9,5

4 reviews over Vakantiehuis Treetops in het Nederlands

Ons huis in de bush

Daniel van de Vlag, 16-1-2018

Dit is onze derde keer hier, en het voelt als ons thuis! We genieten van deze plek in het midden van de Afrikaanse bush. ‘S nachts heerlijk buiten slapen op de vide, met de bush geluiden om je heen. ‘S avonds bezoek van de bush babies. Op een warme dag ff afkoelen in het heerlijke zwembad. Wij houden van deze plek!

Fantastisch huis op een geweldige plek

Sonja, 28-7-2017

Dit was een van onze top locaties tijdens onze rondreis in Zuid-Afrika.

Het slapen op de verhoogde buitenruimte met alle natuurgeluiden gaf het echte Zuid Afrikaanse gevoel. Super mooie inrichting, veel mooier dan op de foto's.

Perfecte ligging voor het Kruger Park. De dieren rondom het huis maakten het helemaal speciaal.

Ook een heerlijke buitenruimte waar we rondom een kampvuur hebben gezeten.

De enthousiaste en volledige informatie van de verhuurder was top! Kortom een aanrader voor iedereen die in het Marlothpark wil verblijven.

Gaaf, mooi en fantastisch

nienke van Rijn, 19-5-2017

Het huis is schitterend, de plek is ideaal!! Het is stil en rustig, de dieren lopen langs het huis, geweldig. Het huis is van alle gemakken voorzien!!

Treetops heeft ons hart gestolen

Daniel van de Vlag, 16-1-2017

Treetops heeft ons hart gestolen! Wat een geweldige mooi plek. Ideaal gelegen in een mooi bosrijk natuurpark, hebben wij genoten van deze hele ruime accommodatie. Het buitengedeelte van de eerste verdieping is fantastisch en we hebben vele uren gezeten om te genieten van de geluiden van het Afrikaanse bos. Af en toe komen er dieren langs zoals warthogs en bushbuck. Het zwembadje is klein, maar op een hete dag net genoeg om even af te koelen. Kruger park is slechts op 20 minuten rijden. Het huis zelf is smaakvol ingericht en van alle gemakken vorzien. Bedden slapen heerlijk. De beste bush ervaring is een nachtje buiten slapen op het bovendek! Al met al, een grote aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Treetops in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Treetops zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Treetops scoort een 9.54 uit 10 op basis van 13 reviews.