Lodge Sabie River Bush Lodge

Lodge
Kleine hotelsWeer vandaag36°
Lodge Sabie River Bush Lodge
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sabie River Bush Lodge voor je op een rij gezet:

6 reviews over Lodge Sabie River Bush Lodge in het Nederlands

Een top accommodatie!!

Tamara
22-10-2018

Wat een prachtige accommodatie!! Heerlijk kleinschalig en gezellig. Heerlijk eten in het restaurant met uitzicht over de Sabie River met daarin een stel Nijlpaarden die dit als hun vaste verblijf hebben gekozen. Wij zaten in de luxury river frontage log cabin 1. Beter kan gewoon niet. Ruim, schoon en compleet. Eigen terras aan de Sabie River. Ochtend en Dag safari's gaan vanaf het resort. Het resort boekt ook avondsafari's, maar die gaan vanuit Paul Kruger Gate (nog geen 30 min. langs 1 rechte weg vanaf resort.) 's Avonds met medelanders aan het kampvuur reiservaringen delen. En met de kids nog even lol met de minigolf. Met kids is Perry's Bridge in Hazyview ook leuk voor een middag (klimpark, reptielencentrum, restaurants etc.) zeker in afwachting van de avondsafari die dag.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

prachtig

Ria Vos
19-8-2017

we hadden voor 2 nachten een safari tent gehuurd, was eigenlijk te kort. Heel knus ingerichte tent, maar een apart eigen keukentje, en eigen douche, wel gemeenschappelijk toilet. prachtig uitzicht over de rivier, bij binnenkomst direct al olifanten gezien aan de overkant. Heerlijk gegeten in het restaurant. Beslist een aanrader

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Super lokatie!

Gery heesemans
25-11-2015

Zodra je bij Sabie river Bush lodge aankomt, voelt het meteen goed. Wij werden hartelijk begroet door de receptioniste Innocentia. Maar ook het verder personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het huisje waarin wij twee nachten verbleven was van alle gemakkelijk voorzien en had uitzicht op het zwembad en de rivier. Alles ziet er goed onderhouden en schoon uit. Het uitzicht op de rivier is bijzonder. Je kan vanuit je luie stoel de dieren aan de overkant zien lopen of drinken uit de rivier. Het eten is goed en je wordt ook hier weer vriendelijk geholpen. Een echte aanrader dus! Oja, en als je weggaat blijkt ook je auto nog te zijn gewassen!

Gereisd Met partner in november 2015

Prachtplek en geweldige service

W. de Laat
11-6-2015

Wij waren hier in van 27 april t/m 7 mei 2015 voor ons was het de 2e keer sept 2014 waren we hier ook. Het voelde als een thuis komen de ontvangst door het iedereen was geweldig. Het totaal was weer perfect. In de kamer van onze zoon met zijn vrouw was een probleempje dat werd direct opgelost zij kregen een chalet voor de verdere vakantie. Je hoefde maar iets te vragen en er werd direct actie ondernomen. Een pracht diner in de bush gehad. waarom deze locatie langs de Sabi rivier aan de rand van het Kruger park, dicht bij de Paul Kruger gate. Het uitzicht lang de rivier altijd wat te zien. Personeel zeer klantvriendelijk, Prijskwaliteit geweldig, voor het diner kon men samen stellen uit elk 3 soorten. Het was prima verzorgd, Kamers zien er verzorgd uit. Een mooi terras aan de rivier. Deze accommodatie is zeer aan te bevelen. Fam de Laat

Gereisd Met oudere kinderen in april 2015

Geweldige verrassing

Jetzz
17-8-2014

Toevallig kwamen we deze super de luxe safaritent tegen, vlak bij Kruger park. Echt geweldig. Heel vriendelijke personeel.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Erg mooie accommodatie!

Kim
29-7-2013

De accommodatie is erg mooi met een mooi uitzicht op de Sabie River welke gelegen is in het Krugerpark. Het is mogelijk om een safari te boeken bij deze lodge. De service is uitstekend en het eten is heerlijk! Al met al een top accommodatie!

Gereisd Met partner in juli 2013

Lodge info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Sabie River Bush Lodge in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Sabie River Bush Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.