Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

241 Reviews over Mhofu

• 10John van der Wijst09-05-2022

We hebben een week in het huis gezeten en alle dromen zijn uitgekomen. Voorbereiding was top door de verhuurders (reageren op alle vragen direct) en het verblijf was super. Iedere dag wilde dieren over de vloer, huisje was zo mooi African Style ingericht, mooie uitvalbasis voor Kruger (20minuutjes) waar we ook genoten hebben en binnen een dag al de big 5 hebben gespot en verder is Marloth Park ook een heel mooi park. Ik heb mijn twee kinderen meegenomen en die hebben een vakantie gekregen die ze nooit meer zullen vergeten, en dit vooral dankzij de verhuurders.

• 8Fam. Riphagen20-04-2022

Perfecte basis voor Kruger

Fijn huis, compleet ingericht. Alles aanwezig van spelletjes, rackets, boeken tot relaxstoelen.

• 8Natuur
  • 10Joop14-02-2022

Wat is de natuur toch mooi @ Mhofu

Al eerder verbleven in dit heerlijke vakantiehuis Mhofu. Even de winter in NL onderbreken. De zon en die dieren in dit prachtige Marloth Park. Zo lekker ‘thuis’ zijn in the bush. Veel bezoek gehad van de dieren om het huis.

• 9Familie Geldof13-01-2022

'Thuiskomen' in Afrika

Vanaf het moment dat we het huisje Mhofu binnenstapten, voelde het als 'thuis'. Het verblijf is met zorg ingericht en aan alles is gedacht. Het is te zien dat de eigenaren Afrikafanaten zijn want overal vind je lokale kunst, Zuid-Afrikaanse boeken en vakantiefoto's in traditionele fotolijsten. Groot compliment voor de eigenaren!

We hebben 2 weken mogen verblijven in Mhofu en het was heerlijk. Tijdens het verblijf hadden we goed contact met de caretaker en met de eigenaren als we vragen hadden. Iedere dag kwamen er dieren langs bij de voederplaats en waterhole. We hebben bijvoorbeeld zebra's, kudu's, impala's, zwijnen en bavianen gezien. Doordat je langer op 1 plek verblijft heb je ook meer tijd om te luisteren naar de natuur en dan zie je ineens een schildpad, kameleon of een mestkever.

Conclusie, ik zou het iedereen aanraden om hier te verblijven in Mhofu en te genieten van deze speciale plek.

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

We blozen, wat een persoonlijke lieve reactie! Dank jullie wel voor deze prachtige beoordeling.

• 10Lindsey18-11-2021

Lovely sereen plekkie

Wij zijn hier nu voor de 2e keer. Wat een rijkdom om zo’n plekkie te hebben. De serene omgeving, het heerlijke Afrikaanse bushhuis. Weer zo genoten van ALLES!!

Baie baie dankie hoor!

• 9Edna07-10-2021

Het was een geweldig ervaring zo in het natuur

Een fantastische locatie om je vakantie te vieren, een gezellig huis. De omgeving waar de dieren gewoon langs je lopen en rennen, gewoon wilt in de tuin. Zo dicht bij de rivier, en Krugerpark. Wij hadden prachtig weer en hebben genoten van onze tijd in het park.

• 9Natuur

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

Zo leuk dat jullie Mhofu zo hebben gewaardeerd lieve mensen. Dank voor de mooie beoordeling!

• 9Frenk13-09-2021

Geweldige plek

Aan de rand van Kruger met volop wildlife in de buurt en van alle gemakken voorzien.

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

De 3e x alweer. Zo bijzonder dat jullie blijven komen en zo genieten van de vogels en de wildlife! Dank.

• 9Maarten04-08-2021

Mooie en gezellig huis op ongeveer 100 meter van de rivier. Je ziet regelmatig allerlei wild in je tuin. Mooie buitenruimte met braai waar je heerlijk kunt zitten in de ligstoelen. Wij waren er met 2 volwassenen en 3 kinderen en hebben genoten van ons verblijf.

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

Zeer bedankt dat jullie onze gasten waren middenin de Covid-19 periode. En wat eem mooi cijfer geven jullie Mhofu. Baie dankie!

• 10Van Wyk16-02-2021

Zo de moeite waard om hier je vakantie te vieren!

We hebben genoten van elk moment. Vanaf de eerste boeking hebben we e-mails van de eigenaars ontvangen om ervoor te zorgen dat je precies weet wat je moet doen en wat je kunt verwachten bij aankomst, reisinformatie, activiteiten in en rond het gebied en zelfs een aparte e-mail voor onze zoon met geweldige informatie over wat hij kan verwachten wanneer verblijf in Mhofu. Het vakantiehuis zelf is uitgerust met alles wat je nodig hebt en meer om een fijne comfortabele plek te hebben om uit te rusten! Het is schoon en de kleine details om ervoor te zorgen dat je je thuis voelt! De eigenaars zijn zo ontzettend behulpzaam bij vragen en is meer dan bereid om te assisteren bij het boeken van game drives ex. ze informeerden ons ook dagelijks over het spotten van wilde dieren in het park!!!

• 10Ruimte

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

Zo blij met jullie uitgebreide beoordeling. Dank voor de mooie woorden en heerlijk dat jullie verblijf zo goed is bevallen.

• 8Marjolein Westerterp06-02-2021

Heerlijke plek aan de rand van Kruger

We hebben drie heerlijke dagen doorgebracht in Marloth Park. We waren gecharmeerd van de goede voorbereiding door onze gastvrouw en gastheer, was al een bijzonder onderdeel van de voorpret. Het huis heeft twee slaapkamers met elk een eigen badkamer, een woonkamer, keuken, boven een entertainment area, een groot deck en een aparte braai ruimte. Waar wij vooral van genoten was de rust en privacy, je had het gevoel echt in de bush te zitten. Marloth Park is uitgestrekt, met een aantal goede restaurants. Wij hebben twee keer gegeten bij Amazing View, fantastisch uitzicht op de rivier, en heerlijke garnalen en leuke enthousiaste bediening. Natuurlijk is het een enorme bonus dat het Kruger park zo dichtbij is. Crocodile Bridge is ongeveer 20 minuten rijden. Wij raden iedereen aan die van houdt en een 'eigen' vakantiehuis wil hiervoor te kiezen!

• 8Waardering

Familie Lauteslager, Eigenaar, 18-01-2022

Marjolein, wij zijn beretrots dat jullie vakantiehuis Mhofu hebben gekozen voor jullie verblijf in Marloth Park. Dank voor de publicatie in het wildlife magazine "Oog voor Afrika", het blog, de mooie foto's en de review. Promo voor MHOFU

Vakantiehuis Mhofu info

• KinderzwembadNiet beschikbaar
  • SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • BadmintonBeschikbaar (2)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Afstand in meters

• Stadscentrum2 km