Lodge Nkambeni Tented Lodge

Lodge
Lodge Nkambeni Tented Lodge
7,8

30 reviews over Lodge Nkambeni Tented Lodge in het Nederlands

Een echte verrassing om in een tent in het Kruger Nat, Park te kunnen slapen. Het restaurant is perfekt, heel sfeervol en het buffet s avonds was geweldig. Voldoende warm en ook veel koude gerechten.

Ook het ontbijt was uitgebreid en heerlijk!

Erg leuke lodge op "spannende" plek

Anouschka wegner
21-5-2017

De tenten zijn erg comfortabel en hebben zelfs airco. Buitendouches super en de bedden goed. De veranda zou iets meer ingericht kunnen worden. Er staat maar 1 stoel. Restaurant en zwembad liggen erg mooi met uitzicht op de nijlpaarden! De lodge ligt echt in het park zelf en is omheind. De sunset safari met jose was fantastisch!

Aan de rand van het Krugerpark gelegen lodge. Tented lodge, goed bed, klamboe, binnen-en buitendouche. Mooi zwembad ligt erg leuk aan een meertje waar ook nijlpaarden te zien zijn. Ontbijt en diner in de vorm van buffet (diner en lunch niet inclusief), erg uitgebreid en goed. Er komen veel groepen maar ze vragen altijd of je bij een groep hoort of apart, dan zetten ze je ook niet bij de groep om te eten maar apart. Ze proberen de groepen zoveel mogelijk te scheiden van de mensen die daar niet bij horen. Vriendelijk personeel. Er staat de hele dag koffie en thee, maar dat is ook op de kamer. Er is wifi, maar hier moet je na 1x een ( gratis) code gekregen te hebben verder voor betalen. Vanuit de lodge ben je zo in het Krugerpark via een onverharde weg. De lodge organiseert ook safari's maar het is ook heel goed te doen met de eigen auto. De logde is goed gelegen voor een ( paar dagen) bezoek aan Krugerpark.

Riek
4-3-2017

Alles prima. Erg fijne ligging, aan de rand van het krugerpark

Lodge was prachtig, groot bed met klamboe.3 douches, waarvan 2 buitendouches en 1 binnendouche.

Fijn terras, waar je kon genieten van mooie vogels en dierengeluiden

Buffalo Rock

vidijo
28-6-2016

Wij verbleven in Buffalo Rock wegens Tented camp volzet. We wisten niet wat ons te wachten stond want dit kamp lag midden in het Kruger Park zonder omheining, ranger hield 's nachts de wacht. De locatie bestaat uit 12 tenten opgezet op een houten vloer met terrasje en buiten douche, lavabo en wc (onder zeildoek en rondom op manshoogte afgeschermd met een hekwerk). Binnen de tent staat wel een zeer comfortabel dubbel bed met muskietennet en nachttafeltjes. Elke tent heeft een kleine omvormer voor de omzetting van elektriciteit. Maaltijden (bij mooi weer) buiten op het plein. Zeer aangenaam om 's morgens vroeg of 's avonds laat (petroleumlampje op tafel) te eten. Moet wel de eerste angst van u af zetten om hiervan te kunnen genieten.

Geweldig!

Starrenburg
2-6-2016

Hier moet je gewoon hebben overnacht als je het Kruger Park bezoekt. Je merkt haast niet dat je in een tent ligt. Heerlijke bedden, gave buiten douche! En het belangrijkste het was schoon. Je hoort 's nachts gewoon de dieren langs de tent lopen, hoe gaaf is dat?! Vanaf het zwembad kan je nijlpaarden bekijken bij het meer. De safari die we daar hadden was echt heel gaaf, de BIG 5 gezien. Onze gids deed er echt alles aan ons te vermaken en ons zoveel mogelijk te laten zien.

We hadden trouwens een hele gezellige BBQ met kampvuur in het hotel, was heel lekker.

Jammer dat je maar 20 min. gratis wifi kreeg. Het personeel aan de receptie was niet echt super vriendelijk.

Prima!

Silvia
4-2-2016

Prima tenten, prachtig uitzicht op het meer!

Het eten niet geweldig.

Wel erg lawaaierig, je hoort de buurman snurken.

Avontuurlijk

Guillaume
14-10-2014

4 sept t/m 6 sept. 2014:

Wij zaten in de lodge nr. 39. Het geheel stond op palen, je kan de buren toch horen praten. ik sliep niet goed,omdat het matras doorzakte. De tent is zeer basic, alles werkte prima, ook de warme douche. De nachten zijn voor de beginnende lente, wel koud, dus de heater aan. Overdag kan je met een t-shirt lopen. Ons eerste diner was een braai, met een Afrikaanse dans-zanggroep. Het lopend ontbuffet en het diner voor de tweede dag was goed en uitgebreid.

Wij hadden géén last van muggen. Wij moesten ons voor de ochtend Game Drive behoorlijk warm aankleden, wij vonden de Game Drive heel uniek, van de Big Five hebben wij er vier gezien en wel van zeer dichtbij. Onze driver Israël was een zeer goede gids. De buitenlunch met o.a. warm vlees en een gewapende ranger op de uitkijk was wel spannend?

Basic maar ok

Hendje
14-8-2014

Basic tentenkamp met basic comfort.

badkamer, (goed) bed, airco voorzien.

minpunt: veel lawaai van naburige tenten en soms luidruchtige klanten.

goed voor 2 nachten

Hilde en Martin
25-6-2014

was een heel simpel hotel goed voor een paar nachten onderweg op safari

gelukkig hebben we de Big Five gezien en dit op 1 uur tijd dit was fantastisch

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Nkambeni Tented Lodge in Krugerpark (en omgeving), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Nkambeni Tented Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.