Vakantiehuis Treetops

Vakantiehuis Treetops
9,5

6 reviews over Vakantiehuis Treetops in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heerlijke dagen en een fantastische ervaring.

Dhr.Stoffers
12-10-2018

Tijdens onze 3 weekse reis door Zuid Afrika hebben we een 5-tal dagen in Treetops verbleven. We hebben hier enorm genoten! Het feit dat je vanaf je terras kan genieten van allerlei wild wat rond je woning loopt was een fantastische ervaring. Het huis was van alle gemakken voorzien en de ligging vlak bij het Kruger was perfect. Wat wij heel erg waardeerden, was het feit dat je geen zicht had op andere woningen op het park en het idee kreeg echt in de bushbush te zitten, terwijl dit niet zo was. Het verblijf op deze plek had van ons wel langer mogen duren.....maar helaas!

Fantastische plek in Marloth Park, dicht bij Kruger, dus in de natuur. Een prachtig huis, van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht. Goed zwembad. Buitendek (1e verdieping) om dieren te spotten in de tuin, slaapgelegenheid op 1e verdieping buiten (voorzien van gaas/klamboes dus veilig). O.a. wasmachine, fijne douche, groot gasfornuis, buiten braai, dvd's, beveiliging (helaas nodig). Goede informatie vooraf van de verhuurder. We hebben veel dieren in de tuin gezien (wrattenzwijntjes, impala, bush babies, giraffen) en op Marloth Park (wildebees, struisvogel, zebra).

Ons huis in de bush

Daniel van de Vlag
16-1-2018

Dit is onze derde keer hier, en het voelt als ons thuis! We genieten van deze plek in het midden van de Afrikaanse bush. ‘S nachts heerlijk buiten slapen op de vide, met de bush geluiden om je heen. ‘S avonds bezoek van de bush babies. Op een warme dag ff afkoelen in het heerlijke zwembad. Wij houden van deze plek!

Fantastisch huis op een geweldige plek

Sonja
28-7-2017

Dit was een van onze top locaties tijdens onze rondreis in Zuid-Afrika.

Het slapen op de verhoogde buitenruimte met alle natuurgeluiden gaf het echte Zuid Afrikaanse gevoel. Super mooie inrichting, veel mooier dan op de foto's.

Perfecte ligging voor het Kruger Park. De dieren rondom het huis maakten het helemaal speciaal.

Ook een heerlijke buitenruimte waar we rondom een kampvuur hebben gezeten.

De enthousiaste en volledige informatie van de verhuurder was top! Kortom een aanrader voor iedereen die in het Marlothpark wil verblijven.

Gaaf, mooi en fantastisch

nienke van Rijn
19-5-2017

Het huis is schitterend, de plek is ideaal!! Het is stil en rustig, de dieren lopen langs het huis, geweldig. Het huis is van alle gemakken voorzien!!

Treetops heeft ons hart gestolen

Daniel van de Vlag
16-1-2017

Treetops heeft ons hart gestolen! Wat een geweldige mooi plek. Ideaal gelegen in een mooi bosrijk natuurpark, hebben wij genoten van deze hele ruime accommodatie. Het buitengedeelte van de eerste verdieping is fantastisch en we hebben vele uren gezeten om te genieten van de geluiden van het Afrikaanse bos. Af en toe komen er dieren langs zoals warthogs en bushbuck. Het zwembadje is klein, maar op een hete dag net genoeg om even af te koelen. Kruger park is slechts op 20 minuten rijden. Het huis zelf is smaakvol ingericht en van alle gemakken vorzien. Bedden slapen heerlijk. De beste bush ervaring is een nachtje buiten slapen op het bovendek! Al met al, een grote aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Treetops in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Treetops zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.