Hotel Crocodile Kruger Safari Lodge

HotelKleine hotelsWeer vandaag27°19°
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Crocodile Kruger Safari Lodge voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Crocodile Kruger Safari Lodge in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

fantastische lodge ook voor gezinnen

Y.Ender, 19-9-2012

Wij waren hier met onze dochter en haar gezin die het bijbehorende huis hadden gehuurd, en met de andere opa en oma, en er was alle mogelijkheid om plezier te maken, Nooit gezeur over rommel of een enorm "waterballet"rondom het zwembad.We waren steeds volop met stoelen aan slepen en schuiven en zonder gezeur werd alles keurig opgeruimd.We hadden wat te vieren en het personeel stond enorm te lachten toen we met de kleintjes de polonaise gingen lopen, en een treintje maakten van de stoelen.Hun commentaar....kinderen brengen plezier mee em daar wordt iedereen vrolijk van.

De ontbijtmand die we kregen als we heel vroeg op game drive gingen, werd vers klaargemaakt,inclusief koffie en verse eieren...zeer uitgebreid.Zo goed hebben we het niet meer meegemaakt in de andere lodges.

Het uitzicht vanaf de kamers op de verdieping was prachtig, zo op de Crocodileriver.

Service prima..dus een echte aanrader

Mooie omgeving tussen het wild

JM vd Broek, 4-2-2012

Leuke lodge. Wij waren zo ongeveer de enige gasten, maar de verzorging was toch prima. Jonge mensen hebben het management van het hotel, doen ze prima. Eten lekker.

In het park kom je oog in oog te staan met giraffen, zebra's enz. enz. Voor de lodge liggen de hippos en krokodillen in de Rivier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crocodile Kruger Safari Lodge in Marloth Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crocodile Kruger Safari Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crocodile Kruger Safari Lodge scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.