Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

245 Reviews over Mhofu

• 9Nick & Albina18-10-2022

Fantastisch & Avontuurlijk verblijf

Een deel van onze huwelijksreis op deze prachtige locatie doorgebracht om het kruger park te verkennen en ondertussen ook rond het huis gewoon constant op safari te zijn.

Bij aankomst stond een lekker flesje rode wijn en een lekkernij klaar voor een perfecte start. Op aanraden boeken we een hele dag safari en worden voor dag en dauw opgehaald. Dag begint met een onrustige groep impalas waarna we als snel de cheetahs spotten, eind van de dag is de volledige big 5 gespot en meer!

Bij terugkomst in het Merloth park werden we opgewacht door een hele groep giraffes! We besluiten de dag met een heerlijke buiten bbq, waarbij alle equipment in het huis aanwezig is!

Wij hebben genoten, huis is groot genoeg voor een heel gezin en een perfect uitvalsbasis voor Kuger, maar daarnaast ook om heerlijk te relaxen en je constant tussen het wild te bevinden!

• 10Ruimte
  • 10Daniël03-10-2022

Onwaarschijnlijk mooie ervaring tussen de dieren!

Het verblijft in dit huis en op dit park is fantastisch. Dichter bij de natuur kun je eigenlijk niet komen. De dieren lopen letterlijk tot aan je veranda en durven uit je hand te eten. Door de gunstige ligging loop je binnen 1 minuut naar de rand van het park en zie je aan de overkant van de rivier het Krugerpark. Met een beetje geluk kun je direct al groot wild spotten! Bij het huis zelf hebben we kuddu's, Zebra's, Gnu's, Giraffe's, Bush-babies, en nog veel meer gezien. Op ongeveer een kwartier rijden ligt de ingang tot het Krugerpark.

Het huis zelf is voorzien van alle gemakken en is gezellig ingericht. Het is wel vroeg licht op de kamer doordat er niets verduisterend hangt. Voor ons was dit geen enkel probleem, maar voor grote uitslapers wellicht wel.

• 10Edith29-09-2022

Nu alweer heimwee.

Een heerlijk, comfortabel en gezellig huis, dichtbij het Krugerpark. Een dag bij het huis blijven is geen straf, de dieren komen wel naar jou toe. Als het warm is, kan je heerlijk afkoelen in het Pumbadje. In het park kan je boodschappen doen, er zijn restaurants, en 's avonds zit je heerlijk op de veranda te luisteren naar de geluiden uit het krugerpark. Dat blijft bijzonder. Kortom: het is iedere keer weer een belevenis.

• 9Stijn31-05-2022

Graag zouden we weer gaan.....

Het betreft hier een prachtige locatie met zicht vanuit het Marlothpark op het Krugerpark vanaf de oever van de krokodilrivier. Vanuit de oever zijn veel dieren in het krugerpark (ook leeuwen en olifanten) rondom de rivier te zien vanachter het hek. In het Marlothpark kan je wandelen en er lopen allerlei prachtige beesten rond van kudu's, giraffen, zebra's, impala's en meer hoefachtigen. Zeer avantuurlijk om zo rond te kunnen wandelen. Krugerpark zelf is binnen 10 minuten met de auto te bereiken.

• 9Natuur

Familie, Eigenaar, 16-06-2022

Edna ne Stijn, wat een prachtige beoordeling. Wij hebben de foto's en video's ontvangen en hebben hier ook zo van genoten. Heel graag tot ziens!

• 10John van der Wijst16-05-2022

Samen met mijn kinderen 7 dagen in Mhofu verbleven en al onze dromen en wensen zijn uitgekomen. De gehele dag dieren rondom het huisje, we hebben zebra's, wrattenzwijnen, kudu's , aapjes, bavianen, struisvogels enz enz over de vloer gehad en ook gevoerd. Het huisje is prachtig en is helemaal African style ingericht. De voorpret begint al door de informatie en hulp die je krijgt van de eigenaren Ivo en Wilma. Op alle vragen die we hadden gelijk antwoord en niets was te veel. In Kruger waren we binnen 20 minuten dus een hele goede uitvalsbasis hiervoor. En ook op Marloth Park zelf kan je voor alles terecht, supermarkt, restaurants, benzinepomp en we hebben zelfs met z'n drieën quad gereden.

Wij hebben echt super genoten en de kinderen gaan dit nooit meer vergeten. DANKKKKKK

Familie, Eigenaar, 16-06-2022

Silke, Jordy en John. Zo fijn dat jullie genoten hebben. Lang in spanning gezeten vanwege Corona. Gelukkig op het juiste moment afgereisd. Zeer content dat dit jullie droomreis is geworden. Dank dat jullie onze gasten waren.

• 10John van der Wijst09-05-2022

We hebben een week in het huis gezeten en alle dromen zijn uitgekomen. Voorbereiding was top door de verhuurders (reageren op alle vragen direct) en het verblijf was super. Iedere dag wilde dieren over de vloer, huisje was zo mooi African Style ingericht, mooie uitvalbasis voor Kruger (20minuutjes) waar we ook genoten hebben en binnen een dag al de big 5 hebben gespot en verder is Marloth Park ook een heel mooi park. Ik heb mijn twee kinderen meegenomen en die hebben een vakantie gekregen die ze nooit meer zullen vergeten, en dit vooral dankzij de verhuurders.

• 10Joop14-02-2022

Wat is de natuur toch mooi @ Mhofu

Al eerder verbleven in dit heerlijke vakantiehuis Mhofu. Even de winter in NL onderbreken. De zon en die dieren in dit prachtige Marloth Park. Zo lekker ‘thuis’ zijn in the bush. Veel bezoek gehad van de dieren om het huis.

Familie, Eigenaar, 16-06-2022

Joop gewoon weer terugkomen!!

• 9Familie Geldof13-01-2022

'Thuiskomen' in Afrika

Vanaf het moment dat we het huisje Mhofu binnenstapten, voelde het als 'thuis'. Het verblijf is met zorg ingericht en aan alles is gedacht. Het is te zien dat de eigenaren Afrikafanaten zijn want overal vind je lokale kunst, Zuid-Afrikaanse boeken en vakantiefoto's in traditionele fotolijsten. Groot compliment voor de eigenaren!

We hebben 2 weken mogen verblijven in Mhofu en het was heerlijk. Tijdens het verblijf hadden we goed contact met de caretaker en met de eigenaren als we vragen hadden. Iedere dag kwamen er dieren langs bij de voederplaats en waterhole. We hebben bijvoorbeeld zebra's, kudu's, impala's, zwijnen en bavianen gezien. Doordat je langer op 1 plek verblijft heb je ook meer tijd om te luisteren naar de natuur en dan zie je ineens een schildpad, kameleon of een mestkever.

Conclusie, ik zou het iedereen aanraden om hier te verblijven in Mhofu en te genieten van deze speciale plek.

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

We blozen, wat een persoonlijke lieve reactie! Dank jullie wel voor deze prachtige beoordeling.

• 10Lindsey18-11-2021

Lovely sereen plekkie

Wij zijn hier nu voor de 2e keer. Wat een rijkdom om zo’n plekkie te hebben. De serene omgeving, het heerlijke Afrikaanse bushhuis. Weer zo genoten van ALLES!!

Baie baie dankie hoor!

• 9Edna07-10-2021

Het was een geweldig ervaring zo in het natuur

Een fantastische locatie om je vakantie te vieren, een gezellig huis. De omgeving waar de dieren gewoon langs je lopen en rennen, gewoon wilt in de tuin. Zo dicht bij de rivier, en Krugerpark. Wij hadden prachtig weer en hebben genoten van onze tijd in het park.

• 9Natuur

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

Zo leuk dat jullie Mhofu zo hebben gewaardeerd lieve mensen. Dank voor de mooie beoordeling!

Vakantiehuis Mhofu info

• KinderzwembadNiet beschikbaar
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum2 km