Kwa Madwala Private Game Reserve

Reviews over Kwa Madwala Private Game Reserve

Geweldig, volgende keer zeker weer

patricia,
    21-12-2015

Mooi park, met vrijlopende dieren. Goed bereikbaar en veel activiteiten te boeken, ontmoeting met de olifanten, een rit op de olifant, paardrijden tussen de wilde dieren, wandelsafari, vliegen met een ultra light vliegtuigje over de Crocodile river en Kruger Park. Dan zie je de dieren van bovenaf, spectaculair mooi. Ontbijtbuffet echt geweldig compleet voor een paar euro. De staf doet alles wat ze kunnen om je ervaring onvergetelijk te maken. Top.

Gereisd met vrienden in Tue Dec 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtige plek

claudiaroland,
    17-4-2011

Op de berg staan de huisjes en de restaurant met super uitkijk over de vallei. Het eten is goed en de servies is prima. de kamers zijn verouderd maar de sfeer en de rust maken dit onvergetelijk. De wc bij het restaurant is spectaculair met panorama uitzicht. Wij raden ook zeker de trip met de olifanten aan en de microlightflight.. Alle excursies waren perfect georganiseerd en privé. Wij hebben enkele romantische dage beleeft

Gereisd met partner in februari 2010
Kwa Madwala Private Game Reserve scoort een 8 uit 10, op basis van 4 reviews