Vakantiehuis

37 reviews over Vakantiehuis Ubuntu Bush House in het Nederlands

Fantastisch en onvergetelijk.

Vernooij,
21-11-2018

Ubuntu Bush House is werkelijk een prachtige plek in het Marloth Kruger Park. De eerste avond al gelijk veel "wilde" dieren op bezoek. Zebra's, giraffes, een prachtige Nihalay, wildebeest, vlakvarkens en voor hele mooie kudu's. Op de derde dag werd mijn hand gelikt door een supermooie mannetjes KUDU. Ja met hoofdletters want wat zijn dat een mooie dieren. Kortom een geweldige plaats midden in de natuur. En het Ubuntu Bush House zelf is voorzien van alle mogelijke comfort. Veel luxe midden in de Afrikaanse wildernis. Kortom, Genieten met een grote G. Jammer dat het zo ver weg is want anders zouden we er zeker elk jaar weer naar toe gaan. Beste Roel en Lilian bedankt weer voor de gastvrijheid in jullie fantastische Bush House.

Gereisd met partner in november 2018

Fantastische plek voor natuurliefhebbers!

Karin en Dick Boetekees,
2-6-2018

Ubuntu Bush House 11 t/m 26 mei 2018

Wat een fantastische plek om een vakantie door te brengen.

Heerlijk rustig met dagelijks bezoek van allerlei dieren, hierbij een opsomming van dieren die wij in meer of mindere aantallen bij het huis hebben gezien: Kudu, Blue Wilde Beest, Warthogs, Zebra’s, Impala’s, Bats, Frog, Giraffe, Baboons, Monkey’s en onze lieveling de Bushbaby. Ook veel vogels gespot, waaronder de Grey Go Away Bird, wat een bijzonder geluid maakt die!

In de eerste week de Panoramaroute gereden, erg mooi. En ook een ultralight flight gemaakt vanuit Hoedspruit over de Blyde Canyon & Bourkes Luck Potholes, inclusief een flying safari over een besloten natuurgebied in deze omgeving. Wat een belevenis. We hebben uiteraard op allerlei manieren het Krugerpark bezocht, Sunset safari, Sunrise safari (03.30 uur opgestaan), zelfstandig maar ook twee hele dagen met Cor Lourens op safari in het Krugerpark. Marlothpark is prachtig!

Gereisd met partner in mei 2018

Ongelofelijk mooie ervaring

Pieter en Andrea,
21-10-2017

De ligging van het huis in de bush met alle niet vleesetende dieren om je heen,op de stoep,maakt het verblijf hier fantastisch.We hebben er 3 weken volop van genoten.Je kan volop en vrij wandelen in het Marloth park,Crocodile River,Kruger Park (achter hek) ligt op 300 meter afstand met prachtig uitzicht en alle wilde dieren in het vizier.Valt altijd wat te zien,maar wij hadden meestal al genoeg aan al wat aan de deur kwam.Aan vogels,zoogdieren en reptielen.Er leven varanen onder het dak.Voor ons was het Daktari(maar dan zonder Clarence)revisited.Je moet wel van dieren houden.Restaurants en winkels vlakbij.Grote veranda met geweldige tafel.Heerlijke poel om in af te koelen.Geheel privee gelegen.Pas wel op met de apen,voer ze niet.De blauwbalapen zijn brutaal(maar leuk)en grijpen alles wat ze kunnen.De bavianen ruineren alles wat buiten ligt als je er niet bent,dus ALLES binnen halen.Zijn wel prachtige beesten.De muggen zijn minder fijn maar er zijn goede horren voor de ramen en klamboe om de bedden.Kortom,we kunnen een verblijf in Ubuntu alleen maar aanraden voor wie van rust,natuur,dieren en privacy houdt.

Gereisd met partner in oktober 2017

Perfecte lokatie in Marloth park

on5cdg,
7-4-2017

Voor de tweede maal hebben we verbleven in Marloth Park. Het was de eerste keer in Ubuntu en dat is ons heel goed bevallen. We zijn hier een week verbleven. De eerste dagen hebben we weinig dieren gespot rond het huis maar dat werd al snel goed gemaakt. Eerst een wrattenzwijn op bezoek gekregen daarna nog zebra's ; kuddu's; struisvogel; duiker; springbokken en een galago. Het huis is perfect gelegen op enkele stappen van het uitkijkpunt over de Crocodile River. De inrichting is ok, op hete dagen bracht de airco verkoeling. De buitentafel vonden we wel wat klein om met 3 aan te eten en de opvouwstoelen wat laag om aan tafel te zitten. Als tip zou ik het oventje (dat we niet gebruikten) vervangen door een combi magnetron oven. Zo zou je eens iets snel kunnen ontdooien uit de diepvries. Ook misschien de spaarlampen vervangen door leds. En op het terras iets meer licht voorzien. Maar dit zijn eigenlijk futiliteiten, want wij vonden ons verblijf hier fantastisch! Wij komen nog wel eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2017

Wat een geweldige plek

Erik en Hannie
4-5-2016

4 weken genieten was nog te kort.

Voor elke natuurliefhebber een fantastische plek.

Elke dag komen er veel dieren het huis een bezoekje brengen en vanuit het park kijk je zo het Kruger park in over de crocodile river.

Alles wat nodig is is aanwezig inclusief airco en je wordt verwelkomt en begeleid door geweldige caretakers.

Gereisd met partner in maart 2016

Voor ons voelt het als 'thuis'

hans koning
27-4-2016

Een heerlijk huis op een prachtige plek.

Het is dan ook niet voor niets dat we hier drie opeenvolgende jaren een fantastische vakantie hebben gevierd.

Dat is in ons leven nog nooit eerder vertoond!

Gereisd met partner in oktober 2015

Prima onderkomen op prachtige ligging

Aalt van Huissteden
12-3-2016

Het huis staat op enkele minuten lopen van de Crocodile River. Van omliggende

woningen merk je weinig in de zomer, maar hoe dat in de Afrikaanse winter weet ik

niet, want dan ben ik er nooit. De wegen in Marloth Park zijn niet best en daarom

is evt. huren van een auto die "hoog op de wielen staat" (high clearance).

Gereisd met partner in januari 2016

voor de echte natuurliefhebber

M.Graber
6-2-2016

Voor de 3e keer dit huis gehuurd.

fijn degelijk huis, met airco. goede keukenruimte, barbeque,perfecte bedden, 2 badkamers, zelf een poeltje om je onder te dompelen als het heet is. De wilde dieren lopen dag en nacht om je heen. van impala's tot gnoe's, zebra/s, wrattenzwijntjes, giraffen en zelfs nu struisvogels.

Gereisd met vrienden in december 2015

Groot huis op Marlot Park omgeven door Zebra's, Zwijnen, Wildebeast etc. Een paar minuten lopen naar Crocodile River en circa 20-25 minuten rijden naar Crocodile Bridge Gate.

Lekker in de zomer dat er een zwembad bij is.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

Fantastische plek!

AW
10-8-2015

We hebben een heerlijke tijd in Ubuntu gehad. Huisje is heel goed bevallen, is prima voor 5 personen zoals wij. De kinderen hebben zelfs nog uitgebreid in het zwembad gespeeld (koud in de winter…). Prachtig om te zien dat er zebra’s, giraffes, kudu’s, mangoesten, helmed guineavogels, gnoes en vervetmonkeys zomaar langskomen.

Op maandag hebben we aan de overkant van de rivier een leeuw in het Krugerpark zien lopen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Ubuntu Bush House in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Ubuntu Bush House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.