Vakantiehuis Mhofustersterstersterster

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

225 reviews over Vakantiehuis Mhofu

• 8Fati Shahrabi08-01-2020

We hebben hier twee geweldige weken doorgebracht!

De locatie is geweldig en het huis heeft veel voorzieningen. Je krijgt veel informatie vóór je vertrek en ter plekke van de eigenaren om je reis goed te kunnen voorbereiden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2020

• 2019
    10Ina24-09-2019

Vakantiehuis MHOFU, kan niet beter!

Vakantiehuis Mhofu is een heerlijk plek om te verblijven. Ruim en heerlijk met het zwembad erbij. Relaxstoelen zijn een aanwinst. Lekker in de tuin en de dieren wandelen en eten wat. Sommige dieren verblijven echt op het plot zoals wrattenzwijnen en bosbokken. Laurika was weererg behulpzaam en een vriendelijke caretaker. Het voelt altijd thuis als we er weer zijn. Deze keer meer thuisgebleven en minder naar Kruger. Aan het hek zie je zoveel wilde dieren. Niet normaal. Wilde hond gespot. En veel leeuwen. Toppie. Daarna nog door de provincies gereisd. Tot een volgende keer weer. Het was een topvakantie. Baie dankie.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Baie dankie Ina voor de prachtige review! Weer heel graag tot een volgende x!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Wendy en Jeroen23-09-2019

Een geweldige ervaring en voor herhaling vatbaar

Wanneer je van rust en dieren houdt ben je bij vakantiehuis Mhofu aan het juiste adres. Het prachtige Marloth park is een spektakel op zich waar je vanuit je bed recht in de ogen van wild kunt kijken dat rustig om het huis heen loopt alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Terwijl je aan het eten bent komen dieren op bezoek om als het ware mee te eten en hoe bijzonder is het om voortdurend omgeven te zijn van dieren terwijl je 's avonds rustig op het terras van een wijntje geniet. Marloth Park ligt op een steenworp afstand van het beroemde Krugerpark maar is zeker als park zelf ook de moeite waard. Het heeft de omvang van een klein dorp en van alle gemakken voorzien. Vakantiehuis Mhofu is een pareltje in het park en een relaxte uitvalsbasis voor bezoeken aan Krugerpark, Swaziland en Mozambique. We zijn hier slechts een paar dagen geweest maar dat blijkt achteraf veel te kort te zijn geweest. We komen zeker terug.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Wendy en Jeroen, zeer bedankt voor de prachtige beoordeling. De foto's die jullie hebben willen delen waren helemaal top! Heel graag tot een volgende keer en dan blijven jullie langer ;)

• 9Ronald21-09-2019

Een geweldige locatie met dieren in je tuin!

Een geweldige locatie! Verwacht geen superstrak opgepoetst huis, maar wel een heerlijk huis met alle voorzieningen en gastvrije opvang. Gefilterd water uit de kraan, hele goede wifi, heerlijke stoelen om op de veranda te genieten van alle dieren direct om het huis. Wakker worden met wild voor je slaapkamerraam. Tip: koop voor 3 euro 10 kg pompoenen in Komatipoort en je hebt elke dag fans op bezoek. 's Nachts een leeuw horen brullen direct aan de overkant van het water in Krugerpark. Op 20 minuten reistijd van de ingang van het Krugerpark, wat we drie hele dagen hebben bezocht, waarvan 1 met ranger. De big5 gespot en nog veel meer andere mooie dieren op de 'bingo-kaart' afgestreept. De winkels op Marloth park hebben de basis spullen, verder is Komatipoort een leuke plaats. Na Marloth hebben we de reis vervolgd over de Panoramaroute, ook prachtig. Tot slot: de communicatie met de verhuurders geven we een 11+. Zeker een aanrader!

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Zeer bedankt Ronald en Arienne voor de mooie beoordeling! Fijn dat wij een bijdrage hebben mogen leveren aan een heerlijke vakantie in het mooie Zuid-Afrika!

• 8Sylvia, Caressa, Danny en Gerard20-09-2019

Fabeltastisch!!!

Het is er heerlijk. Dichtbij twee ingangen naar het Krugerpark en Swaziland. Er zijn op Marloth park veel restaurantjes waarvan Jabula ons het best is bevallen.

Contact met de verhuurders is helemaal TOP, veel informatie vooraf en er wordt gelijk gereageerd door Ivo en Wilma. Bedankt daarvoor.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Dank familie van de Vis voor de beoordeling! Heerlijk om met je gezin dit zo te vieren!

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Joop W19-09-2019

Wat een topvakantie in Mhofu!

Wat een heerlijke vakantiebestemming is dit vakantiehuis. We hebben zo genotwn van Mhofu, de tuin waar de wilde dieren verblijven en het wandelen naar het hek waar je in Kruger Nationaal Park kijkt. We hebben leeuwen en cheetah gespot! Ook regelmatig naar Kruger geweest. Wat een feestje. Hier komen we zeker terug. De informatie vooraf en tijdens ons vetblijf was bijzonder goed en professioneel!

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Joop, dank je wel voor deze sublieme review. We blozen! Graag tot een volgende x en dat je dan weer zo geniet.

Gereisd met oudere kinderen in september 2019

• 10Debby Jalving16-09-2019

Helemaal geweldig!!!

Geweldig huis midden tussen de dieren......dichtbij krugerpark, geweldig om elke dag wakker te worden met allerlei dieren bij je huis, ook super dat je zo naar het hek kan lopen en uitkijkt over het krugerpark, wij hebben genoten met onze pubers ❤️❤️❤️

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Debby en Steven, wat was het lekker in vakantiehuis Mhofu! Jullie zijn al zo vaak naar Zuid-Afrika op vakantie gegaan en nu echt in een bushhuis verbleven met de hele familie. Dank voor de prachtige beoordeling!

• 8Petra11-09-2019

Zeker een plek om naar terug te gaan!

Door de ligging van het huis, zo dichtbij het Kruger Park, komen allerlei dieren dagelijks in de tuin en kun je ze van heel dichtbij zien, heel bijzonder. Ook is het hek van het Kruger Park op loopafstand, daar meteen achter is de rivier waar je wild kunt spotten.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Petra en Riccardo, dank jullie wel voor de review op Zoover!

• 9Tosca30-08-2019

Fantastische ervaring

Als je van dieren houdt en echt wilt ervaren hoe het is om tussen het wild te leven, dan is Mofhu hét vakantiehuis voor jou! Elke ochtend was het weer een verrassing om de verschillende dieren in de tuin rond het huis te zien. Wij voerden speciale korrels, fruit en groenten en hebben zebra's, kudu's, wrattenzwijnen, bushbokjes, impala's, aapjes, muishondjes en zelfs een witkeelvaraan op bezoek gehad. De hele dag door kwam er allerlei wild op bezoek in de tuin. Ook ligt Mofhu dicht bij het Krugerpark, waar we een aantal keren zijn geweest. De meeste dieren zagen wij echter gewoon op loopafstand vanuit Marloth Park waar Mofhu ligt, langs de Crocodile River waar de dieren komen drinken en grazen. Kortom een unieke plek voor een onvergetelijke ervaring die wij voor altijd koesteren.

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

Wat een mooie beoordeling Tosca en Wouter. Wat hebben jullie genoten van de wilde dieren om Mhofu heen! Heerlijk, we hopen dat jullie nog eens terug zullen komen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Fam. uit Noord-Brabant17-08-2019

Heerlijk familiehuis

Ruim huis met alle comfort op een fijne plek gelegen met voldoende privacy. Heel veel bezoek gehad van allerlei dieren die een kijkje kwamen nemen hoe wij genoten van een week vakantie zeer dicht nabij Kruger park

Familie Lauteslager, huiseigenaar, 04-11-2019

De 1ste x in Zuid-Afrika, wat genoten jullie van de start van de vakantie in Mhofu. En wart hebben jullie veel dieren gespot! Dank voor de prachtige beoordeling.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

10 tips over Vakantiehuis Mhofu

• Henk, 19-10-2011

De hoeveelheid ruimte in het huis is meer dan genoeg. Daarnaast zul je voornamelijk 's avonds en 's ochtends in het huis zijn (ook de mooiste tijden om in het huis te zijn) aangezien je in de middagen de dorpjes, grote steden of andere dingen gaat bezoeken. Kruger National park is hier een goed voorbeeld van, daar zul je de hele dag willen blijven. Als je een dagje in het huis wilt blijven is dat ook geen probleem. Een balkon, verande, de tuin, woonkamer. Kortom heerlijke plekken om te zitten.

• Mhofu, 01-08-2011

Mhofu heeft haar eigen drinkwaterinstallatie, uniek voor Marloth & Kruger Park!

• , 28-11-2014

Eigenlijk teveel om op te noemen: Krugerpark, Swaziland, Panoramaroute en bovenal gewoon op een bankje langs de crocodileriver zitten en het wild uit het Krugerpark naar de rivier zien komen.

1 vraag over Vakantiehuis Mhofu

• Wilma Lauteslager, 17-12-2008

Vakantiehuis Mhofu

Zuid-Afrika wordt omschreven als 'De wereld in één land': de geweldig mooie nationale wild- en natuurparken, uitgestrekte wijngebieden en natuurlijk hèt WK voetbal in 2010.

Wij, Ivo en Wilma Lauteslager verhuren ons vakantiehuis Mhofu*. Onze -bush- vakantiewoning in Afrikaanse stijl, ligt in het bosrijke dorp Marloth Park en minder dan 200 meter van het Kruger Park af. 90 km van Mbombela (Nelspruit) Dichtbij Swaziland en Mozambique! Het is maar 90 km naar de Indische oceaan om te duiken of snorkelen!

Marloth Park is een wildpark, centraal gelegen in de provincie Mpumalanga en in het zuidoostelijke deel van Kruger. De flora en fauna is hier in overvloed vanwege het subtropisch klimaat! Wildlife / wilde dieren in je eigen tuin! Het unieke vakantiedorp grenst aan het wereldberoemde Kruger Nationaal Park / Wildtuin. Het KRUGER PARK is de belangrijkste bezienswaardigheid en ligt in het noordoosten van Zuid-Afrika.

Onze huurders (vaak met kinderen) beoordelen de service en ons vakantiehuis met een 8,6! Check de categorie: Onze huurders

Ria Philipsen, 08-04-2015

Helemaal eens met Wilma