Bungalow Olifants Rest Camp

7.6Goed

Zuid-Afrika, Mpumalanga, Krugerpark (en omgeving)

7.6Goed

• 6.7Inrichting

Bungalow info

Meer bungalow info

33 reviews over Bungalow Olifants Rest Camp

• 8Elvira29-12-2017

Mooi gelegen.

Mooie lokatie. Maar een enorme kater dat het restaurant langdurig gesloten is (wegens onenigheid tussen verhuurder en uitbater!). Daarom niet geschikt om meer dan 2 dagen te verblijven.

Gereisd met partner in november 2017

• 8Joyce07-04-2017

Mooie ligging!

Wij hadden echt een prachtig uitzicht vanuit ons hutje. Het is wel een erg eenvoudig hutje, maar het was wel redelijk schoon. Helaas heeft het geen plafond ventilator en het was erg warm. Er hing wel een airco, maar deze maakte het geluid van een opstijgende helikopter, dus dat is 's nachts ook niet echt prettig. De service in het restaurant is goed. We hadden een steak besteld, maar dit was zo taai dat je er met je mes niet doorheen kwam, dus we hadden allebei maar een beetje gegeten. De serveerster heeft toen uit zichzelf voor ons geregeld dat we iets anders mochten uitkiezen en dan hoefde we dat niet te betalen. Erg vriendelijk!

Gereisd met partner in maart 2017

• 6Rob van den Bosch26-02-2016

Eenvoudige rondavel, weinig wild gezien

Rondavel was er een zonder keukentje en keukenbenodigheden. Superklein was de rondavel. Restcamp en restaurant met afhaalmogelijlheden netjes en prima.

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Jörgen Brouwer28-11-2014

Schitterend gelegen

Hadden een familiehuisje aan de rand met schitterend uitzicht over de olifantsriver. Mooi en schoon park, aanrader! Onderweg de big 5 gezien (kwamen vanaf crocodile-gate, dit is wel iets langer rijden!)

Gereisd met oudere kinderen in november 2014

• 7J.22-01-2014

Leuk om te beginnen

Olifants was ons eerste restcamp ooit in het Krugerpark. Om te beginnen was dit best oke. We kwamen er alleen snel achter dat door het einde van de droogte tijd (begin september) er in het noorden en rondom Olifants nog niet veel dieren waren. Wij verbleven in rondavel #52. De rondavels zijn leuk maar erg klein. Je hebt een mooi uitzicht bij de olifants rivier en je kunt hier tijdens je diner mooi wegdromen. Het eten zelf is meer een veredelde snackbar. In het huisje was geen kookgerei of waterkoker aanwezig. Ook geen muskietennet.

Gereisd met partner in september 2013

• 8Rob en Tineke P13-11-2012

Mooie lokatie

De bungalows zijn zoals in alle andere kampen. Eenvoudig, maar functioneel ingericht. Vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht op de olifantsrivier. De huisje was heel schoon, de dame was het koper van de ramen aan het poetsen. Er is een restaurant met eenvoudige maaltijden. Vanaf het restaurantterras kun je de prachtige zonsondergang zien. Er is een goed gesorteerde winkel. Toen we aankwamen was er een demonstratie van het personeel voor betere arbeidsomstandigheden. Het was echter niet vervelend of storend. In de buurt was er nog een brug afgesloten, nog een overblijfsel van de overstromingen van begin dit jaar.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 8Astrid27-05-2012

Prachtig uitzicht

We hadden een rondawel langs het hek gereserveerd, maar kregen de mogelijkheid twee nachten te upgraden naar een rondawel met uitzicht op de Olifantsrivier. Daar hebben we geen spijt van gehad. Rondawel is, zoals verwacht, karig ingericht, maar meer dan voldoende als je er alleen maar slaapt. De gamedrive met gids was geweldig. Hij had veel kennis en vond de gamedrive net zo geslaagd als de gasten.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Sylvia06-05-2012

Geweldige plek

De ligging van Olifants is werkelijk geweldig. Je kijkt uit over de rivier. Op het park lopen ook allemaal kleinere dieren waaronder eekhoorns, aapjes etc. Wij hadden 2 rondavels en maakte gebruik van de gemeenschappelijke keuken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2012

• 7Rob en Tineke P14-11-2011

Kamp met geweldig uitzicht

Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de lager gelegen Olifantsrivier. We hadden een rondavel zonder keukeninrichting en serviesgoed. Er was wel een braai en een koelkast met vriezer. Er was een soort gemeenschappelijk keuken met kokend water boilers. De inrichting is zoals gebruikelijk in de standaard rondavel: eenvoudig. 's Avonds buiten eten op het terras van het restaurant is leuk, vooral met de ondergaande zon. De menukaart is standaard en er is een klein saladebuffet. Het personeel is vriendelijk. Er is een grote winkel. Van Letaba kun je prachtig naar Olifants rijden langs de rivier.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 8Warner13-05-2011

Wat een uitzicht!

Het huisje had uitzicht op Olifants river, erg mooi! Typisch Zuid-Afrikaans huisje, simpel ingericht met een buitenkeuken. Op de afstanden verkijk je je in het Krugerpark nog weleens we kwamen vanaf de Numbigate, 's ochtends vroeg vertrokken, kwamen rond 3 uur 's middags pas aan.

Gereisd met partner in augustus 2010

Bungalow Olifants Rest Camp info