Bungalow Pretoriuskop Restcamp

6.8Voldoende

Zuid-Afrika, Mpumalanga, Krugerpark (en omgeving)

6.8Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 6.6Hoeveelheid ruimte

Bungalow Info

Meer bungalowinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Pretoriuskop Restcamp voor je op een rij gezet:

9 reviews over Bungalow Pretoriuskop Restcamp

• 7Nick08-03-2014

kleinschalig

De hutjes voor 2 personen zijn zeer klein. Enkel 2 bedden, een kleine kast en een kleine badkamer. De airco dateert volgens mij nog van vorige eeuw. De keuken situeert zich buiten, wat niet echt praktisch is. Alles is proper onderhouden en alle faciliteiten zijn aanwezig: winkel restaurant, tankstation, ... Het restaurant is tot mei 2014 gesloten wegens renovatie. De winkel is opvallend kleiner dan de andere restcamps.

Anders

• 7rhmjacobs12-09-2013

Ligging nabij toegangspoort

Pretoriuskop is niet anders dan de overige rest camps in Krugerpark. Het lijkt erg op elkaar. De bungalows zien er goed uit. Het eten in het restaurant is ok. Niet gunstig gelegen als je in Krugerpark begint, maar wel als laatste nacht om op tijd te vertrekken naar je volgende bestemming.

• 7ladysauron10-09-2013

Geschikt voor kort verblijf

In vergelijking met bijv. Skukuza is het pretoriuskamp een stuk kleiner maar daardoor wel intiemer qua sfeer. We zaten in hut 21. Inrichting is basic met een kledingkast, 2 bedden, koelkast en nachtkastje. Hut was schoon maar afwerking kan beter (geen haakjes in badkamer en deuk in deur). Bedden lagen goed. Buiten zitje met 2 stoelen. Weinig tot geen keukengerei, wel een buitenbraai. Het winkeltje op het kamp is wat aan de kleine kant, waar er wat basics zijn te halen (vooral ook drank en snacks/snoep). Over het restaurant ben ik minder te spreken. Personeel was minder vriendelijk en de kwart kip bleek 1 drumstick te zijn. Ik zou de volgende keer gewoon zelf braaien maar dan wel elders vooraf inkopen doen. Eerste dag weinig bijzonders gezien qua wild, maar de 2e dag hadden we met 3 cheeta's en en diverse neushoorns mooie sightings, dus het is een kwestie van geluk hebben.

Anders

• 7Johan13-03-2013

Klein kamp.

Had er wat meer van verwacht, viel wat tegen. Gebruik geen fonteintje in de hut , hier wordt alles ( echt alles) mee gedaan !. Wel heerlijk gebraaid met de groep, bedankt Helma en Barry ! Safari gemaakt in het Krugerpark, vier van de "Big Five" gezien. De bonus was het luipaard ! Jammer genoeg geen leeuwen, wel veel ander wild.

Met vrienden

• 5simondeheus18-09-2012

Allemaal nogal matig

De ontvangst bij de receptie is niet erg vriendelijk, zeker voor Zuid-Afrikaanse begrippen. De prijs voor een bungalow is nogal aan de stevige kant. De inrichting is spartaans. Veel afwerking met cement / beton. Het is allemaal wel schoon en goed in orde. Er is een winkeltje maar die heeft weinig (wel hamburgerbroodjes maar geen hamburgers) en rekent woekerprijzen, vooraf inkopen doen buiten het park loont.

• 7Rob en Tineke P14-11-2011

Rustig, tamelijk klein kamp.

Bij de receptie werden we niet erg vriendelijk ontvangen. Pff, alweer een gast! Onze standaard rondavel had geen keukengerei, wel een braai en koelkast. De inrichting is basic, maar wel schoon. Er is wel een gemeenschappelijke keuken. Het badkamertje was wel erg mini mini. De apen voor het huisje rennen heen en weer. Sommige gasten zijn zo onverstandig ze te voeren. Je moet opletten niets buiten te laten staan en de koelkast 's nachts met de deur naar de muur te zetten. Het restaurant is standaard, het personeel is vriendelijk. In de omgeving helaas weinig wilde dieren gezien. Alleen bij de waterplaats "Transport" en "Shitlhave" viel wat te zien.

• 8gwendolen03-04-2011

Oudste camp van KNP

Dit kamp is prachtig gerenoveerd. We logeerden hier 1 nacht in een bungalow zonder keukengerei. Er is wel een braai (BBQ) aanwezig. We hebben voor een paar euro een servieskist gehuurd (receptie) en lekker gebraaid.

• 7Wieneke15-11-2009

Eenvoudig

De accomodaties zijn van het Nationaal Park en dus zeer eenvoudig, alles wat je nodig hebt is er en voor de rest ben je buiten of op pad, Het ligt in een geweldig mooie omgeving. Het restaurant kan wel wat beter, warm eten bijna koud en bediening niet zo vriendelijk.

• 6Els12-10-2009

mooie ligging

Dit is een complex midden in de natuur, met kleine huisjes. Heel erg klein, het bed past er precies in. Geen eigen sanitair. Dus eenvoudig. Wel schoon en met horren voor de ramen. Voor ieder huisje een braai! Helaas werden wij door het restaurant gedwongen om mee te doen aan het buffet, terwijl wij eigenlijk wilden braaien..dat vonden wij wel erg jammer van het personeel daar. Het buffet viel erg tegen, veel was op. Duur ook naar verhouding.

Het Krugerpark is natuurlijk fantastisch!

Met vrienden

1 tip over Bungalow Pretoriuskop Restcamp

• Rob en Tineke P, 14-11-2011

Kijk op het bord bij de receptie waar de wilde dieren de vorige dag zijn gespot.

0 vragen over Bungalow Pretoriuskop Restcamp

Bungalow info