Vakantiehuis Mhofu *****

Vakantiehuis Mhofu
Vakantiehuis Mhofu
8,8

183 reviews over Vakantiehuis Mhofu in het Nederlands

Een heerlijk en compleet huis dicht bij de rivier

Peter Charite, 2-1-2018

We waren alweer voor de derde keer terug in Marloth. Nu eens in het Mhofu huis en dat heeft ons aangenaam verrast. Een compleet ingericht huis van (bijna) alle gemakken voorzien. Je kunt het niet bedenken en het is beschikbaar. Ook lekker dicht bij de rivier zodat je in de ochtend en avond van het wild kan genieten, hetzij met koffie in de ochtend of een wijntje in de avond.... uiteraard. Het huis ademd Afrika uit en dat is prettig. Het langskomend wild en speciaal de busch-baby's om je heen springend is geweldig. Iedere avond bedelend om een banaan. 4 kleine ogen die je aanstaren vanuit de busch tijdens de braai is een aparte ervaring die na zoveel jaar nog steeds niet gaat vervelen. Wat heel erg prettig is, is de airco, niet om de warmte te verdrijven,dit hoort nu een eenmaal bij Afrika, maar je hebt geen last van muggen die je uit je slaap houden. En de splash pool is heerlijk. Ligt precies op de goede plek, je kan zelf de zon of de schaduw opzoeken en zo heerlijk een boek lezen in het water. En, gelukkig geen tv in huis ;)

Marloth, Mhofu tot volgend jaar.

Peter en Esther Charite

Jan van Ede, 3-12-2017

Onze vakantie in selfcatering vakantiehuis Mhofu is het beste wat wij ooit hebben mogen huren. Zo compleet! De ligging kan niet beter. We hebben de big-5 aan de rivier gespot, zelfs wilde honden. En het Kruger Park is om de hoek. Wat een prachtige natuur en wildlife. Het huis is keurig verzorgd en schoon. Zwembad zal binnenkort klaar zijn. We zullen zeker terugkomen. Dank jullie wel!

Genieten en fantastische ligging t.o.v. Kruger

Miek en Herman, 25-10-2017

Voor ons de tweede keer Mhofu en wederom 3 weken. We hebben weer genoten van het mooie huis dat van alle gemakken voorzien is. Met de wildcard hadden we onbeperkt toegang tot het park Krugerpark. Veel wild gespot, zowel het park in op eigen gelegenheid als met een gamedrive. Daarnaast heerlijk gewandeld naar Kruger (binnen 5 minuten sta je aan de rand van het Krugerpark en zie je het wild in zijn natuurlijke omgeving. Het blijft indrukwekkend en bijzonder om mee te maken. Bezoek aan Swaziland was een hele ervaring op zich en bijzonder om te merken dat daar zo'n andere sfeer is. We hebben weer prachtige foto's en mooie verhalen en een geweldige herinnering aan een prachtig land en een mooie plek. Wilma en Ivo dank voor het gebruik maken van jullie huis en de uitgebreide informatie vooraf!

Beste vakantiehuis bij het Kruger Park!

Hermina, 17-10-2017

Wat een geweldige plek om te verblijven. Zo dichtbij het Kruger Park. Eigenlijk kan je in de tuin van Mhofu net zoveel wilde dieren zien! Heerlijk schoon huis, drinkwater uit de kraan! Meer dan voldoende ruimte. Alles aanwezig in huis. Ook voor kinderen te gek. Wat een ervaring. Dank Ivo en Wilm voor de super service die jullie bieden. Voor en tijdens!

Een geweldige plek!

Ine, 16-10-2017

De kans om dichtbij het Kruger Park te verblijven maar ook tegelijkertijd al genieten van de natuur in het park.
Familie Lauteslager, huiseigenaar, 16-10-2017
Ine en Evert, alweer voor de 2e keer in Mhofu. Erg leuk dat jullie weer voor vakantiehuis Mhofu hebben gekozen! Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Fijn dat jullie weer onze gasten waren. Heel graag tot een volgende keer.

Genoten van het huis en verblijf in Marlothpark

Bernice Muntz, 7-10-2017

Het huisje is echt heel erg fijn en van zo goed als alles voorzien. Wat ook echt heel erg fijn is dat je het water uit de kraan zo kan drinken. De ligging is ook echt fantastisch en elk dag waren er andere dieren in de tuin. Zebra's, apen, mongoose, enorm veel volgels. Met een woord geweldig.

Het enige wat is miste was een luie ligstoel. Maar voor de rest was alles er.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 16-10-2017
Een dierentrainer @ Mhofu! Hoe zouden de wilde dieren dit hebben ervaren. Een uitstraling van intense rust denken wij zo.. Dank jullie wel Bernice en Rene. Wat hebben jullie genoten! Een 1ste keer in Zuid-Afrika en zoveel goede herinneringen meegenomen naar Nederland. Een prachtige beoordeling voor ons, baie dankie!

Super, fantastische, onvergetelijke vakantie !

Rob en Sieglinde Verwoerd, 3-10-2017

Het is een heerlijk huis midden in de natuur op ongeveer een paar minuten loopafstand van het hek van het Kruger Park! Heerlijk wandelend langs het hek hebben we regelmatig allerlei dieren gespot zoals olifanten, buffels, nijlpaarden etc.

Ook het Kruger Park hebben we regelmatig bezocht en is maar een klein half uurtje rijden vanaf Marloth park!

Bij het huisje hadden we regelmatig bezoek van zebra"s, kudu's, bos bokjes en niet te vergeten de schattige, maar ook wel brutale, nacht aapjes!

Kortom hou je van rust, ongerepte natuur en het spotten van al die prachtige wilde dieren dan is vakantiehuis Mhofu de ideale basis om daar van te kunnen genieten!

Voor ons was het de eerste keer dat we kennis maakten met Zuid Afrika!

En het was een hele aangename kennismaking, wij hebben er ontzettend van genoten en een super vakantie gehad.

Dank aan Ivo en Wilma! Voor alle goede zorgen en informatie!

We hebben ons er welkom en thuis gevoeld !!!

Baie dankie !

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 16-10-2017
Sieglinde en Rob; jullie 1ste keer in het mooie Zuid-Afrika. En wat fantastisch dat alles zo goed is bevallen! Niet weg te slaan bij de dieren @ Mhofu en jullie redden het maar net om voor sluitingstijd Kruger uit te rijden! Zo fijn dat jullie zoo genoten hebben. En hoe leuk dat jullie voor ons vakantiehuis Mhofu hebben gekozen. Heel erg bedankt voor de prachtige beoordeling. Tot ziens?

Dit is het echte genieten van de rust en de wildlife van Zuid Afrika.
Familie Lauteslager, huiseigenaar, 16-10-2017
Zeer bedankt Fiona, jij zal sowieso met een heerlijk gevoel terugdenken aan Zuid-Afrika! Je bent ten huwelijk gevraagd, hoe mooi is dat. Wij vonden het bijzonder fijn dat jullie onze gasten waren! Heel graag weer tot ziens in de nabije toekomst!

Bijzondere plek midden tussen de dieren

Familie, 6-9-2017

Ga hierheen als dit is wat je zoekt:

-rust

-'wilde' dieren rondom het huis die je kunt voeren!

-dichtbij Kruger NP -ruim huis van alle gemakken voorzien

-twee slaapkamers met elk een eigen badkamer

-vriendelijke eigenaren met wie het contact vooraf heel prettig is: veel informatie via de mail.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 9-9-2017
Dank jullie wel familie Kass! Ook heel fijn dat jullie ons contact zo waarderen. Dit was geheel wederzijds! Graag tot een volgende keer.

Ongelooflijk mooi

Jonathan Aldworth, 5-9-2017

Een hele mooie huis van alle gemakken voorzien. Schitterend omgeving met de krokodil rivier (hekje) op loop afstand. Alles is aanwezig om de dieren te spotten: boeken over de dieren (bv hoe sporen te "lezen"), verrekijkers en zaklampen. Er is altijd warm water en een aparte kraan met gefilterd drinkwater. Een hele leuke braai (bbq) plek waar wij bijna elke avond hebben gezeten met onze vriend Bob (nag apie). Elke ochtend kwam de dieren bij ons ontbijten, bosbokjes, kudu's, zebra's, giraffen, wilde zwijnen, mangoesten families etc etc.

Het enige wat beter kan is langer dan 1 week boeken ;)

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 9-9-2017

Beste Jonathan,

Zeer bedankt voor deze prachtige beoordeling! Wat een cijfers, daar zullen alle andere vakantiehuizen in Marloth Park jaloers op zijn. Jullie waren top huurders! We zien jullie volgend jaar gewoon :) weer in Mhofu terugkeren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mhofu in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mhofu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mhofu scoort een 8.83 uit 10 op basis van 184 reviews.