Bungalow Lower Sabie Rest Camp

7.5Goed

Zuid-Afrika, Mpumalanga, Krugerpark (en omgeving)

7.5Goed

• 6.6Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Bungalow Info

Meer bungalowinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Lower Sabie Rest Camp voor je op een rij gezet:

21 reviews over Bungalow Lower Sabie Rest Camp

• 2017
    6Wilma en koen28-04-2017

Nooit meer

Wij hadden een bungalow gehuurd voor 2 nachten, erg vies.de vloeren lagen vol met muizenkeutels, ook het aanrecht en de tafel. Toen we de tweede dag terugkwamen was er niets schoonmaakt.Terwijl wij de laatste ochtend koffie dronken op ons terras kwam er iemand schoon linnengoed brengen en gooide dit op de viezigheid.

• Oude reviews

8vidijo29-06-2016

Groot en druk restaurant

Wegrestaurant in het Kruger park. De drukte is iets dat bijzonder opvalt zowel in het doen en laten van klanten als personeel. Het eten was goed niet meer niet minder maar met een groep kan het wel gebeuren dat de eerste zijn maaltijd bijna op heeft terwijl de laatste het juist gekregen heeft. Als u het niet zo begrepen hebt op spinnen kijk dan zeker niet omhoog want de spinnenwebben zijn overal zeer talrijk aanwezig. Trouwens de hygiene in de toiletten kan ook beter. Het uitzicht is met de rivier is dan wel zeer mooi

Met vrienden

• 8jc_vanderberg30-10-2014

Mooiste restcamp

Het ligt midden in het mooiste gebied van het krugerpark, Het camp is niet de grootste, maar dat is wel zo mooi, de big five is hier zeker te zien. Wij zagen de Big five in een morgen. Hier moet je zeker naar toe,maar als hier naar wilt moet je zeker op tijd reserveren, ongeveer een haif jaar van te voren want is zo vol.

• 5Jasper10-07-2013

Oude meuk (maar wordt gerenoveerd)

Lower Sabie (Onder Sabie op z'n Afrikaans) is een kamp in het Krugerpark dat momenteel wordt gerenoveerd. Onze kamer was nog niet gerenoveerd en was aangewezen op een centraal sanitairgebouw, zoals op een camping. Dat sanitairgebouw was in één woord vreselijk: oud, vies, kapot en met veel ongedierte. Echt heel erg slecht. Verder was de kamer heel donker (1 klein raam), was er geen verlichting bij de wastafel en was de verlichting sowieso sfeerloos. Er zijn wel een barbecue en een koelkast, maar geen andere keukenvoorzieningen. De hoofdentree, receptie, winkel en het restaurant zijn gloednieuw en prima. Vanuit het grote restaurant (daardoor sfeerloos) heb je een prachtig uitzicht over een rivier met nijlpaarden en krokodillen. Waarschijnlijk zou mijn beoordeling beter zijn als ik in een gerenoveerd deel van het kamp had gezeten. De niet-gerenoveerde delen zijn hooguit een 3,0 waard, maar vanwege de doorgaande renovatie en de goede centrale voorzieningen toch een 5,0 als totaalscore.

• 8Jurgen17-02-2013

Top met een fantastisch uitzicht

Een van de mooiste restcamps in het Krugerpark. Fantastisch uitzicht op de Sabie rivier. Een aanrader om hier een nachtje te blijven.

Wij verbleven in een rondavel, deze zijn eenvoudig maar dat hoort ook wel bij een verblijf in een wildpark natuurlijk ;-) De rondavels zijn rustig gelegen, ruim, schoon en alles prima in orde.

Vanuit de restcamps volop safari activiteiten of zelf mooi door het Kruger rijden. Doordat je al middenin het park zit begint de Safari direct als de auto wordt gestart :-)

• 6hillyne23-11-2012

Weinig sfeer

Het park is gelegen op een van de mooiste plekken in het Krugerpark.Wel heel jammer dat er zo weinig sfeer is. Het personeel zegt geen woord teveel, restaurant is prima op zich maar sloot al rond 19.00 net zoals de winkel, de receptie en de internetshop. Ook brandde de buitenverlichting. niet, waardoor we in het pikkedonker onze safaritent moesten zoeken. De tent zelf was prima, ruim en voorzien van alle benodigdheden, Sanitair was sober maar schoon.

• 6Robje01-03-2012

huisjes lowersabie en restaurant

ben hier 10 jaar geleden ook geweest en het is verschrikkelijk achteruit gegaan in dit en de rest van de parken in het krugerpark. De huisjes gaan nog wel,maar worden niet echt meer onderhouden.Wij hadden huisje 219 en deze was voor 3 personen.De hor zat los, gordijnen waren weg en verder kleine dingen.10 jaar geleden werd je als koning behandeld en was je bijzonder.Nu word er niet naar je omgekeken. Het restaurant ziet er niet uit, de tafels en stoelen verroest.De vloeren zijn smerig. Het is in de 10 jaar dat ik hier niet ben geweest echt niet onderhouden. De mensen die er werken hebben ook geen trots meer en laten alles verpouperen, dit is jammer... De wildtuin/krugerpark is daar in tegen supper!!

Met vrienden

• 9Valentijn10-01-2011

Mooie bungalows op toplocatie

Het Lower Sabie Rest Camp ligt op één van de beste plekken in het Krugerpark om wild te spotten. Wij hebben binnen een straal van 10 kilometer van dit kamp de complete Big Five weten te spotten.

De bungalows zijn erg ruim en van alle gemakken voorzien. Vanaf je terras heb je een prachtig uitzicht over de rivier: je ziet oneindig veel krokodillen, nijlpaarden, prachtige vogels en af en toe wat groter wild dat wat komt drinken.

Met oudere kinderen

• 7yolanda en gerjo25-11-2010

weinig sfeet

Lower Sabie is een redelijk groot park met alle voorzieningen. We hadden een ruim appartement met airco. Het was netjes maar weinig sfeervol. Vergeleken met een private reserve is er weinig sfeer. Het eten in het restaurant is niet geweldig. Voor ons was het prima voor 1 overnachting. Het meeste wild troffen wij in de vroege ochtend tijdens een rit langs de Sabie Rivier.

• 8Miranda23-02-2010

beetje raar geurtje binnen

heel mooi gelegen camp, alleen ik had een beetje last van de hooilucht van het dak... we hebben op veel plekken overnacht, maar bij deze plek was de geur heel erg aanwezig! voor de rest prima camp alleen wel wat toeristischer dan bijv orpen camp..

1 tip over Bungalow Lower Sabie Rest Camp

• hillyne, 23-11-2012

Een sundowner op het terras met uitzicht op de rivier.

1 vraag over Bungalow Lower Sabie Rest Camp

• Bob, 17-02-2010

Boeken

Wij willen hier graag naartoe, maar waar / of via welke site, kunnen we deze acco het beste boeken?

Gr Bob

gisela, 12-07-2010

Hoi Bob,

Ik weet niet of je vraag nog van toepassing is, ik zag geen datum... Maar je kunt deze accomodaties alleen boeken via Sanparcs. Zij hebben een duidelijke site voor alle camps in het Krugerpark. Met vriendelijke groet,

Gisela

Bungalow info