Bungalow Singita Ebony & Boulders Lodge

10Fenomenaal

Zuid-Afrika, Mpumalanga, Krugerpark (en omgeving)

10Fenomenaal

Bungalow Info

• Jacuzzi
Meer bungalowinfo

3 reviews over Bungalow Singita Ebony & Boulders Lodge

• 10petri17-09-2011

super vakantie

Wat een mooi design complex, veel natuurlijke elementen. Eten was goed, de rangers fantastisch. Vele mooie fotos. Mijn man voelde zich niet lekker en meteen werd de hele medicijn kast opengetrokken. Een fantastische ervaring. Wel wat prijzig maar een super belevenis. Naast deze locatie ligt op loopafstand hun andere accomodatie waar je met een familie kunt verblijven.

Met vrienden

• 10coulier02-08-2009

Hemel op aarde

Wij hebben in Boulders gelogeerd. Ik kan dit moeilijk beschrijven. je moet hier geweest zijn. Prachtige bungalow !!! Schitterend van interieur. Het eten en de service : Subliem. De was wordt voor je gedaan. Je huurwagen is gewassen en van binnen helemaal gekuist. Dit waren onze eerste safaris. Hele mooie ervaringen. Alle maaltijden en dranken inbegrepen. Dit is het paradijs op aarde. Er hangt wel een stevig prijskaartje aan vast.

• 10ellie03-01-2006

Dit was echt de meest fantastische ervaring. Je krijgt je eigen huisje toegewezen helemaal in koloniale stijl. De was en verder echt alles wordt voor je gedaan. Je zit helemaal midden in de bush. De mensen zijn super vriendelijk en behulpzaam. Zijn vaak op safari geweest. De rangers weten enorm veel te vertellen. Alles wat je wenst qua eten, drinken en wat al niet meer is daar. Het voelt als een warm bad zo hartelijk als de mensen daar zijn. Je moet hier geweest zijn.

Anders

0 tips over Bungalow Singita Ebony & Boulders Lodge

1 vraag over Bungalow Singita Ebony & Boulders Lodge

• Christiane, 26-07-2013

Boulders Lodge

Wie kan mij vertellen via welk agentschap je moet boeken en of je ook all-in kan reserveren?

Bungalow info

• VerzorgingVolpension