Vakantiehuis Ubuntu Bush House

Vakantiehuis Ubuntu Bush House
9,2

6 tips over Vakantiehuis Ubuntu Bush House

M.Graber, 6-2-2016
een extra sleutel/alarm set voor als je met 2 gezinnen bent en onafhankelijk van elkaar weg wilt.
Sidney van der Stoep, 15-11-2014
Voor 185 euro koop je een Wildcard voor 2 personen. Deze is een jaar geldig en biedt toegang tot alle nationale parken van Zuid-Afrika. Bij 6 bezoekjes aan het krugerpark heb je het er al uit.
Sabina, 8-8-2014
Genieten op de veranda van de vele dieren die gedurende de dag een bezoekje komen brengen aan het huis. Kijken naar de prachtige zonsopgang en de sterrenhemel. Uiteraard het Krugerpark bezoeken en de Panoramaroute rijden.

Roel, 18-1-2014

Om niet over te slaan:Buhala, guesthouse tussen Hectorspruit en Malelane. Goed en gezellige lodge. Prima eten tegen een zeer goede prijs. Vooral de lunch is een aanrader, vanwege het prachtige uitzicht op Krugerpark.

De Blyde river Wilderniss lodge in Hoedspruit is een perfecte overnachtingsplek bij rondreis via Krugerpark en de Panoramaroute.

Micky van Gerven, 5-8-2013

Ga je, zoals wij, voor een langere periode en met het doel om veel tijd in het Krugerpark door te brengen? Koop een Wildcard. Deze heb je er na 5 dagen al uit en is ook geldig in de meeste andere wildparken. Hij is een jaar geldig.

Huur je een auto om zelf rond te rijden in het Krugenpark? Een SUV (4x4) of een busje is een aanrader. Niet vanwege de slechte wegen, maar vanwege de hoogte van de zitplaatsen. Je ziet gegarandeerd meer, dan wanneer je in een gewone auto rijdt (zoals wij).

Wijnand, 16-8-2012
De navigatie en routebeschrijving laat je de afslag Marloth Park op ca. 10 km na Hectorspruit nemen. Deze weg is onverhard voor ca. 5 km en dus niet erg comfortabel.Je kunt eventueel ook doorrijden richting Komatipoort en dan de afslag naar Grand Kruger Lodge nemen, deze weg is nog niet helemaal niet klaar, maar iets beter. Je komt dan via een andere poort Marloth Park binnen. Dit is tevens de poort die je moet nemen om op de snelste manier naar het Kruger Park en/of Komatipoort te rijden.