Vakantiehuis Mhofu

Vakantiehuis Mhofu
8,9

10 tips over Vakantiehuis Mhofu

Familie Lauteslager, 4-1-2018
Vakantiehuis Mhofu heeft een nieuw splashpool, het Pumbad genaamd, waar je heerlijk met 6 personen kan afkoelen onder het genot van een drankje met uitzicht op de tuin en de wilde dieren. Het Pumbad is enkel te bereiken via de veranda. Een aanwinst!
Annemieke en Herman, 29-9-2016
Gamedrive is een echte aanrader, in de omgeving diverse leuke restaurants te vinden. Panaromaroute is een prachtige route en als je vroeg vertrekt is het heel goed te doen!
John Krijgsman, 4-9-2016
Jabula, restaurant op t park is een echte aanrader. Zeer vriendelijk personeel en de kwaliteit van t eten is zeer goed tegen een scherpe prijs

Renate van der Kraan, 7-9-2015

- Neem een verrekijker en gevulde koelbox mee en geniet op 1 van de bankjes langs de rivier van een adembenemend schouwspel.

- een bezoekje aan Moholoholo Wildlife Sanctuary

- koop in het Kruger Park de Wildtuin kaart in het Zuid-Afrikaans: praktisch en leuk

Wilma, 24-7-2015
Er is in Vakantiehuis Mhofu Wifi (draadloos internet). Als je een boeking doet dan krijg je alle informatie hoe het werkt.
Familie Lauteslager, 15-6-2015
Vakantiehuis Mhofu heeft een watertank zodat er altijd water is als de gemeente het laat afweten met de watervoorziening. Dit is een groot voordeel tov andere accommodaties in Marloth Park.

, 28-11-2014
Eigenlijk teveel om op te noemen: Krugerpark, Swaziland, Panoramaroute en bovenal gewoon op een bankje langs de crocodileriver zitten en het wild uit het Krugerpark naar de rivier zien komen.
Henk, 19-10-2011

De hoeveelheid ruimte in het huis is meer dan genoeg. Daarnaast zul je voornamelijk 's avonds en 's ochtends in het huis zijn (ook de mooiste tijden om in het huis te zijn) aangezien je in de middagen de dorpjes, grote steden of andere dingen gaat bezoeken. Kruger National park is hier een goed voorbeeld van, daar zul je de hele dag willen blijven.

Als je een dagje in het huis wilt blijven is dat ook geen probleem. Een balkon, verande, de tuin, woonkamer. Kortom heerlijke plekken om te zitten.

Mhofu, 1-8-2011
Mhofu heeft haar eigen drinkwaterinstallatie, uniek voor Marloth & Kruger Park!
Wilma Lauteslager, 26-4-2009

Als je vaker naar de Wildtuin (Kruger Nationaal Park) wilt schaf dan de Wildcard aan!