Vakantiehuis Mhofu

204 reviews over Vakantiehuis Mhofu in het Nederlands

Voor herhaling vadbaar

Hans van Gaalen,
6-1-2019

Compleet ingericht huis om heerlijk tot rust te komen tussen de (wilde) dieren.

Gereisd met partner in december 2018

G e w e l d i g

Carla,
4-1-2019

Voor mij de derde keer in dit geweldige huis wat van alle gemakken is voorzien en met een prachtige ligging zo vlak bij de grens met het Krugerpark.

Wederom ontzettend genoten ondanks dat er dit keer niet zo heel veel dieren in de tuin kwamen, waarschijnlijk was er genoeg te eten na een paar geweldige regenbuien waardoor alles prachtig groen was. Volgende keer beter 😉

Ik kan dit huis op deze plek echt aanraden aan iedereen en dat zal ik ook zeker doen 😀

Gereisd met vrienden in december 2018

Niet twijfelen maar boeken!

Jacqueline en Peter,
2-1-2019

TOP locatie voor mensen die van de Afrikaanse natuur en dieren houden. Uitzicht op het Krugerpark op een paar honderd meter. Het huis is van alle gemakken voorzien.

Gereisd met vrienden in september 2018

Aanrader!

Jacco steendam,
18-12-2018

Prachtige plek en heel veel dieren rond het huis! Goede voorzieningen en sfeervol ingericht huis. Langs de rivier dieren van het Krügerpark: neushoorns, nijlpaarden, olifanten en leeuwen.

Gereisd met vrienden in november 2018

Wat een feest!

Myra Lith Lith,
10-12-2018

Al jaren stond Zuid Afrika op ons verlanglijstje en dan zeker ook een bezoek aan Mhofu van oud-collega Wilma. Dit jaar was het dan zover! Samen met kinderen en aanhang zijn wij in week in Marloth park geweest.

Mhofu is een echt bush-huis met een geweldige ligging op loopafstand van de Crococile River, de natuurlijke grens met het Kruger Park. Vanaf één van de vele bankjes bij het hek is het al mooi spotten en succes is verzekerd. Ook in de tuin is het genieten geblazen. Elke dag weer komen de vervet aapjes, koedoe's, zebra's, mangoestes, bosbokjes, zwijntjes, boskat en bushbaby's langs voor wat lekkers.

Wij zijn 2 keer een hele dag op gamedrive geweest met Sven en Willem. De eerste dag gelijk de big 5 gespot en de tweede dag waren we getuige van een catch van een zebra door 2 leeuwinnen. Erg indrukwekkend!

Wij komen graag een keertje terug.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch !

Annemarie van der Laan,
2-12-2018

Wat was het weer geweldig om in het Mhofu huis te verblijven. De koedoe’s, impala’s, zebra’s aapjes en andere dieren staan weer klaar om je te verwelkomen. Het is fantastisch om naar het hek te lopen en de wilde dieren te spotten. Dit jaar voor het eerst de leeuwen met welpen gezien. Ik kan het huis aan iedereen aanraden, het is zo compleet dat het bijna voelt als thuiskomen..ook het nieuw aangelegde zwembad (je) geeft je een heerlijke verkoeling bij de warme dagen. Dank je wel Ivo en Wilma dat we weer even in jullie mooie huis mochten wonen....

Gereisd met partner in november 2018

Mhofu is een geweldig fijn vakantiehuis!

Ine,
12-11-2018

Wij zijn al meerdere keren in vakantiehuis Mhofu geweest. Het is elke vakantie zo genieten. De bezoeken aan Kruger Nationaal Park was wederom zo mooi. Deze periode ook de Botanische tuinen in Nelspruit bezocht. Afrikaanse regenwoud. Het weer was lekker warm. De relaxstoelen zijn fijn. Heerlijk met een boek of gewoon de dieren bewonderen. Veel vogels gespot die er anders niet waren. We komen gewoon weer! Aan de rivier heel veel leeuwen gezien, hoe gaaf! Zelfs met welpen. En dat is zo geweldig aan Mhofu, even lopen en je kan zomaar de BIG 5 spotten. Dank voor de goede zorgen en voor het verblijf in dit tophuis.

Gereisd met partner in oktober 2018

Fantastische locatie.

Quinten en Elly,
28-10-2018

Na twee weken wild speuren in de diverse parken was het fijn om een paar dagen in Mhofu te verblijven. De dieren komen vanzelf langs en je loopt in vijf minuten naar de rivier in het Kruger park. Het huis is van alle gemakken voorzien. Een toppertje!

Gereisd met partner in september 2018

Net thuis en nu al heimwee.

Exith,
13-10-2018

De ligging is uniek, een van de betere plekken in Marloth park. Geweldig huis, gezellig ingericht, je voelt je direct thuis. En het dagelijkse bezoek van de nodige dieren maakt het helemaal af. Een dag geen Krugerpark is geen straf. Een minpuntje zou kunnen zijn dat er naast het Krugerpark op redelijke rijafstand niet veel te doen is, maar wij gingen in principe alleen voor de dieren en de natuur en dan is het helemaal top.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Top locatie

Marijke Smudde,
19-9-2018

Een fantastische plek , een bijzonder land.

Alle verwachtingen te boven

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mhofu in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mhofu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.