Bungalow Olifants Rest Camp

33 reviews over Bungalow Olifants Rest Camp in het Nederlands

Mooi gelegen.

Elvira
29-12-2017

Mooie lokatie. Maar een enorme kater dat het restaurant langdurig gesloten is (wegens onenigheid tussen verhuurder en uitbater!). Daarom niet geschikt om meer dan 2 dagen te verblijven.

Mooie ligging!

Joyce
7-4-2017

Wij hadden echt een prachtig uitzicht vanuit ons hutje. Het is wel een erg eenvoudig hutje, maar het was wel redelijk schoon.

Helaas heeft het geen plafond ventilator en het was erg warm. Er hing wel een airco, maar deze maakte het geluid van een opstijgende helikopter, dus dat is 's nachts ook niet echt prettig.

De service in het restaurant is goed. We hadden een steak besteld, maar dit was zo taai dat je er met je mes niet doorheen kwam, dus we hadden allebei maar een beetje gegeten. De serveerster heeft toen uit zichzelf voor ons geregeld dat we iets anders mochten uitkiezen en dan hoefde we dat niet te betalen. Erg vriendelijk!

Eenvoudige rondavel, weinig wild gezien

Rob van den Bosch
26-2-2016

Rondavel was er een zonder keukentje en keukenbenodigheden. Superklein was de rondavel. Restcamp en restaurant met afhaalmogelijlheden netjes en prima.

Schitterend gelegen

Jörgen Brouwer
28-11-2014

Hadden een familiehuisje aan de rand met schitterend uitzicht over de olifantsriver. Mooi en schoon park, aanrader!

Onderweg de big 5 gezien (kwamen vanaf crocodile-gate, dit is wel iets langer rijden!)

Leuk om te beginnen

J.
22-1-2014

Olifants was ons eerste restcamp ooit in het Krugerpark. Om te beginnen was dit best oke. We kwamen er alleen snel achter dat door het einde van de droogte tijd (begin september) er in het noorden en rondom Olifants nog niet veel dieren waren.

Wij verbleven in rondavel #52. De rondavels zijn leuk maar erg klein. Je hebt een mooi uitzicht bij de olifants rivier en je kunt hier tijdens je diner mooi wegdromen. Het eten zelf is meer een veredelde snackbar. In het huisje was geen kookgerei of waterkoker aanwezig. Ook geen muskietennet.

Mooie lokatie

Rob en Tineke P
13-11-2012

De bungalows zijn zoals in alle andere kampen. Eenvoudig, maar functioneel ingericht. Vanaf het terras hadden we een prachtig uitzicht op de olifantsrivier. De huisje was heel schoon, de dame was het koper van de ramen aan het poetsen. Er is een restaurant met eenvoudige maaltijden. Vanaf het restaurantterras kun je de prachtige zonsondergang zien. Er is een goed gesorteerde winkel. Toen we aankwamen was er een demonstratie van het personeel voor betere arbeidsomstandigheden. Het was echter niet vervelend of storend. In de buurt was er nog een brug afgesloten, nog een overblijfsel van de overstromingen van begin dit jaar.

Prachtig uitzicht

Astrid
27-5-2012

We hadden een rondawel langs het hek gereserveerd, maar kregen de mogelijkheid twee nachten te upgraden naar een rondawel met uitzicht op de Olifantsrivier. Daar hebben we geen spijt van gehad. Rondawel is, zoals verwacht, karig ingericht, maar meer dan voldoende als je er alleen maar slaapt. De gamedrive met gids was geweldig. Hij had veel kennis en vond de gamedrive net zo geslaagd als de gasten.

Geweldige plek

Sylvia
6-5-2012

De ligging van Olifants is werkelijk geweldig. Je kijkt uit over de rivier. Op het park lopen ook allemaal kleinere dieren waaronder eekhoorns, aapjes etc. Wij hadden 2 rondavels en maakte gebruik van de gemeenschappelijke keuken.

Kamp met geweldig uitzicht

Rob en Tineke P
14-11-2011

Vanaf het terras heb je een prachtig uitzicht over de lager gelegen Olifantsrivier.

We hadden een rondavel zonder keukeninrichting en serviesgoed. Er was wel een braai en een koelkast met vriezer. Er was een soort gemeenschappelijk keuken met kokend water boilers. De inrichting is zoals gebruikelijk in de standaard rondavel: eenvoudig. 's Avonds buiten eten op het terras van het restaurant is leuk, vooral met de ondergaande zon. De menukaart is standaard en er is een klein saladebuffet. Het personeel is vriendelijk.

Er is een grote winkel. Van Letaba kun je prachtig naar Olifants rijden langs de rivier.

Wat een uitzicht!

Warner
13-5-2011

Het huisje had uitzicht op Olifants river, erg mooi! Typisch Zuid-Afrikaans huisje, simpel ingericht met een buitenkeuken. Op de afstanden verkijk je je in het Krugerpark nog weleens we kwamen vanaf de Numbigate, 's ochtends vroeg vertrokken, kwamen rond 3 uur 's middags pas aan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Olifants Rest Camp in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Olifants Rest Camp zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.