Vakantiehuis Mhofu

Vakantiehuis
Vakantiehuis Mhofu
8,9

196 reviews over Vakantiehuis Mhofu in het Nederlands

Net thuis en nu al heimwee.

Exith
13-10-2018

De ligging is uniek, een van de betere plekken in Marloth park. Geweldig huis, gezellig ingericht, je voelt je direct thuis. En het dagelijkse bezoek van de nodige dieren maakt het helemaal af. Een dag geen Krugerpark is geen straf. Een minpuntje zou kunnen zijn dat er naast het Krugerpark op redelijke rijafstand niet veel te doen is, maar wij gingen in principe alleen voor de dieren en de natuur en dan is het helemaal top.

Top locatie

Marijke Smudde
19-9-2018

Een fantastische plek , een bijzonder land.

Alle verwachtingen te boven

Genieten

Ton
18-9-2018

Wij hebben echt een geweldige vakantie gehad in Mhofu! Het contact vooraf was superfijn, en bij aankomst in Mhofu waren de caretakers super gastvrij, waardoor het meteen als thuis voelde! De ligging in Marloth Park is ideaal, op loopafstand van de rivier en binnen 15 minuten rijden ben je in het Krugerpark. Er komen super veel dieren langs in de tuin, wat elke dag opnieuw genieten was. In het huis zelf was alles aanwezig wat nodig was tijdens de vakantie. Wij raden het iedereen aan om naar Mhofu te komen en zullen zeker zelf ooit nog is terug komen in Mhofu om weer net zo te genieten!

Geweldig.

Erwina
3-9-2018

Geweldig huis, van alle gemakken voorzien.

Prachtige ligging, dicht bij het krugerpark.

Iedere morgen wakker worden met verschillende dieren op je terras.

Wij hebben enorm genoten!!

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Rene en Monique Jannink
3-9-2018

We hebben 6 dagen doorgebracht in Mhofu, Een prachtige woning, voorzien van alle gemakken en sfeervol ingericht. Er is aan alles gedacht om er een geslaagde vakantie van te maken, zowel in het huis als buiten. Het huis heeft een mooi terras, braaiplek een een prachtige veranda. Nog geen 20 meter en je bent al bij het Krugerpark. We hebben tijdens onze wandelingen langs het hek vanaf Marloth Park meerdere dieren gezien. Bij het huis hadden we dagelijks bezoek van zebra's , bosbokjes,nachtaapjes, Gnoes, Giraffen, Koedoes en Apen. Kortom Mhofu is een plek waar je heerlijk tot rust komt, maar die je ook tal van mogelijkheden biedt om iets te ondernemen. Wij bevelen dit huis bij iedereen van harte aan.

Onvergetelijk

Thom Nijboer
8-8-2018

Schitterende locatie, mooi compleet huis, zelfs met zwembad! Veel dieren in de tuin, mooi park en dichtbij het Krugerpark en de Krokodilrivier, ideaal dus! Eigenaren zijn super begaan en attent, dat is altijd fijn. Drinkwater kraan neemt veel waterfles gedoe weg, weinig beesten in huis dus hygiene is ook top. Fantastische vakantie gehad! 1 om nooit te vergeten

Liefst volgend jaar weer!

Judith
7-8-2018

Het huis ligt op een prachtige locatie in MarlothPark dichtbij de rivier. Het is ontzettend leuk dat er dagelijks allerlei dieren door de tuin lopen. Apen, herten, zebra's enz. Zeer compleet huis. tip; amazing rivier view restaurant op het park zelf, prachtig uitzicht over de rivier, lekker eten, zwembad en vriendelijk personeel.

Beter kan niet!

Ina
3-7-2018

Wat een rijkdom om zo’n lekker huis te bezitten. We hebben een heerlijke tijd gehad. Wilde dieren en de rust. Onbetaalbaar.

Beste vakantie ooit!

Familie de Groot
12-4-2018

Wat een heerlijk vakantieland en vakantiehuis zeg! Elke dag wilde dieren om het huis Mhofu. Mooi weer, schoon drinkwater en een super lekker zwembad. Zo dichtbij het mooie Kruger Park en je kan lopend naar de rivier waar de big 5 langskomt. Wat een heerlijke vakantie was dit. Dank jullie wel Wilma en Ivo! We komen weer.

In 1 zin fantastisch !

Patrick
4-4-2018

🐘🦏🐅🦌🦒wij vonden alles geweldig! uiteraard de dieren maar ook het heerlijke huis en het heerlijk relaxen in de pool. We zeggen; Doen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mhofu in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mhofu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.