Vakantiehuis Mhofu

188 reviews over Vakantiehuis Mhofu in het Nederlands

Beste vakantie ooit!

Familie de Groot
12-4-2018

Wat een heerlijk vakantieland en vakantiehuis zeg! Elke dag wilde dieren om het huis Mhofu. Mooi weer, schoon drinkwater en een super lekker zwembad. Zo dichtbij het mooie Kruger Park en je kan lopend naar de rivier waar de big 5 langskomt. Wat een heerlijke vakantie was dit. Dank jullie wel Wilma en Ivo! We komen weer.

In 1 zin fantastisch !

Patrick
4-4-2018

🐘🦏🐅🦌🦒wij vonden alles geweldig! uiteraard de dieren maar ook het heerlijke huis en het heerlijk relaxen in de pool. We zeggen; Doen!

Ligging, inrichting en uitrusting geweldig.

fam. Hoogendam
2-4-2018

Fantastische ligging van het huis ten opzichte van het Kruger Park.

Volledig ingericht huis met uitstekend werkende airconditioning en ventilatoren.

Schoon drinkwater via aparte kraan is ontzettend handig.

We hebben vaak gebruik gemaakt van de braai buiten.

Geweldig verblijf 😍

Maartje Smit
13-3-2018

Heel erg genoten van dit huis in Marloth Park. Heerlijke ligging aan de rand van het Kruger park met daardoor zoveel dieren rondom ons huis! Veel verschillende vogels gezien 😍 en je hoeft er niet eens voor op pad te gaan!

Heerlijk kunnen hardlopen in Marloth Park. Vroeg opstaan om de ergste warmte voor te zijn. Bijzonder hoor om je zo EEN te kunnen voelen met de natuur. Hardlopen tussen zebra’s, giraffen en allerlei soorten bokjes.

Fijn dat er ook zoveel (Hollandse) spulletjes waren.... De kaasschaaf 😊Het wasrek😊 Fijn hoor zo’n compleet huis. Een derde bezoek (dit was de tweede keer) zou geen straf zijn ❤️

Zeker dat wij nog een keer Mhofu gaan bezoeken.

Johan Gatsjadoerian
7-3-2018

Afgelopen februari voor de 2e keer naar Mhofu geweest, maar nu 12 dagen.

Wat een belevenis om midden in de bush, vlakbij het Krugerpark in zo’n huis te mogen verblijven.

Wij hebben genoten van de wilde dieren rondom en bij het huis, van vlakvarken tot giraffes 🦒, een must voor iedere avonturier.

Ik raad Mhofu dan ook zeker aan bij iedereen die van plan is om eens naar Zuid Afrika te gaan......een onvergetelijke ervaring voor iedereen.

Een heerlijk en compleet huis dicht bij de rivier

Peter Charite
2-1-2018

We waren alweer voor de derde keer terug in Marloth. Nu eens in het Mhofu huis en dat heeft ons aangenaam verrast. Een compleet ingericht huis van (bijna) alle gemakken voorzien. Je kunt het niet bedenken en het is beschikbaar. Ook lekker dicht bij de rivier zodat je in de ochtend en avond van het wild kan genieten, hetzij met koffie in de ochtend of een wijntje in de avond.... uiteraard. Het huis ademd Afrika uit en dat is prettig. Het langskomend wild en speciaal de busch-baby's om je heen springend is geweldig. Iedere avond bedelend om een banaan. 4 kleine ogen die je aanstaren vanuit de busch tijdens de braai is een aparte ervaring die na zoveel jaar nog steeds niet gaat vervelen. Wat heel erg prettig is, is de airco, niet om de warmte te verdrijven,dit hoort nu een eenmaal bij Afrika, maar je hebt geen last van muggen die je uit je slaap houden. En de splash pool is heerlijk. Ligt precies op de goede plek, je kan zelf de zon of de schaduw opzoeken en zo heerlijk een boek lezen in het water. En, gelukkig geen tv in huis ;)

Marloth, Mhofu tot volgend jaar.

Peter en Esther Charite

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 25-2-2018
Esther & Peter, wat een prachtige beoordeling. Zeer bedankt. Jullie zijn echte kenners. Al 3x in Marloth Park geweest en ook bij Nederlanders geboekt. Nu voor Vakantiehuis Mhofu gekozen o.a. voor de ligging (dichtbij de rivier). En het is jullie zeer bevallen! Heel graag tot een volgende keer, jullie waren fijne positieve huurders!

Jan van Ede
3-12-2017

Onze vakantie in selfcatering vakantiehuis Mhofu is het beste wat wij ooit hebben mogen huren. Zo compleet! De ligging kan niet beter. We hebben de big-5 aan de rivier gespot, zelfs wilde honden. En het Kruger Park is om de hoek. Wat een prachtige natuur en wildlife. Het huis is keurig verzorgd en schoon. Zwembad zal binnenkort klaar zijn. We zullen zeker terugkomen. Dank jullie wel!
Familie Lauteslager, huiseigenaar, 25-2-2018
Wat een super mooie beoordeling Jan. Jullie zijn toppers! We hopen dat jullie snel weer terug zullen komen en weer zo genieten. Dank!

Genieten en fantastische ligging t.o.v. Kruger

Miek en Herman
25-10-2017

Voor ons de tweede keer Mhofu en wederom 3 weken. We hebben weer genoten van het mooie huis dat van alle gemakken voorzien is. Met de wildcard hadden we onbeperkt toegang tot het park Krugerpark. Veel wild gespot, zowel het park in op eigen gelegenheid als met een gamedrive. Daarnaast heerlijk gewandeld naar Kruger (binnen 5 minuten sta je aan de rand van het Krugerpark en zie je het wild in zijn natuurlijke omgeving. Het blijft indrukwekkend en bijzonder om mee te maken. Bezoek aan Swaziland was een hele ervaring op zich en bijzonder om te merken dat daar zo'n andere sfeer is. We hebben weer prachtige foto's en mooie verhalen en een geweldige herinnering aan een prachtig land en een mooie plek. Wilma en Ivo dank voor het gebruik maken van jullie huis en de uitgebreide informatie vooraf!
Familie Lauteslager, huiseigenaar, 25-2-2018
Lieve Annemiek en Herman. Dank jullie wel voor de beoordeling. Jullie 2e keer in vakantiehuis Mhofu. Samen met jullie vrienden deze keer. Erg blij dat het ook nu weer zo bevallen is. En dat de informatie vooraf zo goed ontvangen is. We blijven onze stinkende best doen om het onze gasten zo goed mogelijk verblijf te bieden!

Beste vakantiehuis bij het Kruger Park!

Hermina
17-10-2017

Wat een geweldige plek om te verblijven. Zo dichtbij het Kruger Park. Eigenlijk kan je in de tuin van Mhofu net zoveel wilde dieren zien! Heerlijk schoon huis, drinkwater uit de kraan! Meer dan voldoende ruimte. Alles aanwezig in huis. Ook voor kinderen te gek. Wat een ervaring. Dank Ivo en Wilm voor de super service die jullie bieden. Voor en tijdens!

Een geweldige plek!

Ine
16-10-2017

De kans om dichtbij het Kruger Park te verblijven maar ook tegelijkertijd al genieten van de natuur in het park.
Familie Lauteslager, huiseigenaar, 16-10-2017
Ine en Evert, alweer voor de 2e keer in Mhofu. Erg leuk dat jullie weer voor vakantiehuis Mhofu hebben gekozen! Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Fijn dat jullie weer onze gasten waren. Heel graag tot een volgende keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mhofu in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mhofu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mhofu scoort een 8.88 uit 10 op basis van 190 reviews.