Vakantiehuis Mhofu

Meer vakantiehuis info

231 reviews over Vakantiehuis Mhofu

• 8Yvonne13-04-2020

Een bijzondere plek

Wij zijn met z'n vieren hier 5 dagen geweest. Wat een bijzonder plekje. Een echt boshuis met wild in de tuin: kudu's, zwijnen, bosbokkie. Escorte van een familie zebra en giraffes. Prima restaurants in Marloth Park. Jabula was onze favoriet. Helaas was het stuk vanaf de geasfalteerde weg naar Mhofu erg slecht en waren wij blij met onze 4wheel drive die wat hoger op de wielen staat. Wij hebben een paar flinke buien gehad wat de weg er natuurlijk niet beter op maakte. De communicatie met de eigenaren is prima en snel. Kortom, wij hebben een prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Maarten en Marianne27-03-2020

Geweldig huis, geweldige locatie.

Voor de 3e keer in Mhofu, een fantastisch huis met alle voorzieningen en dichtbij het Kruger park. Wij waren hier tijdens de corona uitbraak en zijn geweldig geholpen door Wilma en Ivo. Ondanks de onrust hebben we volop genoten van het huis en de omgeving. Zo fijn dat er wifi is, zeker in deze situatie, om in contact te blijven met het thuisfront.

Gereisd met partner in maart 2020

• 10Familie Wapensveld09-03-2020

Perfect verblijf op een fantastische plek!

We zijn nu voor de 2e keer in vakantiehuis Mhofu geweest. En weer was het perfect. Soms wat regen maar dat was nodig voor de natuur en de dieren. Ook de zon was lekker aanwezig. We hebben natuurlijk het Kruger Park bezocht. Wat is het toch fijn om dit ‘om de hoek’ te hebben. Ook lekker gewandeld in Marloth Park en op het bankje van Ivo en Wilma gezeten en genoten van het fenomenale uitzicht. Wat moet dit toch mooi zijn om zo’n huis te bezitten. Mongoose was regelmatig te gast ook zo impala, bosbok, koedoe etc etc. De zebra’s verwelkomden ons ook regelmatig. We komen zeker weer!!

Gereisd met vrienden in februari 2020

• 10Maarten Wijnaendts van Resandt04-03-2020

In een woord "Fantastisch"

Heerlijk uitgangspunt voor het "krugerpark" maar je kan hier ook de hele dag vertoeven zonder je te vervelen, alle vreedzame dieren rond het heerlijke huis. Het zwembadje is lekker om af te koelen. Op zo'n 100 meter staat een bankje met uitkijk op de crokodile river. Aan onze kant staat een hek zodat de gevaarlijke dieren niet in het park kunnen komen. Je kan hier nijlpaarden , wilde honden, leeuwen etc. spotten. Vanaf het echt zuidafrikaans ingerichte huis hoor je regelmatig de visarend en de nijlpaarden. Het huis is van alle gemakken voorzien zoals een extra kraan voor heerlijk koud drinkwater, airco en ventilatoren op elke kamer. Hele goede bedden en snelle Wifi. Kortom een aanrader en wij komen zeker nog eens terug en dan wat langer.

Gereisd met partner in februari 2020

• 10Jackie03-03-2020

Een droom komt (weer) uit! 🐘🦛🐆🐅🦏

Mhofu is een droomplekje. Wij zijn hier nu voor de derde keer geweest en iedere keer overtreft het weer onze verwachtingen. De geweldige omgeving, het heerlijke (t)huis, alle vriendelijkheid, de dieren vanaf je veranda...absoluut 1 grote droom die echt is. Wilma en Ivo zijn top qua alles bespreken.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Wim Geleijnse23-02-2020

prima plek zou de volgende keer weer gaan

het was perfect en een dag op safari wandelen langs de Crocodile rivier waar al heel veel dieren ziet ben er nu twee keer geweest voelt als thuis komen

Gereisd met partner in januari 2020

• 8Fati Shahrabi08-01-2020

We hebben hier twee geweldige weken doorgebracht!

De locatie is geweldig en het huis heeft veel voorzieningen. Je krijgt veel informatie vóór je vertrek en ter plekke van de eigenaren om je reis goed te kunnen voorbereiden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10Ina24-09-2019

Vakantiehuis MHOFU, kan niet beter!

Vakantiehuis Mhofu is een heerlijk plek om te verblijven. Ruim en heerlijk met het zwembad erbij. Relaxstoelen zijn een aanwinst. Lekker in de tuin en de dieren wandelen en eten wat. Sommige dieren verblijven echt op het plot zoals wrattenzwijnen en bosbokken. Laurika was weererg behulpzaam en een vriendelijke caretaker. Het voelt altijd thuis als we er weer zijn. Deze keer meer thuisgebleven en minder naar Kruger. Aan het hek zie je zoveel wilde dieren. Niet normaal. Wilde hond gespot. En veel leeuwen. Toppie. Daarna nog door de provincies gereisd. Tot een volgende keer weer. Het was een topvakantie. Baie dankie.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Baie dankie Ina voor de prachtige review! Weer heel graag tot een volgende x!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wendy en Jeroen23-09-2019

Een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar

Wanneer je van rust en dieren houdt ben je bij vakantiehuis Mhofu aan het juiste adres. Het prachtige Marloth park is een spektakel op zich waar je vanuit je bed recht in de ogen van wild kunt kijken dat rustig om het huis heen loopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl je aan het eten bent komen dieren op bezoek om als het ware mee te eten en hoe bijzonder is het om voortdurend omgeven te zijn van dieren terwijl je 's avonds rustig op het terras van een wijntje geniet. Marloth Park ligt op een steenworp afstand van het beroemde Krugerpark maar is zeker als park zelf ook de moeite waard. Het heeft de omvang van een klein dorp en van alle gemakken voorzien. Vakantiehuis Mhofu is een pareltje in het park en een relaxte uitvalsbasis voor bezoeken aan Krugerpark, Swaziland en Mozambique. We zijn hier slechts een paar dagen geweest maar dat blijkt achteraf veel te kort te zijn geweest. We komen zeker terug.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Wendy en Jeroen, zeer bedankt voor de prachtige beoordeling. De foto's die jullie hebben willen delen waren helemaal top! Heel graag tot een volgende keer en dan blijven jullie langer ;)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Ronald21-09-2019

Een geweldige locatie met dieren in je tuin!

Een geweldige locatie! Verwacht geen superstrak opgepoetst huis, maar wel een heerlijk huis met alle voorzieningen en gastvrije opvang. Gefilterd water uit de kraan, hele goede wifi, heerlijke stoelen om op de veranda te genieten van alle dieren direct om het huis. Wakker worden met wild voor je slaapkamerraam. Tip: koop voor 3 euro 10 kg pompoenen in Komatipoort en je hebt elke dag fans op bezoek. 's Nachts een leeuw horen brullen direct aan de overkant van het water in Krugerpark. Op 20 minuten reistijd van de ingang van het Krugerpark, wat we drie hele dagen hebben bezocht, waarvan 1 met ranger. De big5 gespot en nog veel meer andere mooie dieren op de 'bingo-kaart' afgestreept. De winkels op Marloth park hebben de basis spullen, verder is Komatipoort een leuke plaats. Na Marloth hebben we de reis vervolgd over de Panoramaroute, ook prachtig. Tot slot: de communicatie met de verhuurders geven we een 11+. Zeker een aanrader!

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Zeer bedankt Ronald en Arienne voor de mooie beoordeling! Fijn dat wij een bijdrage hebben mogen leveren aan een heerlijke vakantie in het mooie Zuid-Afrika!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

Vakantiehuis Mhofu info