Marloth Park

We hebben een aantal aanbieders voor Marloth Park voor je op een rij gezet:

vakanties Marloth Park

We hebben een aantal aanbieders voor Marloth Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Marloth Park

Heerlijke locatie , zeker voor kinderen

Marian robbesom
    13-3-2019

Heerlijk Park gelegen onder / tegen het krugerpark aan op korte afstand van de crocodilbridge bridge gate waar het wild zoals zebra’s ‘zwijntjes , impala s ,giraffes, gnoes enz. vrij rondloopt . Vrij toegankelijk en leuke lodges en 5 restaurants aanwezig. Je kunt er een huisje huren via internet of touroperator of in een lodge gaan logeren . Vanuit het marlotpark worden ook game drives gegeven naar het krugerpark terwijl je in het marlotpark zelf overal het wild rond ziet lopen . Zelf verbleven wij in de Tinyiko kruger lodge , tot nu toe het beste was we daar tegen gekomen zijn qua service hygiëne en veiligheid , maar je hebt zo veel keus uit lodges en ook enkele restaurants in het park . Verder is er een tankstation en zijn er diverse winkeltjes .

Gereisd Met vrienden in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk verblijf gehad.

Elsbeth
    4-2-2019

15 dagen verbleven in huis in Marloth Park. Heerlijk gehad, bijna iedere dag via de Gate van Crocodile Bridge het Kruger Park in. Dat is maar 10 minuten rijden van Marloth Park. Maar ook op het park zelf genoten, van alle dieren die er rondom ons huis liepen. Ook qua voorzieningen is het prima. 2 supermarkten ( wel beperkt aanbod, maar alle dagelijkse behoeften zijn er te koop) Een aantal goede restaurants., benzinepomp , is ook erg handig en niet duurder dan buiten het park. Kortom als je niet wilt, hoef je niet van het park af. En voor de liefhebbers is er ook nog een zwembad.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een met de natuur!

Ine
    19-12-2018

Marloth Park is een prachtig wildreserve. De wilde dieren lopen en grazen hier rond. Zij leven hier met de bevolking. Zo bijzonder. Ik ben al meerdere keren in Vakantiehuis Mhofu geweest. Een plaatje van een huis dichtbij de rivier de Krokodil. Deze rivier is de natuurlijke grens tussen het Kruger Park en MP. Een kwartier en je bent met de auto in het Nationale Park. Een absolute aanrader!

Gereisd Met partner in oktober 2018

fantastisch

Herman Vernooij
    26-11-2018

Wij verbleven 4 nachten in het Ubuntu Bush House, een grote particulier vakantiewoning van Roel en Lilian. Huis staat fantastisch midden in de Bush van het Krugerpark. Alle dieren welke in het Krugerpark leven, lopen of vliegen ook in het MarlothPark, behalve de gevaarlijke dieren. Een verblijf in het Marlothpark is een ware natuur belevenis.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk park met loslopend wild

Tamara
    22-10-2018

Een heerlijk wildpark (zonder roofdieren) direct ten zuiden van het Kruger Park. Wij zaten in een Safaritent op palen bij Jackalberry Ridge (jackalberryridge.info). Dat was echt helemaal prima. Eigen tuin met mini zwembadje, overdekt terras, keukentje en badkamer in gebouwtje onder de tent. Deze camping heeft een grote speeltuin, zwembad en levensgroot schaakspel. Helaas geen eigen restaurant, maar die zijn dichtbij te vinden. Het resort ligt aan de doorgaande weg naast het park centrum. Handig!! Opgehaald vanaf het resort voor een dagsafari in Kruger park. In Augustus alleen dagsafari's vanaf 6:00. Dus boek dat vooruit (via je accommodatie) als dat je reden is voor je verblijf daar. Ook genoten van quadrijden op boeren terrein direct buiten de westelijke gate van Marloth park. Onze zoon van bijna 12 mocht zelf rijden. Bleek achteraf een handig les te zijn voor een latere quad tocht bij Cathedral Peak Hotel...

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018
Marloth Park scoort een 8,7 uit 10, op basis van 56 reviews