Vakantiehuis Mhofu

193 reviews over Vakantiehuis Mhofu in het Nederlands

Onvergetelijk

Thom Nijboer
8-8-2018

Schitterende locatie, mooi compleet huis, zelfs met zwembad! Veel dieren in de tuin, mooi park en dichtbij het Krugerpark en de Krokodilrivier, ideaal dus! Eigenaren zijn super begaan en attent, dat is altijd fijn. Drinkwater kraan neemt veel waterfles gedoe weg, weinig beesten in huis dus hygiene is ook top. Fantastische vakantie gehad! 1 om nooit te vergeten

Liefst volgend jaar weer!

Judith
7-8-2018

Het huis ligt op een prachtige locatie in MarlothPark dichtbij de rivier. Het is ontzettend leuk dat er dagelijks allerlei dieren door de tuin lopen. Apen, herten, zebra's enz. Zeer compleet huis. tip; amazing rivier view restaurant op het park zelf, prachtig uitzicht over de rivier, lekker eten, zwembad en vriendelijk personeel.

Beter kan niet!

Ina
3-7-2018

Wat een rijkdom om zo’n lekker huis te bezitten. We hebben een heerlijke tijd gehad. Wilde dieren en de rust. Onbetaalbaar.

Beste vakantie ooit!

Familie de Groot
12-4-2018

Wat een heerlijk vakantieland en vakantiehuis zeg! Elke dag wilde dieren om het huis Mhofu. Mooi weer, schoon drinkwater en een super lekker zwembad. Zo dichtbij het mooie Kruger Park en je kan lopend naar de rivier waar de big 5 langskomt. Wat een heerlijke vakantie was dit. Dank jullie wel Wilma en Ivo! We komen weer.

In 1 zin fantastisch !

Patrick
4-4-2018

🐘🦏🐅🦌🦒wij vonden alles geweldig! uiteraard de dieren maar ook het heerlijke huis en het heerlijk relaxen in de pool. We zeggen; Doen!

Ligging, inrichting en uitrusting geweldig.

fam. Hoogendam
2-4-2018

Fantastische ligging van het huis ten opzichte van het Kruger Park.

Volledig ingericht huis met uitstekend werkende airconditioning en ventilatoren.

Schoon drinkwater via aparte kraan is ontzettend handig.

We hebben vaak gebruik gemaakt van de braai buiten.

Geweldig verblijf 😍

Maartje Smit
13-3-2018

Heel erg genoten van dit huis in Marloth Park. Heerlijke ligging aan de rand van het Kruger park met daardoor zoveel dieren rondom ons huis! Veel verschillende vogels gezien 😍 en je hoeft er niet eens voor op pad te gaan!

Heerlijk kunnen hardlopen in Marloth Park. Vroeg opstaan om de ergste warmte voor te zijn. Bijzonder hoor om je zo EEN te kunnen voelen met de natuur. Hardlopen tussen zebra’s, giraffen en allerlei soorten bokjes.

Fijn dat er ook zoveel (Hollandse) spulletjes waren.... De kaasschaaf 😊Het wasrek😊 Fijn hoor zo’n compleet huis. Een derde bezoek (dit was de tweede keer) zou geen straf zijn ❤️

Zeker dat wij nog een keer Mhofu gaan bezoeken.

Johan Gatsjadoerian
7-3-2018

Afgelopen februari voor de 2e keer naar Mhofu geweest, maar nu 12 dagen.

Wat een belevenis om midden in de bush, vlakbij het Krugerpark in zo’n huis te mogen verblijven.

Wij hebben genoten van de wilde dieren rondom en bij het huis, van vlakvarken tot giraffes 🦒, een must voor iedere avonturier.

Ik raad Mhofu dan ook zeker aan bij iedereen die van plan is om eens naar Zuid Afrika te gaan......een onvergetelijke ervaring voor iedereen.

Fantasic holidayhouse MHOFU

Louis Meiring
10-2-2018

Beautiful holidayhouse Mhofu boarding Kruger National Park. Just fit as your own house. Lovely, warm African house. With aircon, 2 bathrooms, filtered watertap and a great splashpool. A braaiarea and a big veranda and balcony. Lovely caretaker and owners. All info perfect. You only want to be a guest in this house!! Wildlife at this spot! And Kruger gate Krokodil is in 20 minutes from Mhofu. The river boarding Kruger amd Marlith park is only 200 mt. 🐾💕😎😻

Een heerlijk en compleet huis dicht bij de rivier

Peter Charite
2-1-2018

We waren alweer voor de derde keer terug in Marloth. Nu eens in het Mhofu huis en dat heeft ons aangenaam verrast. Een compleet ingericht huis van (bijna) alle gemakken voorzien. Je kunt het niet bedenken en het is beschikbaar. Ook lekker dicht bij de rivier zodat je in de ochtend en avond van het wild kan genieten, hetzij met koffie in de ochtend of een wijntje in de avond.... uiteraard. Het huis ademd Afrika uit en dat is prettig. Het langskomend wild en speciaal de busch-baby's om je heen springend is geweldig. Iedere avond bedelend om een banaan. 4 kleine ogen die je aanstaren vanuit de busch tijdens de braai is een aparte ervaring die na zoveel jaar nog steeds niet gaat vervelen. Wat heel erg prettig is, is de airco, niet om de warmte te verdrijven,dit hoort nu een eenmaal bij Afrika, maar je hebt geen last van muggen die je uit je slaap houden. En de splash pool is heerlijk. Ligt precies op de goede plek, je kan zelf de zon of de schaduw opzoeken en zo heerlijk een boek lezen in het water. En, gelukkig geen tv in huis ;)

Marloth, Mhofu tot volgend jaar.

Peter en Esther Charite

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 25-2-2018
Esther & Peter, wat een prachtige beoordeling. Zeer bedankt. Jullie zijn echte kenners. Al 3x in Marloth Park geweest en ook bij Nederlanders geboekt. Nu voor Vakantiehuis Mhofu gekozen o.a. voor de ligging (dichtbij de rivier). En het is jullie zeer bevallen! Heel graag tot een volgende keer, jullie waren fijne positieve huurders!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mhofu in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mhofu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Mhofu scoort een 8.9 uit 10 op basis van 193 reviews.