvogels regelmatig te horen. En natuurlijk is daar Cor die je op een onvergetelijke safari kan meenemen, voorzien van allerlei informatie over de fauna, flora en het Krugerpark.

Alleen gereisd in februari 2019

• 2018
    9Vernooij21-11-2018

Fantastisch en onvergetelijk.

Ubuntu Bush House is werkelijk een prachtige plek in het Marloth Kruger Park. De eerste avond al gelijk veel "wilde" dieren op bezoek. Zebra's, giraffes, een prachtige Nihalay, wildebeest, vlakvarkens en voor hele mooie kudu's. Op de derde dag werd mijn hand gelikt door een supermooie mannetjes KUDU. Ja met hoofdletters want wat zijn dat een mooie dieren. Kortom een geweldige plaats midden in de natuur. En het Ubuntu Bush House zelf is voorzien van alle mogelijke comfort. Veel luxe midden in de Afrikaanse wildernis. Kortom, Genieten met een grote G. Jammer dat het zo ver weg is want anders zouden we er zeker elk jaar weer naar toe gaan. Beste Roel en Lilian bedankt weer voor de gastvrijheid in jullie fantastische Bush House.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Karin en Dick Boetekees02-06-2018

Fantastische plek voor natuurliefhebbers!

Ubuntu Bush House 11 t/m 26 mei 2018 Wat een fantastische plek om een vakantie door te brengen. Heerlijk rustig met dagelijks bezoek van allerlei dieren, hierbij een opsomming van dieren die wij in meer of mindere aantallen bij het huis hebben gezien: Kudu, Blue Wilde Beest, Warthogs, Zebra’s, Impala’s, Bats, Frog, Giraffe, Baboons, Monkey’s en onze lieveling de Bushbaby. Ook veel vogels gespot, waaronder de Grey Go Away Bird, wat een bijzonder geluid maakt die!

In de eerste week de Panoramaroute gereden, erg mooi. En ook een ultralight flight gemaakt vanuit Hoedspruit over de Blyde Canyon & Bourkes Luck Potholes, inclusief een flying safari over een besloten natuurgebied in deze omgeving. Wat een belevenis. We hebben uiteraard op allerlei manieren het Krugerpark bezocht, Sunset safari, Sunrise safari (03.30 uur opgestaan), zelfstandig maar ook twee hele dagen met Cor Lourens op safari in het Krugerpark. Marlothpark is prachtig!

Gereisd met partner in mei 2018

• 2017
    9Pieter en Andrea21-10-2017

Ongelofelijk mooie ervaring

De ligging van het huis in de bush met alle niet vleesetende dieren om je heen,op de stoep,maakt het verblijf hier fantastisch.We hebben er 3 weken volop van genoten.Je kan volop en vrij wandelen in het Marloth park,Crocodile River,Kruger Park (achter hek) ligt op 300 meter afstand met prachtig uitzicht en alle wilde dieren in het vizier.Valt altijd wat te zien,maar wij hadden meestal al genoeg aan al wat aan de deur kwam.Aan vogels,zoogdieren en reptielen.Er leven varanen onder het dak.Voor ons was het Daktari(maar dan zonder Clarence)revisited.Je moet wel van dieren houden.Restaurants en winkels vlakbij.Grote veranda met geweldige tafel.Heerlijke poel om in af te koelen.Geheel privee gelegen.Pas wel op met de apen,voer ze niet.De blauwbalapen zijn brutaal(maar leuk)en grijpen alles wat ze kunnen.De bavianen ruineren alles wat buiten ligt als je er niet bent,dus ALLES binnen halen.Zijn wel prachtige beesten.De muggen zijn minder fijn maar er zijn goede horren voor de ramen en klamboe om de bedden.Kortom,we kunnen een verblijf in Ubuntu alleen maar aanraden voor wie van rust,natuur,dieren en privacy houdt.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10on5cdg07-04-2017

Perfecte lokatie in Marloth park

Voor de tweede maal hebben we verbleven in Marloth Park. Het was de eerste keer in Ubuntu en dat is ons heel goed bevallen. We zijn hier een week verbleven. De eerste dagen hebben we weinig dieren gespot rond het huis maar dat werd al snel goed gemaakt. Eerst een wrattenzwijn op bezoek gekregen daarna nog zebra's ; kuddu's; struisvogel; duiker; springbokken en een galago. Het huis is perfect gelegen op enkele stappen van het uitkijkpunt over de Crocodile River. De inrichting is ok, op hete dagen bracht de airco verkoeling. De buitentafel vonden we wel wat klein om met 3 aan te eten en de opvouwstoelen wat laag om aan tafel te zitten. Als tip zou ik het oventje (dat we niet gebruikten) vervangen door een combi magnetron oven. Zo zou je eens iets snel kunnen ontdooien uit de diepvries. Ook misschien de spaarlampen vervangen door leds. En op het terras iets meer licht voorzien. Maar dit zijn eigenlijk futiliteiten, want wij vonden ons verblijf hier fantastisch! Wij komen nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

• Oude reviews

9Erik en Hannie04-05-2016

Wat een geweldige plek

4 weken genieten was nog te kort. Voor elke natuurliefhebber een fantastische plek. Elke dag komen er veel dieren het huis een bezoekje brengen en vanuit het park kijk je zo het Kruger park in over de crocodile river. Alles wat nodig is is aanwezig inclusief airco en je wordt verwelkomt en begeleid door geweldige caretakers.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9hans koning27-04-2016

Voor ons voelt het als 'thuis'

Een heerlijk huis op een prachtige plek. Het is dan ook niet voor niets dat we hier drie opeenvolgende jaren een fantastische vakantie hebben gevierd. Dat is in ons leven nog nooit eerder vertoond!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 8Aalt van Huissteden12-03-2016

Prima onderkomen op prachtige ligging

Het huis staat op enkele minuten lopen van de Crocodile River. Van omliggende woningen merk je weinig in de zomer, maar hoe dat in de Afrikaanse winter weet ik niet, want dan ben ik er nooit. De wegen in Marloth Park zijn niet best en daarom is evt. huren van een auto die "hoog op de wielen staat" (high clearance).

Gereisd met partner in januari 2016

6 tips over Vakantiehuis Ubuntu Bush House

• Roel, 18-01-2014

Om niet over te slaan:Buhala, guesthouse tussen Hectorspruit en Malelane. Goed en gezellige lodge. Prima eten tegen een zeer goede prijs. Vooral de lunch is een aanrader, vanwege het prachtige uitzicht op Krugerpark. De Blyde river Wilderniss lodge in Hoedspruit is een perfecte overnachtingsplek bij rondreis via Krugerpark en de Panoramaroute.

• Micky van Gerven, 05-08-2013

Ga je, zoals wij, voor een langere periode en met het doel om veel tijd in het Krugerpark door te brengen? Koop een Wildcard. Deze heb je er na 5 dagen al uit en is ook geldig in de meeste andere wildparken. Hij is een jaar geldig. Huur je een auto om zelf rond te rijden in het Krugenpark? Een SUV (4x4) of een busje is een aanrader. Niet vanwege de slechte wegen, maar vanwege de hoogte van de zitplaatsen. Je ziet gegarandeerd meer, dan wanneer je in een gewone auto rijdt (zoals wij).

• Wijnand, 16-08-2012

De navigatie en routebeschrijving laat je de afslag Marloth Park op ca. 10 km na Hectorspruit nemen. Deze weg is onverhard voor ca. 5 km en dus niet erg comfortabel.Je kunt eventueel ook doorrijden richting Komatipoort en dan de afslag naar Grand Kruger Lodge nemen, deze weg is nog niet helemaal niet klaar, maar iets beter. Je komt dan via een andere poort Marloth Park binnen. Dit is tevens de poort die je moet nemen om op de snelste manier naar het Kruger Park en/of Komatipoort te rijden.

0 vragen over Vakantiehuis Ubuntu Bush House

Vakantiehuis info